2025-07-18, 23:11
Medlem
I alla fall RIP för denna unga kille och jag hoppas att sanningen kommer fram ändå. Jag kände inte honom men känner ändå för familjen och Ljusdal där han bodde. ❤️
Citera
2025-07-18, 23:15
Citat:
Ursprungligen postat av MastersKitten
Förmodligen är det så. Polis och räddningstjänsten va uppe på balkarna idag och gjorde teknisk undersökning. Ryktet säger även att han va blodig och trasig på ena sidan av huvudet.
Men hur kan då Polisen direkt gå ut med att det är en händelse som inte innefattar våld eller något utomstående våld som påkörning (brott) "I nuläget misstänker polisen inget våldsbrott"

Men sedan ändå verkar göra en utredning. Det är något skumt här
Citera
2025-07-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Men hur kan då Polisen direkt gå ut med att det är en händelse som inte innefattar våld eller något utomstående våld som påkörning (brott) "I nuläget misstänker polisen inget våldsbrott"

Men sedan ändå verkar göra en utredning. Det är något skumt här

Nä varför då?
Det blir såklart en utredning av dödsfall vid olycka. Polisen utreder dödsfallet för att utesluta brott och fastställa dödsorsaken. Det kan innebära att man samlar in vittnesmål, undersöker olycksplatsen och gör en teknisk undersökning.
Citera
2025-07-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Ni Flashbacks från Ljusdal med omnejd måste hjälpa till här helt klart!

Ja jag försöker ju!
Han var ordentligt berusad. Blev utkastad från R*sehills och skulle lifta hem.
Han hittades mitt på bron med ett blodigt huvud.
Det har gjorts en teknisk undersökning uppe på balkarna och bron.
Polisen misstänker inget våldsbrott!
Senast redigerad av MastersKitten 2025-07-19 kl. 00:08.
Citera
2025-07-19, 00:03
Medlem
Men det står ju såhär i tidningen! Skilj på brott och VÅLDSbrott.

"Men vad det är som hänt är högst oklart. I nuläget misstänker polisen inget våldsbrott.

– Vi jobbar vidare för att utesluta brott, säger Jansson Klarin."
Citera
2025-07-19, 00:38
Medlem
Turbaas avatar
Efter som han har skallskador och var berusad så finns det 3 sannerligen aspekter.

1. Klättra upp på räcket för det var en impuls grej. Och sedan ramlar ner.

2. Klättrar uppe och hoppar men då borde han ha fler skador en bara huvudet.

3.påkörd men då skall han oxå ha flera frakturer.

Hur som helst så efter en undersökning av kroppen lär sannolikheten öka när dom vet mer om skadorna.

Vila i frid grabben.
Citera
2025-07-19, 02:12
Medlem
Pojken som var 17 år hade varit ute på krogen blivit utkastad ringt sin morbror och bett han hämta honom där efter så har han av någon anledning klättrat upp på bron ramlat ner förmodligen av fylla och dött det var även hans morbror som hittade honom på bron.
Citera
2025-07-19, 03:29
Medlem
Han har garanterat ramlat från bågarna, och hittades mitt på bron. Det behöver inte betyda mitt i körbanan. Utan bara mitt på bron.
Citera
2025-07-19, 07:03
Medlem
Ingen vet någonting folk bara gissar. Men det är klart var han helt själv kan man inte veta. Men han har väl säkert snapat när han klättrade omkring där. Alla ungdomar har ju en telefon i handen, även när de sover
Citera
2025-07-19, 08:25
Medlem
https://www.google.com/maps/@61.8234...oASAFQAw%3D%3D
Citera
2025-07-19, 09:19
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugerluder
https://www.google.com/maps/@61.8234...oASAFQAw%3D%3D
Kan inte vara det lättaste att komma upp där.
Citera
2025-07-19, 09:56
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MastersKitten
Ja jag försöker ju!
Han var ordentligt berusad. Blev utkastad från R*sehills och skulle lifta hem.
Han hittades mitt på bron med ett blodigt huvud.
Det har gjorts en teknisk undersökning uppe på balkarna och bron.
Polisen misstänker inget våldsbrott!

Det är fruktansvärt att höra om hur ordningsvakter kastar ut unga, ibland minderåriga, utan att ta något ansvar för deras säkerhet. Den här gången handlade det om en person under 18 år – och ingen ringde ens efter hjälp. Det påminner om en annan tragisk händelse i en annan stad, där en ung kille senare hittades i ån. Var det i Värmland?

Att vara höggradigt berusad är ett allvarligt tillstånd och inte något man bara "släpper ut på gatan". Vakterna måste ta sitt ansvar. Det handlar om människoliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in