2012-08-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
MEN man ska fan i mig följa Svea rikes lag och inte kunna gömma sig bakom religiösa/kulturella motiv när man kommer hit, kan man inte bete sig civiliserat så ska det vara respass tillbaks till öknen/bergen eller var man nu kommer ifrån.

Helt rätt, jag är ortodox, har mina seder hemma i mitt hus där jag firar vårt helgon samt andra högtider samtidigt som jag firar alla svenska högtider. Jag firar t.ex jul två gånger osv. Men att gå ut och kräva speciella krav ute i samhället är förkastligt och pinsamt. Tro får man göra så mycket man vill inne i sitt egna hus eller hålla seder, men ute i det svenska samhället måste man anpassa sig till svensk kultur samt dess sedvänjor.

Jag blir oerhört ledsen att svenskar inte får ha en flagga framme om det inte är en match utan att kallas rasister, och annat som jag tycker är självklart. Nationalism i extrem form är väldigt farligt men i normal mängd är det något oerhört fint som håller ett folk gemensamt men samtidigt inte skapar något hat för andra.

En annan grej är att folk som kommer hit och begår brott borde med omedelbar bums flyga åt heeeeeeeeelvete tillbaka. Att komma hit, vara otacksam, odräglig samt begå brott i ett land som tar emot en med öppna armar, vilka jävla pajaser det finns.
Citera
2012-08-23, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
"såg hur lojala juggar, greker samt de andra folkslagen var och hur vänliga dessa människor va"
Det är p.g.a. juggar som främlingsfientligheten har växt. Utpressning, inbrott och rån är ni mästare på.

Men annars så vill jag hålla med om att det är skillnad på utlänning och utlänning. Men man kan nog säga att de flest människor med utländska rötter sköter sig. Sedan finns det några stycken som har för mycket fritid och ingen utbildning

Say what? Ja juggemaffian är fan rätt duktig, men dessa rån kan jag lova dig berör inte vanliga människor, och nej pladdra inte en massa skit om att främlingsfientlighet har vuxit pga juggar, det var det mest retarderade jag läst.

Citat:
Ursprungligen postat av Greve-Von-Boegroef
Här har du i princip alla storlekarna, ända upp till nästan 5 meter lång..
http://www.mera.se/flaggorSvenska.html

Го Србија!

Ah såg ditt inlägg nu, jag tackar så mycket! Var fan i mig billigare än vad jag skulle tro.

Go Svedska!
Citera
2012-08-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juznifly
Say what? Ja juggemaffian är fan rätt duktig, men dessa rån kan jag lova dig berör inte vanliga människor, och nej pladdra inte en massa skit om att främlingsfientlighet har vuxit pga juggar, det var det mest retarderade jag läst.
Vad är de duktiga på? Baka bullar? Nej, antagligen kriminalitet. Och vad föder främlingsfientlighet? Jo, bl.a. kriminalitet. Enkelt logik.
Citera
2012-08-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Vad är de duktiga på? Baka bullar? Nej, antagligen kriminalitet. Och vad föder främlingsfientlighet? Jo, bl.a. kriminalitet. Enkelt logik.

Tråden handlar inte om serbisk maffia, ala juggemaffian som till och med har dött ut. Du föder ingen diskussion utan bara drar upp onödigt dravel. Det juggemaffian har gjort kan jag lova dig inte berör nån vanlig svensson utan detta är organiserad global kriminalitet som extremt få håller på med. Jag lovar dig att inte EN enda serb jag känner sysslar med kriminalitet, det kan jag lova dig och jag känner en jävla drös.
Cirka 100 000 serber lever i Sverige och ingen märker dem, varför? Jo för vi anpassar och följer lagen och älskar landet.
Citera
2012-08-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juznifly
Tråden handlar inte om serbisk maffia, ala juggemaffian som till och med har dött ut. Du föder ingen diskussion utan bara drar upp onödigt dravel. Det juggemaffian har gjort kan jag lova dig inte berör nån vanlig svensson utan detta är organiserad global kriminalitet som extremt få håller på med. Jag lovar dig att inte EN enda serb jag känner sysslar med kriminalitet, det kan jag lova dig och jag känner en jävla drös.
Cirka 100 000 serber lever i Sverige och ingen märker dem, varför? Jo för vi anpassar och följer lagen och älskar landet.
Jag vet inte var i Sverige du bor, men jag har stött på/ känner också många serber och jag kan säga enligt min erfarenhet att serber inte är ett folk man vill beblandas med.
Självklart ska man inte dra alla över en kam, men det förekommer oerhört mycket.
Citera
2025-07-10, 03:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Serber, greker och andra europeiska broderfolk är i begränsad omfattning givetvis välkomna i Sverige. Jag tror inte särskilt många svenskar ser invandrare som en enhetlig grupp. Européer är historiskt och kulturellt besläktade och rasfränder och vi har ett gemensamt ansvar när det gäller att föra Europa och vårt arv vidare till nästa generation vita människor. Jag personligen tänker inte i termer som "invandrare", utan i ras och etnicitet. Och även vanliga pk-svennar gör det - egentligen. Alla vet och känner instinktivt att MENA-orcher är impulsstyrda, lågbegåvade och våldsamma och att det i praktiken enbart är dessa som ställer till med jävelskap på gator och torg.

