Citat:
Ursprungligen postat av
Fbanvandare397
Kan med förmodan tala för alla när jag ber dig ta kontakt med psyikatrin omgåened, TS. Att fantisera om att mörda folk är inte normalt. Ingen är intresserad av fler fall som thailänningen i Enköping och psykfallet i Norrköping. MVH EDIT: Gäller även alla andra som fantiserar om att skada/beröva andra oskyldiga livet. Sök hjälp.
Jag tror att det är rätt lång väg mellan att tänka att man ska döda någon och att verkställa det. Dessutom verkar flera här inne vilja döda ridderligt. Döda så kallade onda personer. Svårt att se att dessa moralens väktare skulle göra något sådant irl.
De gånger jag själv velat döda någon så har det varit av svartsjuka eller enkla orsaker. Men jag har aldrig haft några seriösa planer. Mest en önskan. Vet att jag skulle bli misstänkt på en gång. Chansen att komma undan skulle vara liten.
Det mest tillfredställande sättet vore att strypa. Men det mest praktiska är antagligen mord som skrivs av som olycka. Slipper du problemet med att göra dig av med kroppen också.
Angående att vara smartare än polisen så får du ett försök på dig att göra det perfekta brottet. Polisen får försöka hur många gånger som helst att försöka lösa det. Även till synes perfekta planer har luckor. Eller så kan man ha otur.