2025-07-20, 18:33
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Bra kör man sådär ska man inte vara i trafiken det är en riktig fara mot andra.

Chrippa filmar när han gasar upp till 100 i tätbebyggt område… oansvarigt är bara förnamnet
Citera
2025-07-20, 18:33
Medlem
Citat:
Bra kör man sådär ska man inte vara i trafiken det är en riktig fara mot andra.

Finns många bevis, datum på storyn, datum för hyrandet av bilen och en klar bild på hastigheten och föraren.

Hon är körd, finns flera som misst körkortet för liknande händelser där man dokumenterar denna typ av lagöverträdelser.
Citera
2025-07-20, 18:36
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Då är det ju ännu värre eftersom att hon inte har haft körkort mer än ett par månader.
Det är nog ganska lätt att kolla med dom som hyr ut bilen vem som använde den idag.

Hon fick körkort för typ 1 månad sedan. Dom första 2 åren om jag minns rätt på antal år så ska man vara riktigt försiktig med sitt körkort, åker du dit för fortkörning/vårdslöshet osv innan det gått 2 år så kan du bli av med det helt eller nått sånt där.
Citera
2025-07-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Chrippa filmar när han gasar upp till 100 i tätbebyggt område… oansvarigt är bara förnamnet

Det är bara att skicka till polisen livsfarligt ju.
Citera
2025-07-20, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Finns många bevis, datum på storyn, datum för hyrandet av bilen och en klar bild på hastigheten och föraren.

Hon är körd, finns flera som misst körkortet för liknande händelser där man dokumenterar denna typ av lagöverträdelser.

Bra för detta är inte okej tänk om någon annan hade råkat illa ut, fy!
Citera
2025-07-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
En punka där så firar dom bröllop i himlen. Förhoppningsvis utan att ta nån annan med sig….. jävla idioter.
Hade dom stackars lilla C med sig oxå?

Jag funderar också vart flickan var?
Citera
2025-07-20, 18:39
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Det är ett väldigt begåvat par dedär.
Kan ju inte bli mer än katastrof när båda två besitter white trash gener.
Citera
2025-07-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hon fick körkort för typ 1 månad sedan. Dom första 2 åren om jag minns rätt på antal år så ska man vara riktigt försiktig med sitt körkort, åker du dit för fortkörning/vårdslöshet osv innan det gått 2 år så kan du bli av med det helt eller nått sånt där.

Precis, det är 2 år. Det krävs inte mycket för att dom ska plocka lappen när man har prövotid.
Gissar att detta är både vårdslöshet i trafiken och fortkörning.
Citera
2025-07-20, 18:43
Medlem
Citat:
Bra för detta är inte okej tänk om någon annan hade råkat illa ut, fy!

Eller hur! Hoppas verkligen inte att flickan satt i bilen.
Citera
2025-07-20, 18:47
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Jag funderar också vart flickan var?

Har sagt det förut, många gånger, dom där två är så jäkla korkade så bara det borde ju va straffbart.
Citera
2025-07-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bloggbruden
Ja så jävla dumt, jag skärminspelade för tänkte att det kommer försvinna 😂 Christofer filmade ju också när han gasade upp till över 100 med hus precis jämte. Men det är ju 100 % för uppmärksamhet så man är ju inte förvånad.

Någon som sparade när han körde? det borde ju också skickas till polisen.
Citera
2025-07-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Har sagt det förut, många gånger, dom där två är så jäkla korkade så bara det borde ju va straffbart.

Jag håller med dig till hundra procent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in