Citat:
Aha raka spåret alltså och utan risk att kärran vibrerar så det som ligger på kärran ligger stadigt då? Men vad kan de täckt kroppen med så inte BO syns? Måste väl gått åt ett gäng täcken och filtar? Det bör sett ut som en bår? Måste sett riktigt skumt ut det där ekipaget i mörkret? Om man hade sett det dom hade man ju verkligen reagerat? Det är så sjukt att jag tror inte det är sant?
Kan de inte haft kärran till något annat? Vad som helst men inte fraktat en död kropp mitt i natten? Det är ju horribelt ju mer som kommer fram? Har vi missförstått något? Kan de inte ha använt kärran åt mat de hade ned sig för en utflykt ner till träsket istället? Tänk mat öl vin ner till paviljongen en varm dag som inte slutade så bra? De slänger upp BO på kärran och kör ner den i träsket med BO på?
Men att ta BO på en dyna och sen på en kärra med troligtvis flera täcken och filtar..utan att en enda människa ser dom? Ingen väntar på hissen när de kommer ner med BO i hissen? Ingen ser något trots att det är varmt och fint väder den veckan och folk brukar vara mer i rörelse när vädret är f fint och det är sommar?
Och ingen hör dom ens? De borde varit mycket stressade och pressade med ett lik i hissen och hela den vägen till träsket med bårkärran, så lär de väl inte direkt viskat till varandra? Människor i panik skriker nog snarare än viskar? Och ändå är det ingen som varken ser eller hör?
Jag vet inte, jag vet inte vad jag ska tänka och tro? Blundar människor och låtsas att de inget ser eller märker? Eller gick det till på annat sätt?
Bara spekulationer och ingen fakta här!