2025-07-12, 19:19
  #1813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🤔Trodde N var hemma nu eftersom hon lade upp en smilbild på C för 4 dagar sedan "Får mamma se dina tänder" men den bilden kan ju vara gammal och en klassisk dimridå?

Ibland har de ju också spelat in mer än 1 poddavsnitt i förväg ( på 1 vecka).

Men precis som det du säger så blir man högst osäker. Svårt att se om N är hemma i sin senaste "chatta med mig" story???

Ja, helt ofattbart hur man kan lämna sin lilla dotter i andras händer och aktivt välja bort henne så många dagar.

Det är något som inte stämmer med N & kan för mitt liv inte förstå hur VL kan falla pladask för den typen av människa/tjej & gå med på att bli gudfar/fadder så tidigt i relationen.

N talar ju som vi alla vet dessutom emot sig själv väldigt ofta.
Som Lisa S från LI 2023 säger:
Hockey-killar är otrogna 24/7.
Hon har sett en hel del efter sin långa på & av relation med hockey stjärnan AN.
Förstår att du trodde det även jag.
Sen insåg jag att något verkar inte vara som det ska .
Vet att några få ej håller med mig över huvudtaget.
Men något står inte rätt till då man medvetet åker I från sin dotter på 18 mån mer än 14 dar .
Att ingen myndighet reagerar på att det sker så ofta .
Och som du skrev hur kan VL inte förstå att något är riktigt skevt här . Spelar ingen roll hur kär du är , man överger inte sin dotter på detta sätt .
Hon säger ofta att A inte bryr sig om Chiara osv men min fråga till Nicci är bryr sig du om din dotter ???
Jag tycker inte det, då man medvetet väljer bort chiara hela tiden .
Citera
2025-07-12, 19:37
  #1814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Förstår att du trodde det även jag.
Sen insåg jag att något verkar inte vara som det ska .
Vet att några få ej håller med mig över huvudtaget.
Men något står inte rätt till då man medvetet åker I från sin dotter på 18 mån mer än 14 dar .
Att ingen myndighet reagerar på att det sker så ofta .
Och som du skrev hur kan VL inte förstå att något är riktigt skevt här . Spelar ingen roll hur kär du är , man överger inte sin dotter på detta sätt .
Hon säger ofta att A inte bryr sig om Chiara osv men min fråga till Nicci är bryr sig du om din dotter ???
Jag tycker inte det, då man medvetet väljer bort chiara hela tiden .

Jag trodde också det till en början.Hon frågade kanske över facetime och fick det att se ut som realtid. Som ni säger (fick inte med Artmovie i citatet🤷‍♀️) dimridå, det har de gjort förut. De var där mer än en vecka. Jag gissar hon kom hem "igår", (hon vara brunare än annars i senaste story) lagom till bonussyrrans bröllop idag.

Du är väl också en av dessa "andra" som ifrågasätter hur myndigheter är så senfärdiga. Hur hon kommer undan med att vara ifrån sin dotter så mycket, samtidigt som N anklagar A för att inte bry sig!? Ännu ett sätt att svartmåla honom för något hon har "skapat".
De är på bröllop, du får kanske ett ickesvar inatt eller imorgon😂
Citera
2025-07-12, 19:43
  #1815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feggi
Jag tycker oxå det är så märkligt att de kan svartmåla A. Han borde ju anmäla dem för förtal!

Jag tror att han är så illa tvungen att inget säga förrän polisanmälan är utredd. Samtidigt hedrar det honom, han har inte en endaste gång snackat skit offentligt om vare sig Nicci, J eller klanen. Till skillnad från klanen, J och Nicci, fast att hon försöker ändra narrativ och påstå annat.
Citera
2025-07-12, 19:53
  #1816
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Feggi
Jag tycker oxå det är så märkligt att de kan svartmåla A. Han borde ju anmäla dem för förtal!
Hon har ju visserligen rätt att berätta sin historia i sm. Innebär inte förtal och jag vet inte ens om han själv tycker det.
Men OM han tycker det så håller jag med om att han borde anmäla det.
Det har antytts tidigare i tråden att han typ inte vågar det. Låter dock konstigt att han skulle va så mesig att han inte vågar…
Det finns också några i tråden som inte tycker han skall anmäla🤓
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-07-12 kl. 19:55.
Citera
2025-07-12, 21:20
  #1817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hon har ju visserligen rätt att berätta sin historia i sm. Innebär inte förtal och jag vet inte ens om han själv tycker det.
Men OM han tycker det så håller jag med om att han borde anmäla det.
Det har antytts tidigare i tråden att han typ inte vågar det. Låter dock konstigt att han skulle va så mesig att han inte vågar…
Det finns också några i tråden som inte tycker han skall anmäla🤓

Tydligen får hon berätta "sin historia"!?

