2025-07-18, 22:36
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veronika2005
Mer whataboutsim från nått miffo på sjukersättning.

Trumps namn förekommer över allt i dokumenten, fråga Elon Musk. Om Trump är så oskyldig hade han släppt dokumenten för länge sedan.

Hahahahahahhaa! Har DU läst dokumenten, lilla gumman? Kan du då delge oss andra vad som står där? Elon Musk - den haschindränkte knarkaren skall alltså tas såsom intäkt för en sanningsenlig utsaga om vad som står i dokumenten - något han senare bad om ursäkt för. Sluta med svampen, kära, lilla stumpan!

Varför släppte inte Biden dokumenten då han satt som president - kanske han var med i dessa, eller andra i sin närhet som skulle kunna svärta ner honom eller demokraterna. Ja, jag spekulerar, precis som du - helt okey på ett diskussionsfora såsom Flashback...
Citera
2025-07-18, 22:36
Medlem
Lägg allt på bordet. Vad är det som hindrar?
Citera
2025-07-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Nej, samma sak här.
Men jag lägger merparten av tiden och inlägget på topic.
Prova ska du se.

Fram med filerna.
Låt var och en se vart kuken tog ivägen.

Var är jag off topic, menar du? Pröva att påvisa när jag varit off topic i mången inlägg. Möjligtvis i något, men du som "stalkat" mig borde veta med säkerhet...

Ja, jag vill också veta var korvarna och bröden placerades och i vilka håligheter...
Citera
2025-07-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil

Uppenbarligen är det något riktigt snaskigt i filerna annars hade vi vetat för längesedan
Citera
2025-07-18, 22:43
Medlem
HC47s avatar
Grejen är ju den att även om det inte finns något brottsligt om Trump så gör ju hans agerande att han framstår som extremt skyldig. Aldrig varit med om något liknande.
Citera
2025-07-18, 22:44
Medlem
Citat:
Vet du vem som är i spegeln när du tittar i den?

Ja - jag, du och alla andra som kommenterar i tråden... Ser du enkom din egen spegelbild så säger detta mer om dig än om mig - egocentrisk och narcissistisk, much? Läs på om Narcissus, så skall du få se vem du är...
Citera
2025-07-18, 22:45
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Var är jag off topic, menar du? Pröva att påvisa när jag varit off topic i mången inlägg. Möjligtvis i något, men du som "stalkat" mig borde veta med säkerhet...

Ja, jag vill också veta var korvarna och bröden placerades och i vilka håligheter...

För att travestera på tidigare inlägg. Jag tror att Biden är helt oskyldig och trumpens svamp nosade på ungmö.
Citera
2025-07-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Uppenbarligen är det något riktigt snaskigt i filerna annars hade vi vetat för längesedan

Ja, är troligtvis så. När t o m Trumps hängivna anhängare vill ha klarhet.

Trump kommer troligtvis inte vara president i fyra år. JD Vance är en ännu vidrigare orm, så vet inte.
Citera
2025-07-18, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil

Ett domstolsbeslut?

Citat:
Ursprungligen postat av Doosing

Ja det är BP, inget som kommer släppas och inget som bör släppas för allmänheten. Folk verkar bittra över att de namn som släppts var en drös av okända miljardärer.
Senast redigerad av Nittiotva 2025-07-18 kl. 22:54.
Citera
2025-07-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, ja vi säger så - även Biden satt på dessa dokument - varför lössläppte inte han dessa när han satt vid makten? Trump blir mer utsatt för att han är sittande president och mången anser att debile och demente Biden borde få förtvina i fred...
För att han hade etik, moral, integritet och normalitet. Trump besitter inget av dom, och är dessutom för feg för att erkänna att han förekommer i utredningen, alternativt att han visste att ingen lista fanns och bara bluffade för att bli hjälte i sina fans ögon.

Om det är någon som mental-knullar folk med små barns hjärnor, så är det Trump som gör det med sin fanbase, och alla som låtit sig luras att han är nån slags "sanningssägare" eller ärlighetens företrädare. Det borde folk vara tusen gånger mer arga på - utom dom som blir mentalknullade, konstant.

Hur var det nu med pizzagate? var det sant? Hur var det med "Dom äter folks hundar och katter"? sant? Hur var det nu mer "Jag ska bygga en 250 mil lång mur mot Mexico, som Mexico får betala"? sant? Fixa fred i Ukraina på 24h, sant? Jag mutade aldrig Stormy Daniels med 1,5 miljoner för att tysta henne, sant? Elon Musk ska få ordning på USAs ekonomi, rensa ut i träsket, sant?

Inte ett skit är ju sant, och det bara fortsätter och fortsätter. Nu tycker han sin egna väljar-bas är idioter, och säger öppet att han inte behöver deras röster längre, att dom är svaga människor. Är det sant med?

Fan halva sydostasien knullar ju småflickor och tar bra betalt för det med. Småflickor där är öppna slavar, köpta av hotell och horhus. Var arg på det istället om man vill vara arg för flickornas skull.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 22:59.
Citera
2025-07-18, 22:52
Medlem
Citat:
För att travestera på tidigare inlägg. Jag tror att Biden är helt oskyldig och trumpens svamp nosade på ungmö.

Precis, travesti, eller inte - var är din bevisning för detta? Varför får inte jag, och andra, spekulera kring ting men du får det? Vi kan spekulera kring ting eller direkt låta tråden dö, genom att säga, direkt, att vi får avvänta eventuell bevisning. Jag ser denna inställning då jag själv kan ha sagt något liknande, men det är bättre för diskussionen att man fortsätter delge andra sina åsikter... Hur korta tror du annars dessa trådar skulle bli?
Citera
2025-07-18, 22:55
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:

Lycka till !

Säger som polisen: Cirkulera, här finns inget att se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in