2025-07-19, 14:39
Medlem
Osäkra människor som inte har något värde mot resten och därför behöver dom sticka ut.

Och sen en hel efterbliven dos av "Jag får göra vad jag vill!!11!!11!!1"
Citera
2025-07-19, 14:54
Medlem
Jo men det är väl bara genuint svenska tjejer eller, invandrartjejet får väl inte gå så?
Citera
2025-07-19, 14:57
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.

Verkligen inte.

Det är pga att man inte vill ha en vit baksida
Citera
2025-07-19, 15:02
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.

Hufvudet på spiken.

Silikonbröst, livbojsläppar, extrema urringningar, stringbikini, kortkort, tights som visar varje hudveck i vaginalområdet o.s.v. o.s.v. är samtliga till för uppmärksamhet.

Ingenting annat.

Jag brukar sortera kvinnor i grupperna "förstår och erkänner ovanstående" och "för min eeegen skull"-grupperna. De förstnämnda kan jag respektera, de sistnämnda är intellektuella vrak. Dessvärre är fördelningen också 98 av 100 tjejer/kvinnor i "för min eeegen skull"-gruppen.
Citera
2025-07-19, 15:09
Medlem
Knappast.......s avatar
Jag fattar inte att så många tjejer känner sig bekväma med det. Skulle aldrig nånsin gå så. Oavsett kroppsform.

Ingen stil.
Citera
2025-07-19, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Verkligen inte.

Det är pga att man inte vill ha en vit baksida

Är det verkligen anledningen?

Om du får en vit rumpa så syns ju bara denna när du har string på dig.
Citera
2025-07-19, 15:23
Medlem
triptykens avatar
Men hajar fortfarande inte varför så många provoceras av det? Är ju bara litet hud?

Varför är det så problematiskt för er? Varför blir ni så arga, ledsna och känsliga? Läs en bok istället?
Citera
2025-07-19, 15:36
Medlem
Brajias avatar
Fan bara att titta bort, eller saknar ni självkontroll?
Citera
2025-07-19, 15:37
Medlem
Citat:

Sexigt bara gubbar som är bittra som tycker det är fult. Ingen chans på tjejerna med string för ni har stor Ölmage 🤣🤣
Citera
2025-07-19, 15:40
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!

Vi som inte är gay klagar inte. Så länge det rör sig om tighta unga tjejer.
Citera
2025-07-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Tur att du inte är uppväxt på 70 talet då dom var betydligt mer naket än nu. Är man obekväm i den situationen så åk inte och bada.
Citera
2025-07-19, 15:51
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tjockisar med magtröjor och string då?

Man borde sätta upp en skylt vid en populär badstrand ''Endast Snygga''. Och se hur lång tid det tar innan någon blir kränkt
Det är tamefan äckligt. 1 på 40 kvinnor är snygga på stranden

Feta kvinnor ska fan bada i vassen långt bort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in