2025-07-18, 09:45
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKVmaffian
Du var helt fel ute, och jag påpekade det redan i maj när du skrev inlägget om att SOL skulle börja prestera bättre än ETH. Jag sa då att när ETH väl drar igång sin riktiga bull run, så kommer inte ens BTC kunna hänga med och exakt det började hända från april 2025.

Sedan dess har ETH levererat tre gånger bättre avkastning än till och med BTC. Lägg därtill att BlackRock köpte ETH för omkring 500 miljoner dollar bara de senaste två dagarna, det säger en hel del om institutionellt förtroende.

Tittar man på inflows till ETH ETF:erna sen igår ser man att de till och med överträffar inflows till BTC ETF:er.

Källa: https://farside.co.uk/eth/

Och ja, du hittar även inflows till SOL ETF där vilket är rätt skrattretande i dagsläget.

Du och nitiniti är ju bara pinsamma ärligt talat. Jag blir gärna konfronterad när jag har fel men du försöker att framställa det här på ett sätt som inte är sanningsenligt. Jag köpte både ETH-botten och svängde när SOLETH indikerade ett trendskifte. Gå tillbaka och läs innantill i tråden vettja innan du kommer med fler falska anklagelser
Citera
2025-07-18, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Dags att rotera från ETH till SOL?

https://ibb.co/WpR2NGVt

Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Du och nitiniti är ju bara pinsamma ärligt talat. Jag blir gärna konfronterad när jag har fel men du försöker att framställa det här på ett sätt som inte är sanningsenligt. Jag köpte både ETH-botten och svängde när SOLETH indikerade ett trendskifte. Gå tillbaka och läs innantill i tråden vettja innan du kommer med fler falska anklagelser

Där skrev du att det var dags att rotera från ETH till SOL vilket var PRECIS tvärtom. För precis då började ETH prestera mycket bättre än SOL. För att vara teknisk korrekt så har SOL gått ner ca -30% mot ETH sen dess.
Citera
2025-07-18, 10:07
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Där skrev du att det var dags att rotera från ETH till SOL vilket var PRECIS tvärtom. För precis då började ETH prestera mycket bättre än SOL. För att vara teknisk korrekt så har SOL gått ner ca -30% mot ETH sen dess.

Ja det gjorde jag, bara för att kort därefter byta fot. Återigen gå tillbaka och läs innantill istället för att framhärda i ovanstående, du framstår bara som intellektuellt oärlig
Citera
2025-07-18, 10:09
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Du var helt fel ute...
Och du spenderade hela förra året på att proklamera att BTC inte skulle över 100k förra året, eller ens denna cykel.
Citera
2025-07-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Och du spenderade hela förra året på att proklamera att BTC inte skulle över 100k förra året, eller ens denna cykel.

Min prognos låg på 105-110K. Nu är vi runt 120K, så ja, jag missade toppen med några procent. Fair enough. Men du (och flera andra) pratade om minst 150K innan 2025 och till och med 200K-500K under 2025. Vad säger vi om det nu, lol? Kommer du ihåg din 2026 prediktion på 3-6 miljoner dollar?

Om vi ska vara objektiva: jag har haft den mest träffsäkra och konsekventa synen på BTC:s prisutveckling. Och kanske viktigast av allt, jag har hållit fast vid mina åsikter utan konstanta ändringar.
Citera
2025-07-18, 13:20
Medlem
Pungpuckels avatar
Om jag har fattat det rätt så löper optioner ut idag, som kan pressa ethereum ännu mer upp, är det vid 16:00 detta sker?
Citera
2025-07-18, 14:18
Avslutad
.
Senast redigerad av MrTyger 2025-07-18 kl. 14:23.
Citera
2025-07-18, 14:27
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
.

Låt mig gissa varför du tog bort inlägget, du ångrade dig och sålde dina nyinköpta ETH pga ett nytt infall? :P
Citera
2025-07-18, 15:11
Medlem
nitinitis avatar
Jag tycker alla här inne ska be om ursäkt till mig och sebastian som har haft rätt hela tiden.

Särskilt alla SOL bagholders.
Citera
2025-07-18, 17:47
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Jag tycker alla här inne ska be om ursäkt till mig och sebastian som har haft rätt hela tiden.

Särskilt alla SOL bagholders.
Har Ethereum börjat lösa värdsliga problem plötsligt? Eller stiger den av samma anledning som $TRUMP och $XRP stiger?
Citera
2025-07-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Har Ethereum börjat lösa värdsliga problem plötsligt? Eller stiger den av samma anledning som $TRUMP och $XRP stiger?
Vilket troll du alltid är. Ethereum gick om bitcoin i transaktionsvärde redan 2020 och nu med genius act finns det ingen återvändo där. Ethereum är alltså betydligt viktigare för världshandeln än bitcoin räknat i dollar när man ser på alla transaktioner.

Därmed inte sagt att nitiniti INTE trollar. Man mår ju illa av att läsa den här tråden. Kan inte skribenter åtminstone försöka vara lite seriösa?
Citera
2025-07-18, 19:05
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vilket troll du alltid är. Ethereum gick om bitcoin i transaktionsvärde redan 2020 och nu med genius act finns det ingen återvändo där. Ethereum är alltså betydligt viktigare för världshandeln än bitcoin räknat i dollar när man ser på alla transaktioner.

Därmed inte sagt att nitiniti INTE trollar. Man mår ju illa av att läsa den här tråden. Kan inte skribenter åtminstone försöka vara lite seriösa?

Jag är tyvärr tvungen att dunka på alla troll som har spridit dynga i tråden fram tills nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in