Citat:
Ursprungligen postat av
kastenhof
Jag tror inte han visste vad som skulle hända förrän han faktiskt blev publicerad, då chatten avslutas med att fiskaren frågar var han är. Jag tror han hoppades in i det sista att han faktiskt missade sin 14åriga date och det var hans nojja som tog över som gjorde att han fegade ut.
Jag tror han suttit i två veckors tid och konstant uppdaterat dumpen för att se om det faktiskt var hans fargåhor som besannades. Och när han väl såg sin glasspinne på dumpen måste det varit en rejäl kall kår som gick igenom ryggraden.
Att trampa i Dumpens fälla är lite som att dömas till döden i Japansk fängelse. Varje dag vaknar man upp och undrar om det är idag som man kommer bli avrättad (japanska systemet meddelar först samma dag som man kommer bli avrättad).
Måste vara extremt jobbigt att inte få ett förutbestämt datum.
Men det ska dessa pedofiler ha, det ska svida att jaga barn att våldta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babosh
Gädda #639
Gick på samma skola som honom under barndomen, redan då kunde man ana att något inte stod rätt till. Har fått höra om tidigare dom och att det rörde sig om en 12-åring som bodde granne med #639, dock inte på nuvarande ort om min information stämmer. Ska väl sägas som så att hans tidigare dom inte har gått omärkt förbi och många vet vad han har gjort men detta var nog definitivt spiken i kistan för hans del.
Såg honom dessutom inne i den närliggande Ica butiken bara ett par dagar innan han blev publicerad. Han såg bra jäkla sliten ut och som om världen hade trillat över honom. Han kanske redan då visste att det var över för honom.
Han kanske har hoppat på spriten och ägnat sig åt det en del efter träffen med Dumpen? Det får dom flesta att se rätt risiga ut efter ett tag. Tror det är en rätt vanlig lösning för många gäddor. Men då kan man nog avfärda dom spekulationer tidigare om att han nog hade flytt landet.
Citat:
Ursprungligen postat av
HmaHma
Jo, tyvärr blir det nog så. Barn kan vara elaka mot varandra. Samtidigt vet jag att föräldrar på bygden har varit noga med att säga till sina barn att gäddans grabb inte gjort något fel och förmodligen inte vet något om vad som hänt och att dom ska vara tysta.
För egen del så blir det mest synd om mina barn om gäddan skulle simma förbi mitt synfält.
Jag återkommer om / när jag har något mer att informera om

Tack för dina uppdateringar! Följer med spänning! Någon uppdatering kring hans facebook föresten, är den fortfarande öppen?