2025-07-18, 22:15
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Ah, där rök Trump/Epstein bakom betalvägg. Är narrativet satt redan? Och hur länge dröjer det innan Aftonbladets största "elaka" konkurrent också "råkar" följa efter? 😉

MUSTs trollkonton kan svara här

just det där kan vara standardförfarande för deras paywallpolicy. men på det stora hela sker det en dragkamp just nu, både inom media och tech. igår gick det inte att fråga chatgpt om mossad och epsteins minderåriga offer i samma mening. däremot verkar youtube inte ha shadowbannat tucker? kan ha fel där
Citera
2025-07-18, 22:15
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Man skulle vänta med att titta på vad som kommer ut av rättsprocesserna mot Biden. Högern är konspiratorisk, dom ser spöken och konspirationer överallt, och är misstänksamma, anklagande och paranoida när det gäller det mesta. Inte vänstern, dom har andra svagheter.

Skulle det sen finnas substans mot Biden, så skulle han bli lätt 50 gånger hårdare ansatt av vänstern än Trump blir av sin höger. Som Trump själv sa "Jag skulle kunna skjuta ihjäl någon på 5th avenue och jag skulle ändå inte förlora några röster".

Haha, ja vi säger så - även Biden satt på dessa dokument - varför lössläppte inte han dessa när han satt vid makten? Trump blir mer utsatt för att han är sittande president och mången anser att debile och demente Biden borde få förtvina i fred...
Citera
2025-07-18, 22:19
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har ALDRIG skrivit att jag är säker på att någon är skyldig eller oskyldig, inte ens Trump, eller Biden et al - det är det ni andra som gör! Mången i tråden anser att Trump är satan själv och knullar småbarn, men var är bevisningen för detta?

Citat:
Ursprungligen postat av melvein
När det gäller just Joe Biden så är det ju ett vedertaget faktum att han faktiskt har pedofila böjelser, så frågan är om det verkligen skulle bli någon jättestor skandal om Biden figurerar i dokumentationen kring Epstein.

Skulle exempelvis Chuck Schumer däremot vara skyldig så vore det en annan sak, eller Hakeem Jeffries, eller Gavin Newsom. Men vi får väl bara vänta och se, till skillnad från TDS-sekten så är nog de flesta normalt funtade människor inte lika snabba med att dra slutsatser enbart baserat på fantasier och önsketänkande.

Mest realistiska scenariot utifrån de fakta vi har att tillgå är att trovärdig bevisning mot ledande politiker inte existerar. Vilket förstås inte är samma sak som att alla är oskyldiga.

Citat:
Hmm, klarsynta synpunkter - kudos! Detta är min inställning med...

Jahapp. Och vad betyder kudos, min inställning också, på det fetade.
Du håller med, eller inte…?
Citera
2025-07-18, 22:19
Medlem
Citat:
Nej, din lilla hora! Tråden handlar om Epstein-dokumenten och vad jag vet så är inte enkom Trump benämnd där, eller? Kan lika gärna vara Biden och andra demokrater - förstår du verkligen inte detta, lilla vän?
Mer whataboutsim från nått miffo på sjukersättning.

Trumps namn förekommer över allt i dokumenten, fråga Elon Musk. Om Trump är så oskyldig hade han släppt dokumenten för länge sedan.
Citera
2025-07-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Ja men dåså.
Då är det enkla svaret, låt oss vänta och se, så får vi sanningen.
Behövs inga långa utlägg och försvar….för vad då?

Jag gillar att debattera och diskutera - varför är du på Flashback? Jag försvarar och svarar på andras frågor på mina inlägg och spekulerar på andras inlägg i ämnet - är detta fel på ett fora såsom Flashback? Om du anser detta så tror jag du borde byta till Familjeliv, i stället...