Sen är det tyvärr så att judemedia hjärntvättar människor i offer- och minoritetstänk och antirasismpropaganda vilket får juggar, greker och andra européer att identifiera sig som blattar och blir lojala med "invandrargruppen" och fientligt inställda gentemot svenskar. Ta en grek som Alexandra Pascalidou som i åratal propagerat svenskhat; vad har hon egentligen gemensamt med en somalie eller afghan? Ingenting. Hon hade våldtäktsmördats efter minuter i deras samhällen, men den korkade jävla subban tror på fullt allvar att den vite mannen är problemet i världen trots att han är den enda anledningen till att hon fortfarande lever och kan sitta med sin laptop i Stockholms innerstad och blogga och gå på kändisfester.

Serber, greker och andra europeiska broderfolk är i begränsad omfattning givetvis välkomna i Sverige. Gäller det också europeiska muslimer som t.ex. bosniaker.
Citera
2025-07-10, 10:29
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Serber, greker och andra europeiska broderfolk är i begränsad omfattning givetvis välkomna i Sverige. Gäller det också europeiska muslimer som t.ex. bosniaker.

Troligtvis inte. Du är på Flashback.
Citera
2025-07-10, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VillBaraChilla
Troligtvis inte. Du är på Flashback.

Bosnier har länge på balkan än både serberna och kroaterna tillsammans.
Citera
2025-07-10, 13:30
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Bosnier har länge på balkan än både serberna och kroaterna tillsammans.

Flashback gillar inte muslimer eller juggar. Bosnier är både muslimer och juggar.
Citera
2025-07-10, 13:36
Avslutad
Citat:
Flashback gillar inte muslimer eller juggar. Bosnier är både muslimer och juggar.

Skiter vad flashback tycker. Det handlar om fakta sedan vad individuella personer tycker om bosniaker eller juggar är helt irrelevant. Och alla bosnier är inte muslimer, den muslimska etniciteten av Bosnien heter BOSNIAKER bara det säger sig själv att din IQ är som din skostorlek om du inte vet det.
Citera
2025-07-10, 14:09
Medlem
VillBaraChillas avatar
Citat:
Skiter vad flashback tycker. Det handlar om fakta sedan vad individuella personer tycker om bosniaker eller juggar är helt irrelevant. Och alla bosnier är inte muslimer, den muslimska etniciteten av Bosnien heter BOSNIAKER bara det säger sig själv att din IQ är som din skostorlek om du inte vet det.

Du frågade precis någon på Flashback vad de tycker. Då skiter du förmodligen inte i vad Flashback tycker.

Bosnier är väl muslimer? Det har med kulturen att göra. Jag har aldrig hört en serb eller kroat kalla sig själv muslim, eller en bosnier kalla sig själv för kristen.
Citera
2025-07-10, 14:21
Avslutad
Citat:
Du frågade precis någon på Flashback vad de tycker. Då skiter du förmodligen inte i vad Flashback tycker.

Bosnier är väl muslimer? Det har med kulturen att göra. Jag har aldrig hört en serb eller kroat kalla sig själv muslim, eller en bosnier kalla sig själv för kristen.

Bosnier är väl muslimer? Det har med kulturen att göra. Jag har aldrig hört en serb eller kroat kalla sig själv muslim, eller en bosnier kalla sig själv för kristen. Det heter Bosniaker (muslimer) inte bosnier, bosnier är alla som bor i bosnien. Och sedan finns det ortodoxa bosnier och katolska bosnier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in