2025-06-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
1. Tveksamt
2. Troligtvis
3. Inga kilo men på tok för mycket för att det ska se snyggt ut.

Tragiskt att de har förstört sina ansikten med ankläppar och för mycket fillers. De såg ju bra ut båda två innan de hamnade i ”fillers-träsket”.
Citera
2025-06-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Tragiskt att de har förstört sina ansikten med ankläppar och för mycket fillers. De såg ju bra ut båda två innan de hamnade i ”fillers-träsket”.

Håller med, tror många blir förblindade och tror att dom blir snyggare med mer injektioner. Så fel dom har. Börjar se för jävligt ut nu. Synd som sagt på 2 relativt snygga damer.
Citera
2025-06-27, 09:30
Medlem
Citat:
Håller med, tror många blir förblindade och tror att dom blir snyggare med mer injektioner. Så fel dom har. Börjar se för jävligt ut nu. Synd som sagt på 2 relativt snygga damer.

Instämmer till 100%!
Citera
2025-07-05, 14:22
Medlem
Vem är den där tjejen Wilma som skriver och fangirlar på deras insta varje dag (även deras söner)? En släkting eller bara ett fanatiskt fan?
Citera
2025-07-05, 20:37
Avstängd
Verkar vara nån tjej som gillar systrarna med familjer.
Går man in på hennes insta ser man att hon just gått ur
Aspen på Thomasgymnasiet. Det är en verksamhet som utformats för att möta elever i behov av olika former av stöd och anpassningar.
Hon verkar ha nån sjuk obsession med hela den familjen.
Ex så skriver hon såhär under en bild på Instagram:
"i chock 😭❤️ En av mina största drömmar har blivit verklighet 😭😭❤️❤️ Min Gud Min idol Min förebild Min Hjälte TACK VÄRLDENS FINASTE OCH BÄSTA @lancelothedmangraaf
Det var alltså då han la till henne som vän.

Men! Hon verkar bara söt och skriver fina saker och alla i familjen verkar uppskatta hennes väldigt naiva besatthet.
Citera
2025-07-07, 11:10
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:

Håller oxå med.. ser inte klokt ut.. särskilt Maggan ser sjukt förändrad ut i ansiktet.. blir lite dragqueen över henne 🤡

Lite är ok o tidigare innan för mkt fix tyckte jag att dom såg bra ut.

Råkade se något klipp på instagram där dom åmar sig på scen som om dom vore 25 o svinsexiga .. 😳
Citera
2025-07-08, 21:26
Medlem
Lite osäker varför systrarna Graaf forfarande är intressanta.

Men anyhow….

Brukar late 90’s hänga på Rockbjörnen med Dr Alban. Verkade trevliga men lite korkade.
Citera
2025-07-20, 15:15
Medlem
Jag tror inte att de är så intressanta. Många som skriver elaka kommentarer till dem och jag killgissar att det är kvinnor i deras ålder eller framförallt äldre än dem. De yngre vet knappast vilka de är tror jag.

Jag tror inte att de egentligen vill göra allt de gör, såsom den här skämsiga turnén, att försöka hålla sig snygga, vara aktiva på sociala medier osv. Tänk stressen med utseendet, vikten osv. Jag är 50 år nu & mardröm att behöva fokusera på utseendet. Jag var snygg & vacker tills jag var 35. Nu absolut inte. För dem är det ju deras varumärke & referens.

Jag förstår dem verkligen. De måste ju försörja sig & sina barn, har inga utbildningar osv & måste fortsätta att hålla liv i det de har byggt upp för att tjäna pengar såklart. Tror att de har självdistans. De flesta av oss skulle nog göra detsamma. Vad ska de annars göra? Ta ett lågavlönat jobb (som de kanske inte ens kan få) & såklart väljer de ju det som kan ge dem mest pengar. Att vara ensamstående med barn & försörja sig är tufft!

Jag är högutbildad akademiker. Trots det & trots att jag arbetat heltid har det varit jättetufft ekonomiskt att bo i storstad som ensamstående mamma osv.

Ingen kan väl vilja förknippas med Bstierna, men om det är omöjligt att försörja sig bra på annat sätt hade nog många av oss fått svälja vår moral & stolthet & göra som dem tänker jag!
Citera
2025-07-20, 15:24
Medlem
Så sorgligt att se hur dom förstört sina ansikten med alldeles för mkt fillers. Förstår att familjerna drabbats av ätstörningar, missbruk, misshandel och självmord...
Citera
2025-07-20, 17:02
Avstängd
Fillers e hett. Sillisar e sexigt. Alla killar som säger annat ljuger
Citera
2025-07-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shubbidu
Fillers e hett. Sillisar e sexigt. Alla killar som säger annat ljuger
Sjukt många killar som ljuger då, inklusive mig själv
Citera
2025-07-20, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Sjukt många killar som ljuger då, inklusive mig själv
Vad e det du inte gillar med fillers och sillisar? Finns väll ingen normal man som vill ha en bröstlös kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in