Citat:
Ursprungligen postat av
3idioter
Vet vem #639 är.
Var vän med han på FB. Köpte lite råvaror av oss för några år sedan till den glasstillverkning dom hade i Trollhättan. Dom hyrde in sig hos Åse-glass. Åse gick i konken typ 2022 tror jag det var. Dom har sedan lagt ut de på kontrakt till engelholmsglass. Den mannen är fettkörd nu. Även bolaget, då han i min värld ÄR bolaget i fråga glass då han skött de mesta kring marknadsföring, försäljning, kund och leverantörskontakter, events m.m Vet inte om familjen jobbar mer i bakgrunden och kanske varit med i det ekonomiska. Han är även rätt känd och insatt i saabkretsar kring här, så mååånga känner eller känner till han.
Blir svårt för han att ens gå ut och köpa mjölk nu.
Har för mig jag såg någon bild där han har en relativt stora tatueringar på underarmarna med logga på både företaget och Saab, om dom nu inte var AI-genererade.
Dom blir fina ständiga påminnelser om vad han förstört genom familjeföretaget undergång samt sannolik exkludering(åtminstone fysisk och social distansering) vid bilträffar.
Verkade förövrigt vara en obehaglig typ enbart baserat på bilder och texter han publicerade.
Han lär ju få antingen göra om bilen som hade företagets logga på hela bakrutan, då den syntes tydligt i filmen från dumpen.
Tatueringarna lär kosta fan att ta bort med laser, gissningsvis så kommer han behöva lägga dom pengarna på annat.
Skammen och ångesten han har nu är nog en aning svår, minst sagt.