2025-07-18, 21:56
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hmm, klarsynta synpunkter - kudos! Detta är min inställning med...

Kul att du vet, när det handlar om någon annan än Trump.
Hur är det möjligt?
Citera
2025-07-18, 21:58
Medlem
Borde man inte lägga pizzagate på bordet samtidigt?
Citera
2025-07-18, 21:59
Medlem
Presidenten kommer ryka, om allt läggs på bordet?
Citera
2025-07-18, 22:04
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Stalker? Nä, nu ska du inte göra dig märkvärdigare än du är.
Såg något av ditt sista inlägg och förundrades av tonen.
Hela USA är i uppror mot mörkningen. Men du tycks veta redan.
Så jag räknade dina inlägg och försvar som började i morse vid 8 tiden och håller på.

Jag är nyfiken på alla namn och att de kommer fram. Borde alla vara.
Är Bill med?
Jag tror att Trump är med.
Ställer det till med stor skada. Japp.
Behövs lite frisk luft? Absolut.

Finns väl inget att vara orolig över, för de som inte finns med i filerna.

Jo, stalkervarning på dig som räknar inlägg och från vilken tidpunkt - just saying...

Ja, jag är lika nyfiken, jag med - men, vad gäller mången så är jag mer intresserad av solida bevis än smutskastning och spekulationer, även om detta är mycket av vad Flashback är till för. Jag gör det själv, i mångt och mycket i andra trådar, så är väl inte bättre själv, men - i denna tråd är det väl mer viktigt än om Pelle Andersson blir benämnd i tveksamma ordalag - det handlar ju ändå om en drös av de mäktigaste männen och kvinnorna i världen...
Citera
2025-07-18, 22:06
Medlem
Citat:
Nej, din lilla hora! Tråden handlar om Epstein-dokumenten och vad jag vet så är inte enkom Trump benämnd där, eller? Kan lika gärna vara Biden och andra demokrater - förstår du verkligen inte detta, lilla vän?

Ok - men om Trump är med i pappren som en liten barnknullare så är ju det mer intressant.

En sittande president vs en före detta president.

En sittande president som dessutom gjort stora politiska spel om dessa papper...
Citera
2025-07-18, 22:07
Medlem
Citat:
Om Bidens namn (eller någon annan förvirrad demokrat) börjar nämnas i samband och i dessa dokument - kommer då populasen (di vänstre) på Flashback åthuta och anklaga honom lika mycket? Hmm...
Man skulle vänta med att titta på vad som kommer ut av rättsprocesserna mot Biden. Högern är konspiratorisk, dom ser spöken och konspirationer överallt, och är misstänksamma, anklagande och paranoida när det gäller det mesta. Inte vänstern, dom har andra svagheter.

Skulle det sen finnas substans mot Biden, så skulle han bli lätt 50 gånger hårdare ansatt av vänstern än Trump blir av sin höger. Som Trump själv sa "Jag skulle kunna skjuta ihjäl någon på 5th avenue och jag skulle ändå inte förlora några röster".
Citera
2025-07-18, 22:08
Medlem
Citat:
Varför så många invändningar.
Fram med dokumenten. Vi kan väl alla läsa och förstå, utan filter?

Ja, enig! Vad är problemet? Dock kan jag hålla två tankar i huvudet samtidigt och kan förstå att Trump här sitter med trumf på hand, i mångt och mycket. Det är dock tudelat. När han väljer att inte publicera hela dokumentet, med ocensurerat material så framstår han som en myglare och att han undanhåller ting kring sin egna person, Å andra sidan så är det högst sannolikt att han sitter på material som han kan utnyttja politiskt och i utpressningssyfte och det är då taktiskt riktigt att INTE släppa materialet, men det är moraliskt förkastligt...
Citera
2025-07-18, 22:11
Medlem
Citat:
Kul att du vet, när det handlar om någon annan än Trump.
Hur är det möjligt?

Har ALDRIG skrivit att jag är säker på att någon är skyldig eller oskyldig, inte ens Trump, eller Biden et al - det är det ni andra som gör! Mången i tråden anser att Trump är satan själv och knullar småbarn, men var är bevisningen för detta?
Citera
2025-07-18, 22:11
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Jo, stalkervarning på dig som räknar inlägg och från vilken tidpunkt - just saying...

Ja, jag är lika nyfiken, jag med - men, vad gäller mången så är jag mer intresserad av solida bevis än smutskastning och spekulationer, även om detta är mycket av vad Flashback är till för. Jag gör det själv, i mångt och mycket i andra trådar, så är väl inte bättre själv, men - i denna tråd är det väl mer viktigt än om Pelle Andersson blir benämnd i tveksamma ordalag - det handlar ju ändå om en drös av de mäktigaste männen och kvinnorna i världen...

Ja men dåså.
Då är det enkla svaret, låt oss vänta och se, så får vi sanningen.
Behövs inga långa utlägg och försvar….för vad då?
Citera
2025-07-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Ok - men om Trump är med i pappren som en liten barnknullare så är ju det mer intressant.

En sittande president vs en före detta president.

En sittande president som dessutom gjort stora politiska spel om dessa papper...

Nej, du har helt fel då dokumenten fanns även i Bidens ägo då han var sittande president... Varför släppte inte demokraterna och Biden lös ALLA dokument, tror du?
Citera
2025-07-18, 22:14
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:
Ja, enig! Vad är problemet? Dock kan jag hålla två tankar i huvudet samtidigt och kan förstå att Trump här sitter med trumf på hand, i mångt och mycket. Det är dock tudelat. När han väljer att inte publicera hela dokumentet, med ocensurerat material så framstår han som en myglare och att han undanhåller ting kring sin egna person, Å andra sidan så är det högst sannolikt att han sitter på material som han kan utnyttja politiskt och i utpressningssyfte och det är då taktiskt riktigt att INTE släppa materialet, men det är moraliskt förkastligt...

Fram med filerna. Inga problem.
Krävs inte 30 inlägg som försvar….
Vi väntar 😁
Citera
2025-07-18, 22:15
Medlem
Citat:
Nej, du har helt fel då dokumenten fanns även i Bidens ägo då han var sittande president... Varför släppte inte demokraterna och Biden lös ALLA dokument, tror du?

Nu sitter Trump vid makten och han lovade innan han valdes att han skulle släppa det.

Nu går Trump och republikanerna in och stoppar det.

Varför?

Vad Biden gjorde eller inte är historia.

Trump är nutid och mer intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in