Detta är under tiden som detta pågår - jag har inte med säkerhet sagt att Trump är varken skyldig eller oskyldig, men jag spekulerar gärna kring det, som sig bör på ett forum såsom Flashback - skulle bli ganska torftigt om alla godtog den förste skribentens inlaga inom ämnet, eller hur?
Citera
2025-07-18, 22:23
Medlem
Citat:
Fram med filerna. Inga problem.
Krävs inte 30 inlägg som försvar….
Vi väntar 😁

Nej, på ett diskussionsfora så spekulerar man också kring både det ena och det andra. Man kanske dock skall vara lite mer försiktig att komma med "sanningar" som inte håller vatten!

Jag bryr mig inte om vad en random användare anser om mina inlägg... Sant är dock att vi lär få vänta på svar - det kommer sannolikt inte blidka någon sida...
Citera
2025-07-18, 22:25
Medlem
Till syvende og sidst handlar inte detta om att nita folk för att de är vänster, liberaler eller republikaner.
Det handlar om att vi måste krossa människohandel och pedofili,
I detta läget måste all vår kraft ägnas åt att KROSSA TRUMP och hans regim.
Citera
2025-07-18, 22:25
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Jag gillar att debattera och diskutera - varför är du på Flashback? Jag försvarar och svarar på andras frågor på mina inlägg och spekulerar på andras inlägg i ämnet - är detta fel på ett fora såsom Flashback? Om du anser detta så tror jag du borde byta till Familjeliv, i stället...

Detta är under tiden som detta pågår - jag har inte med säkerhet sagt att Trump är varken skyldig eller oskyldig, men jag spekulerar gärna kring det, som sig bör på ett forum såsom Flashback - skulle bli ganska torftigt om alla godtog den förste skribentens inlaga inom ämnet, eller hur?

Nej, samma sak här.
Men jag lägger merparten av tiden och inlägget på topic.
Prova ska du se.

Fram med filerna.
Låt var och en se vart kuken tog ivägen.
Citera
2025-07-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Nu sitter Trump vid makten och han lovade innan han valdes att han skulle släppa det.

Nu går Trump och republikanerna in och stoppar det.

Varför?

Vad Biden gjorde eller inte är historia.

Trump är nutid och mer intressant.

Nej, dokumenten i sig är det viktiga och dess implikationer, i nutid och förr. Varför är annars "historian" viktig enkom för att Trump sitter vid makten? Varför släppte inte Biden alla dokument? Är lika intressant och viktigt! För du anser väl att innehållet är viktigare än "budbäraren"?
Citera
2025-07-18, 22:30
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
När det gäller just Joe Biden så är det ju ett vedertaget faktum att han faktiskt har pedofila böjelser, så frågan är om det verkligen skulle bli någon jättestor skandal om Biden figurerar i dokumentationen kring Epstein.

Skulle exempelvis Chuck Schumer däremot vara skyldig så vore det en annan sak, eller Hakeem Jeffries, eller Gavin Newsom. Men vi får väl bara vänta och se, till skillnad från TDS-sekten så är nog de flesta normalt funtade människor inte lika snabba med att dra slutsatser enbart baserat på fantasier och önsketänkande.

Mest realistiska scenariot utifrån de fakta vi har att tillgå är att trovärdig bevisning mot ledande politiker inte existerar. Vilket förstås inte är samma sak som att alla är oskyldiga.

Jahapp. Och vad betyder kudos, min inställning också, på det fetade.
Du håller med, eller inte…?

Ja, håller med om det som användaren skriver - "Creepy Biden" är inte så oskyldig som mången låter sig göras, bland annat...
Citera
2025-07-18, 22:32
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Som Trump säger så är de dokument som finns förfalskade av tidigare administration.

Precis som att Trump talar sanning om att han aldrig ritat en teckning i hela sitt liv.
Citera
2025-07-18, 22:35
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ja, håller med om det som användaren skriver - "Creepy Biden" är inte så oskyldig som mången låter sig göras, bland annat...

Vet du vem som är i spegeln när du tittar i den?

Citat:
Har ALDRIG skrivit att jag är säker på att någon är skyldig eller oskyldig, inte ens Trump, eller Biden et al - det är det ni andra som gör! Mången i tråden anser att Trump är satan själv och knullar småbarn, men var är bevisningen för detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in