2025-07-16, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Mer lik en orangutang förmodligen. Snart har hon fulländat sitt mål, sänkt honom totalt. Vilka idioter dessa två är. Underhållande dock att titta på apor i bur.

Med tanke på vad hon uttryckte innan om att han skulle sänkas är hon på god väg att lyckas. Den enda som inte ser det är Chrippa så han får skylla sig själv. Själv göra själv ha.
Citera
2025-07-16, 06:47
Medlem
Treschows avatar
Vad menar byfånen med "catch me if you can"? Han upprepar samma mening om och om igen, som ett maniskt mantra. Syftar han på sitt reseförbud, anmälningsplikten, samt att polisen aldrig lyckas hitta honom?

Ser fram emot bröllops-vloggen. Den kommer vara så jävla underhållande. Jag misstänker dock att bröllopet är en bluff, men den som lever får se. Vem är Chrippas 'best man'; Luggen? Han flyr väl sitt fängelsestraff, där av Thailand och Spanien...
Senast redigerad av Treschow 2025-07-16 kl. 06:50.
Citera
2025-07-16, 06:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad menar byfånen med "catch me if you can"? Han upprepar samma mening om och om igen, som ett maniskt mantra. Syftar han på sitt reseförbud, anmälningsplikten, samt att polisen aldrig lyckas hitta honom?

Han syftar på filmen från 2002 med Leonardo DiCapro och Tom Hanks. Han verkar vilja vara som Frank Abagnale.

Tänk er Chrippa som pilot, läkare och advokat. Advokat har vi ju fått försmak som 😁
Citera
2025-07-16, 07:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Och snart får dom checka ut från sitt 24 timmars boende och några tusenlappar fattigare.
Eller vem det nu var som bekosta det där kalaset?
Jag känner mig inte så värst avis om jag ska vara ärlig.
Såg rätt mörkt ut.
Naja..Underbart är kort.
Vad blir det nu då? Crippas Cafe i Göteborg
Citera
2025-07-16, 07:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej det gör jag verkligen inte. Va har du fått det ifrån? Du kanske tycker hon är snyggaste du har sett. Vi alla gillar olika. Som sagt.. - Jag skulle kunna vara hennes Mamma. (nästan så..

Edit
Men jag förstår INTE vad hon ser hos Chrippa? För han är inte snygg.

Läs igenom det du själv skrivit - du har jämfört din kropp med Linneas flera gånger.
Citera
2025-07-16, 07:56
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
8000 kr natten kostar sviten. Dock är det ju ett uppenbart samarbete; de har ju spammat sönder IG med inlägg under dagen.

Ett samarbete är det sista det är. Den här snubben får inga samarbeten och skulle aldrig nånsin få vilket han gråtit över förut.
Han är så stolt över sitt lilla 24 timmars delux rum i Norrköping att han inte kan låta bli att lägga upp varje vinkel på det, det är därför han fotar så mycket hahha det är sån han är
Citera
2025-07-16, 08:07
Avstängd
Tror inte heller spat är sponsrat då inte ens tobakssmugglarna i Colombia vill att han syns med deras varumärken.

Men vi måste prata om tårtan.

https://ibb.co/qMV4Kmsx

Den måste ju vara 100 % sponsrad. Finns inget annat. Förstår han kan slänga upp 7k på spa men aldrig att han har råd med denna tårtan själv. Ica måste klivit in och sponsrat den.
Citera
2025-07-16, 08:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Läs igenom det du själv skrivit - du har jämfört din kropp med Linneas flera gånger.

Har jag det? Ja kanske igår? Första gången och jag jämförde inte ens.
Jag skrev att jag INTE har påpekat om Linnes kropp och INTE heller om Jonna, Lisen, Anjo, Rask
eller någon annan som NI ofta gör. Fyller sida upp och sida ner.
Jag skrev att hon hade en snygg kropp och att det var BRA att hon tränade. Och att jag INTE gillar denna kroppshets bland dessa kreatörer. Vissa är fettberg och andra smala tjackisar.
Men tolka det som du vill du.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Ja det verkar va en gammal tant bakom kontot. Dom brukar jämföra sig med yngre tjejer o hålla på o älta o intala sig själva med att dom är inte alls avis, dom är så nöjda med sig själva (not) så

Jajamensan serru. Jag är en fet gammal kärring som jämför mig med unga tjejjor.. Buhuuuu buhuuu Och jag ältar.. sida upp och sida ner - Se historiken!
Bra där!

Slut citerat med sådana som er.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-07-16 kl. 08:14.
Citera
2025-07-16, 08:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Är han gripen på Arlanda

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...pen-pa-arlanda

Över ett halvår sedan.

Rubriken är rätt skev.
Citera
2025-07-16, 08:14
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...pen-pa-arlanda

Över ett halvår sedan.

Rubriken är rätt skev.

Okej, väldigt intressant ändå att följa en bondpojkes livsöde häckla och gapa i ett halvår ...
Citera
2025-07-16, 08:22
Medlem
HeligaBrittas avatar
Chrippa har du pengar så skulle du ha råd att gå på en F1-match i Monaco.
Visa mig nu. Vill ha en vlogg därifrån.
Men istället blir det Svensson Svensson semester för dig, du är fast här i Sverige. Du kan lika gärna gå o köpa en husvagn o tillbringa resterande sommar på Böda Sand
Citera
2025-07-16, 08:36
Medlem
Är det någon mer som ska köpa kursen ”hur man soppar banan med losers”???
Ska han filma sitt eget självmord?!

Herregud, vilken efterbliven jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in