2025-07-09, 19:27
Medlem
Protonic75s avatar

Dom skriver på hemsidan att han är VD för företaget 🤔.
Citera
2025-07-09, 19:32
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Om en månad är allting glömt

Dom kan ju alltid hoppas 😄 Sånna här äckliga stämplar kan också stanna kvar i generationer, speciellt i mindre samhällen.
Citera
2025-07-09, 19:47
Medlem

Länge sedan man fick se en yngre gädda. Förvånande då dessa är mer bevandrade på nätet och lär har bra koll på Dumpen.
Men oavsett om man känner till Dumpen eller ej så hindrar ju inte det vissa peddon att ändå följa kukens begär.

Det blir nog ingen höjdarsommar för skruven och den där 22cm kuk som han har lär inte användas på ett bra tag nu.
Citera
2025-07-09, 20:53
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Länge sedan man fick se en yngre gädda. Förvånande då dessa är mer bevandrade på nätet och lär har bra koll på Dumpen.
Men oavsett om man känner till Dumpen eller ej så hindrar ju inte det vissa peddon att ändå följa kukens begär.

Det blir nog ingen höjdarsommar för skruven och den där 22cm kuk som han har lär inte användas på ett bra tag nu.

Då kan han ju sälja kuken på svarta marknaden, organ handel är big business och inbringar mycket pengar. Den ställer ju ändå bara till det för honom.
Citera
2025-07-09, 20:54
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Nu på xxxxx Facebook.

"Vi på xxxxx Glass vill tydligt klargöra att vi inte står bakom de handlingar som nyligen gjorts av en av våra anställda.
Det som har inträffat strider helt mot våra värderingar och vår policy. Vi ser mycket allvarligt på situationen och har vidtagit åtgärder.
Vi ber samtidigt om ursäkt till dem som påverkats och vill försäkra våra kunder och samarbetspartners om att vi fortsatt arbetar för att upprätthålla ett ansvarsfullt och respektfullt förhållningssätt i vår verksamhet.
Vi försäkrar återigen att dessa handlingar inte speglar vårt företags värderingar.
Med respekt,
Xxxxx Glass"

https://dumpen.se/2025/07/08/skruven-trollhattan-bralanda-639/
Haha. Anställd! Han är VD och det är nog han själv som skrivit den där tama ursäkten.

Köp inte glass från 639:ans glassbolag.
Citera
2025-07-09, 20:55
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Han kanske gömmer sig i Spanien eller varför inte gäddparadiset Thailand.
Citera
2025-07-09, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Han är dömd. Finns i Krimfup. För vad vet jag inte. Hade ingen lust att betala för det.

Dömd för sexuellt ofredande av minderårig.
Citera
2025-07-09, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Vad är Magbox?

Han kanske inte är dömd för något, än. Eller så har du fel person, det finns många med samma namn. Jag vet fler som boxat på tjejer som aldrig blivit anmälda och då inte heller dömda. Så att han inte finns där behöver inte betyda så mycket. Lexbase har ju gjorts om vilket gör att alla som är dömda inte finns där längre. Jag kontaktade Lexbase men fick typ ingen svar om varför det blivit så. Jag hade domnumret och fick däremot domen skickad till mig.

Citera
2025-07-09, 21:37
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Vad är Magbox?

Han kanske inte är dömd för något, än. Eller så har du fel person, det finns många med samma namn. Jag vet fler som boxat på tjejer som aldrig blivit anmälda och då inte heller dömda. Så att han inte finns där behöver inte betyda så mycket. Lexbase har ju gjorts om vilket gör att alla som är dömda inte finns där längre. Jag kontaktade Lexbase men fick typ ingen svar om varför det blivit så. Jag hade domnumret och fick däremot domen skickad till mig.

(FB) Magmys med Micke - tråden utan hot!
Citera
2025-07-09, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ

Ja det ligger ju i sakens natur. Kan du skriva lite om det utan att röja hans identitet. Ur domen menar jag ? Jag förstår om det är jobbigt att maskera bilder och ladda upp.
Citera
2025-07-09, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Dom skriver på hemsidan att han är VD för företaget 🤔.

Var på hemsidan ? Hittar inte. Eller så är det borttaget.
Citera
2025-07-10, 00:02
Avstängd
Wotans avatar
#639. Ok, trodde det var Saaben eller glassen som gjorde honom till gädda, men hittade svaret längre ner på hans FB.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10153238225859418&set=p.10153238225859418
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in