Citat:
Ursprungligen postat av
exoticspice
Vad är det för dyna och hur stor är den? Är det en lång dyna till en solstol eller en liten fyrkantig dyna?
Får uppfattningen att det är modell större.
Dynan måste ju ha funnits där Anna hittades, runt väskan eller inuti eftersom polisen är intresserad av den. Runt väskan för att förhindra att den lämnar spår av blod m.m. på kärran eller lindat in A den. Polisens hundar har hittat blod i lägenheten.
Kasta ner från sju trappor tror jag är för riskabelt med tanke på var kroppen hamnar på vägen ner och var den landar på marken. Även från bv hade det inneburit för stor risk.
Först trodde jag att hon har följt med MGK och MGM till platsen och bragts om livet där, men nu när kärran och dynan är intressanta så kommer allt i ett annat läge och att de inte använde Annas bil som hon tog sig i till Danderyd.
Allt är spekulation.
Ingen vet om det är en stor eller liten dyna, men förmodligen en stor eftersom BO var en vuxen ganska stor kvinna, OM det använts en dyna? Men enligt en postare ska polisen frågat vederbörande om det setts till en dyna i huset om jag uppfattat det rätt vill säga?
Har BO legat i en väska med en dyna bör den väl legat kvar i väskan? Känns lite långsökt det här med en väska, BO var närmare 170 lång och vägde runt 80-90 kg, skulle de ha en sån stor väska? Finns det ens så stora väskor? En dyna runt en väska för att förhindra blod? Nja det har ju varit uppgifter om vidrig lukt i huset och lik luktar väl inte så mycket första dygnet? Blodet lär ju dessutom hunnit torka med tanke på lukten som kommer efter några dygn.. om det nu fanns något blod på BO?
Det där att kasta ner BO skrev jag som en mycket dålig jämförelse och var inget jag trodde var möjligt att någon ens skulle tänka var en möjlig spekulation!
Vi vet väl inte om BO kom till Danderyd i bil?
Det kan mycket väl vara så att detta med både kärran och dynan bara är en spekulation från postaren. Ta ingenting som korrekta uppgifter så länge det inte verifierats från polis o media.
Allt är spekulation som alltid, hoppas jag att alla förstår?!