2025-07-17, 22:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad gör du med dina bilder? Är det något du onanerar till?
Tyvärr inte, det är vanlig manlig samlingsmani som hade kunnat varit frimärken, och det är roligt att fånga ögonblicksbilder för då programmerar man ev sitt undermedvetna att söka efter tjejerna i tv som ser ut så fast IRL, anti-porr metoden

Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-17 kl. 23:12.
Citera
2025-07-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tyvärr inte, det är vanlig manlig samlingsmani som hade kunnat varit frimärken, och det är roligt att fånga ögonblicksbilder för då programmerar man ev sitt undermedvetna att söka efter tjejerna i tv som ser ut så fast IRL, anti-porr metoden
Okej vi har olika intressen
Citera
2025-07-17, 23:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Malin och Filippa är mina favoriter.
Vad tycker du egentligen om att Miranda kräver en riddejt eller åker hem, helt i Malin och Fillipas tecken, ett gott hjärta ställer inga krav på mannen som du vet
Citera
2025-07-17, 23:55
Medlem
Crapmagics avatar
Stackars Gary står med handen på benet just där tygstycket slutar och skriker pick this body, men nej det är kronologiskt prioriterade trosor till dom största fjollorna, Filippa,Daphne,Camilla osv, spöstraff med käpp bunden vid åsnepåle borde utdelas till dessa Loffe-män, jag njöt därför lite extra när Gabbe fick kalla handen för andra gången pga av sitt utseende

Diba åkte ut för att hon var för präktig
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-18 kl. 00:27.
Citera
2025-07-18, 00:05
Medlem
Alltås Fanny måste vara den mest osexigaste tjejen i bachelor. Så bra att hon åkte ut!!! Fy!!
Citera
2025-07-18, 00:13
Medlem
Tyckte Fanny såg okej ut i början, ju mer man sett henne i kombination med hennes personlighet, ju mindre fin blir hon, och så sjukt osexig så de finns inte!!!
Citera
2025-07-18, 00:13
Medlem
Citat:
Camilla sitter och gråter Tjetjenerna avslöjar allt och hon låter som en tjurig Stina Ekblad
Citera
2025-07-18, 00:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Tyckte Fanny såg okej ut i början, ju mer man sett henne i kombination med hennes personlighet, ju mindre fin blir hon, och så sjukt osexig så de finns inte!!!
Snälla utveckla inte mera!!

Tack Gary för alla stoiska ögonblick och en fint genomfört gaytrain https://imgbox.com/MfqeEAOn
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-18 kl. 01:24.
Citera
2025-07-18, 02:12
Medlem
Varför kallas hon Gary? Haha
Citat:
Snälla utveckla inte mera!!

Tack Gary för alla stoiska ögonblick och en fint genomfört gaytrain https://imgbox.com/MfqeEAOn
Citera
2025-07-18, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Saknas det något i tydlighet?
Naurligtvis ska regler följas. Men programmet publiceras på webben vid midnatt och tydligen kl 20 eller så i tablåtv.
Men anger reglerna när det är tillåtet att tala programmets innehåll? Omedelbat efter midnatt tycker jag det borde vara,
Citera
2025-07-18, 15:02
Medlem
Citat:
Pga av för maskulint agerat under campingsexet & dålig förlorare är inte feminint karaktärsdrag nog, vilket avtänder osäkra & psykiskt svaga män som Gubbe & Kiss-stoffe samt kvinnor i tråden som älskar Filippa & Malin

Nåja jag fick några fina skärmbilder, så det var eventuellt värt det.

Fanny var inte liten och nätt, inte heller någon bimbo eller extremt flickaktig och petit som tatuerarlärlingen, de andra tjejerna är mer bimbos med ankläppar och hela kittet, trots att vissa av dem har fin högskoleutbildning och bra chefsjobb mm.
Citera
2025-07-18, 15:05
Avslutad
Vem får ingen ros nästa vecka då?

Jag gissar på Malin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in