Men om han gör på SIN kanal till SINA följare blir hon som en rabiat galning (undrar vem som stalka vem 🙄 det hon anmälde honom för, men fick inte igenom det).

Får man verkligen berätta sin "story" under polisutredning på det viset hon gjorde? Så du menar om man inte "vågar" då är man mesig och då får "tuffa" motparten bete sig hur som helst!?

Säger inte han är felfri, det är ingen, inte Nicci heller!!
Citera
2025-07-12, 21:20
  #1818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hon har ju visserligen rätt att berätta sin historia i sm. Innebär inte förtal och jag vet inte ens om han själv tycker det.
Men OM han tycker det så håller jag med om att han borde anmäla det.
Det har antytts tidigare i tråden att han typ inte vågar det. Låter dock konstigt att han skulle va så mesig att han inte vågar…
Det finns också några i tråden som inte tycker han skall anmäla🤓

Förvisso. Men det man säger ska ju stämma överrens med verkligheten också, vilket det inte alltid gör. Ex. Så förtalar N A i N podd.
Citera
2025-07-12, 21:22
  #1819
Medlem
Instagram borde kontrollera både N:s & J:s IG- konton då man tydligt kan misstänka en hel del bottar där.
Citera
2025-07-12, 21:32
  #1820
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Förvisso. Men det man säger ska ju stämma överrens med verkligheten också, vilket det inte alltid gör. Ex. Så förtalar N A i N podd.
Då får han väl anmäla henne….det brukar ju folk göra när dom TYCKER att dom blivit utsatta för förtal.
Hon tycker ju att hon berättar sanningen. Det tycker väl han också att han gör när han berättar något.
Att du tycker det är förtal hjälper ju inte. Det handlar ju inte om dig.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-07-12 kl. 21:40.
Citera
2025-07-12, 21:33
  #1821
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tydligen får hon berätta "sin historia"!?

Men om han gör på SIN kanal till SINA följare blir hon som en rabiat galning (undrar vem som stalka vem 🙄 det hon anmälde honom för, men fick inte igenom det).

Får man verkligen berätta sin "story" under polisutredning på det viset hon gjorde? Så du menar om man inte "vågar" då är man mesig och då får "tuffa" motparten bete sig hur som helst!?

Säger inte han är felfri, det är ingen, inte Nicci heller!!
Det är ju inte hon som bestämmer vad han får uttala sig och inte. Hon kan bli arg men det är ju inte detsamma som att hon bestämmer det. Tror han det, eller vad?
Båda får givetvis berätta vad dom själva vill berätta.
Varför anmäler han inte??
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-07-12 kl. 21:38.
Citera
2025-07-12, 21:41
  #1822
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Instagram borde kontrollera både N:s & J:s IG- konton då man tydligt kan misstänka en hel del bottar där.
Det kanske dom har gjort, vem vet?
Citera
2025-07-12, 21:55
  #1823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Instagram borde kontrollera både N:s & J:s IG- konton då man tydligt kan misstänka en hel del bottar där.

Hur ser man sådant? Är det hur mycket "följare" de har? Med tanke på så många följare väldigt lite likes och kommentarer jämförelsevis, är det så?
Citera
2025-07-12, 22:05
  #1824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tydligen får hon berätta "sin historia"!?

Men om han gör på SIN kanal till SINA följare blir hon som en rabiat galning (undrar vem som stalka vem 🙄 det hon anmälde honom för, men fick inte igenom det).

Får man verkligen berätta sin "story" under polisutredning på det viset hon gjorde? Så du menar om man inte "vågar" då är man mesig och då får "tuffa" motparten bete sig hur som helst!?

Säger inte han är felfri, det är ingen, inte Nicci heller!!

”får man berätta offentligt, t.ex. i sociala medier?
Det är mer känsligt.
Du får berätta om din egen upplevelse, men du får inte offentligt peka ut någon som skyldig till brott om den inte är dömd, det kan bli förtal eller grovt förtal.
Det här gäller även om allt du säger är sant, lagen om förtal handlar om nedsättande uppgifter som sprids till andra”

”Om A skriver: “Jag blev psykiskt misshandlad i en relation med en person”, och det är tydligt att B är den personen…
Då får B t.ex. skriva: “Det A skriver om mig stämmer inte. Jag har en annan bild av vad som hände”. Lagligt
Men om B skriver: “A ljuger, är psykiskt instabil och har själv varit våldsam”, då kan det bli förtal av A.

Står det när man googlar. Jag tycker inte att sättet hon berättat de på inte är på ett korrekt sätt.
Tydliggör att person A är då N & person B är A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in