Citat:
Ursprungligen postat av
Onemisstake
Exakt hon är häktad på sannolika skäl precis som MGM? Och de har suttit så länge på det att det borde väl ändrats till medhjälp när det var dags för omhäktningsförhandlingar?
Det känns märkligt att två personer gör detta? Vad för soppa hade de framför sig om de offrar sina liv genom att begå mord? Deras liv var väl knappast kört? Inte pga BO alla fall?
Å så lägga upp foton vid midsommar som om ingenting hänt? Jag liksom får en dålig smak i munnen och känner sånt obehag när jag tänker på detta?
Vad för trubbel väntade i MGM och MGK framtid? Vad kände de för panik, hat, rädsla, ångest, oro inför, att de slog ihjäl BO?
Vad störde deras sinnesro?
Jag tycker också att det är mycket märkligt att de har gjort detta tillsammans, särskilt om det har skett i affekt.
Men om BO tex har dödats med en kniv vid träsket, så har ju MGM haft den med sig dit. Och då är det ju planerat. Tror knappast han haft tillgång till ett annat vapen.
Hur dödar man annars en person med bara händerna om man inte har en kniv?
Det är som sagt var inte så lätt som man tror.
Slå nån i huvet, då blir BO troligtvis medvetslös men inte mer än så. Strypa nån som är så mkt större än en själv och som slåss för livet, tveksamt. Dränka nån i kärret, inte helt enkelt.