Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Du verkar ha dålig fantasi när det gäller alternativa investeringar.
Du tänker EOS, NANO, IOTA, Ethereum, Trump, Cardano och sådant? Tack men nej tack. Över tid så har dessa alternativa investeringar förlorat i värde mot Bitcoin. Iaf så länge du inte var VC och hade tillgång till projektet INNAN det släpptes ut till retail för pump and dump.
100% av alla som köpt och hållt Bitcoin i mer än en vecka ligger plus.
Tittar vi på EOS, Trump, Doge, Ethereum eller random shitcoin så gissar jag att i snitt så ligger ca 80% av alla som äger den minus sen dom köpte den.
Eller vad tänkte du?