Citat:
Förstår att du trodde det även jag.
🤔Trodde N var hemma nu eftersom hon lade upp en smilbild på C för 4 dagar sedan "Får mamma se dina tänder" men den bilden kan ju vara gammal och en klassisk dimridå?
Ibland har de ju också spelat in mer än 1 poddavsnitt i förväg ( på 1 vecka).
Men precis som det du säger så blir man högst osäker. Svårt att se om N är hemma i sin senaste "chatta med mig" story???
Ja, helt ofattbart hur man kan lämna sin lilla dotter i andras händer och aktivt välja bort henne så många dagar.
Det är något som inte stämmer med N & kan för mitt liv inte förstå hur VL kan falla pladask för den typen av människa/tjej & gå med på att bli gudfar/fadder så tidigt i relationen.
N talar ju som vi alla vet dessutom emot sig själv väldigt ofta.
Som Lisa S från LI 2023 säger:
Hockey-killar är otrogna 24/7.
Hon har sett en hel del efter sin långa på & av relation med hockey stjärnan AN.
Ibland har de ju också spelat in mer än 1 poddavsnitt i förväg ( på 1 vecka).
Men precis som det du säger så blir man högst osäker. Svårt att se om N är hemma i sin senaste "chatta med mig" story???
Ja, helt ofattbart hur man kan lämna sin lilla dotter i andras händer och aktivt välja bort henne så många dagar.
Det är något som inte stämmer med N & kan för mitt liv inte förstå hur VL kan falla pladask för den typen av människa/tjej & gå med på att bli gudfar/fadder så tidigt i relationen.
N talar ju som vi alla vet dessutom emot sig själv väldigt ofta.
Som Lisa S från LI 2023 säger:
Hockey-killar är otrogna 24/7.
Hon har sett en hel del efter sin långa på & av relation med hockey stjärnan AN.
Sen insåg jag att något verkar inte vara som det ska .
Vet att några få ej håller med mig över huvudtaget.
Men något står inte rätt till då man medvetet åker I från sin dotter på 18 mån mer än 14 dar .
Att ingen myndighet reagerar på att det sker så ofta .
Och som du skrev hur kan VL inte förstå att något är riktigt skevt här . Spelar ingen roll hur kär du är , man överger inte sin dotter på detta sätt .
Hon säger ofta att A inte bryr sig om Chiara osv men min fråga till Nicci är bryr sig du om din dotter ???
Jag tycker inte det, då man medvetet väljer bort chiara hela tiden .