2025-07-09, 18:01
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Struten frös inne? Det är då för sorgligt, så folk kan ställa till det för sig.

Varför inte gå för de 18-20, om man nu har en fäbless för yngre damer. Eller 20-25, som en viss skådis.

P.S. Hur smakade Saab-doningen? Jordgubb?

Eller tom så unga som 15-18 kunde han raggat, säkert många föräldrar som hade blivit arga, men det hade iaf varit lagligt om han nu är hebefil/pedofil.

Den klassiska Saab-struten är tydligen en glass av typ ljusgrön mint/mintchoko. Jag tror den funnits förut i större skala, sen tog dessa småföretagare upp traditionen, stoppades av Saab då det inte längre var en bil och kunde inkräkta på flygmärkets namn, men de har tydligen fått lov igen. Men efter detta verkar ingen vilja ha glassen ens gratis.
Senast redigerad av Wotan 2025-07-09 kl. 18:53.
Citera
2025-07-09, 18:04
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Magbox?
Vad är Magbox?

Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Jag kollade på Lexbase men det fanns ingen med hans namn och ålder med det namnet.
Han kanske inte är dömd för något, än. Eller så har du fel person, det finns många med samma namn. Jag vet fler som boxat på tjejer som aldrig blivit anmälda och då inte heller dömda. Så att han inte finns där behöver inte betyda så mycket. Lexbase har ju gjorts om vilket gör att alla som är dömda inte finns där längre. Jag kontaktade Lexbase men fick typ ingen svar om varför det blivit så. Jag hade domnumret och fick däremot domen skickad till mig.
Citera
2025-07-09, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jo han förekommer där.

Det kommer inte upp vid en sökning. Ja här får du inte lägga skärmdump. Kan du skicka det till mig privat. Eller bara målnummer ?
Citera
2025-07-09, 18:20
Avslutad
Citat:
Jo han förekommer där.

Stämmer bra det. Jag stavade efternamnet fel. Jag tycker mindre synd om familjen nu om han är dömd för kvinnomisshandel. Då får de skylla sig själva att de inte tog avstånd direkt samt plockade bort honom från företaget.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2025-07-09 kl. 18:23.
Citera
2025-07-09, 18:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Vad är Magbox?

Han kanske inte är dömd för något, än. Eller så har du fel person, det finns många med samma namn. Jag vet fler som boxat på tjejer som aldrig blivit anmälda och då inte heller dömda. Så att han inte finns där behöver inte betyda så mycket. Lexbase har ju gjorts om vilket gör att alla som är dömda inte finns där längre. Jag kontaktade Lexbase men fick typ ingen svar om varför det blivit så. Jag hade domnumret och fick däremot domen skickad till mig.

Han är dömd. Finns i Krimfup. För vad vet jag inte. Hade ingen lust att betala för det.
Citera
2025-07-09, 18:43
Medlem
Protonic75s avatar
Om det är både kvinnoboxning samt nu försök till våldtäkt är han ju en riktig sumpråtta som är precis där han hör hemma på Dumpen.se alltså.
Nu finns det även glassnasare i Gäddsfvären.
Om det någon dag blir verklighet av freakfarmen är glass distributionen säkrad.
Citera
2025-07-09, 18:47
Medlem
Joel.och.Chefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ja den dasen klarar dubbelhandsfattning lätt.
Han borde sälja sina tjänster till porrfilmsbranchen. #639

Lugna ner dig nu. Den är alldeles för smal för att göra sig känd i den branschen.
Citera
2025-07-09, 19:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Om det är både kvinnoboxning samt nu försök till våldtäkt är han ju en riktig sumpråtta som är precis där han hör hemma på Dumpen.se alltså.
Nu finns det även glassnasare i Gäddsfvären.
Om det någon dag blir verklighet av freakfarmen är glass distributionen säkrad.
Det är väl bara läkare, sjukskötare och begravningsentreprenör som fattas nu för att freakfarmen skulle bli komplett.
Citera
2025-07-09, 19:08
Medlem
Vilken bjässe #639.

Nåja, en stor kuk är en klen tröst detta läge... Bra jobbat Bohlin!
Citera
2025-07-09, 19:10
Medlem
Citat:
Nu på xxxxx Facebook.

"Vi på xxxxx Glass vill tydligt klargöra att vi inte står bakom de handlingar som nyligen gjorts av en av våra anställda.
Det som har inträffat strider helt mot våra värderingar och vår policy. Vi ser mycket allvarligt på situationen och har vidtagit åtgärder.
Vi ber samtidigt om ursäkt till dem som påverkats och vill försäkra våra kunder och samarbetspartners om att vi fortsatt arbetar för att upprätthålla ett ansvarsfullt och respektfullt förhållningssätt i vår verksamhet.
Vi försäkrar återigen att dessa handlingar inte speglar vårt företags värderingar.
Med respekt,
Xxxxx Glass"

https://dumpen.se/2025/07/08/skruven-trollhattan-bralanda-639/
Om en månad är allting glömt
Citera
2025-07-09, 19:17
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är väl bara läkare, sjukskötare och begravningsentreprenör som fattas nu för att freakfarmen skulle bli komplett.

Ja inom sjukvården har det ju varit skralt, var en Gädda som jobbade på äldreboende har jag för mig, han hade ögon stora som pingisbollar av nervositet när Sara skällde på honom.
Så vård av dom åldrande Gäddorna bör vara säkrad i alla fall.
Citera
2025-07-09, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theateistgod
Vilken bjässe #639.

Nåja, en stor kuk är en klen tröst detta läge... Bra jobbat Bohlin!

Som kvinna vill jag påstå att den är otroligt ful. Och längden är ingen fördel, tvärtom.
De flesta män har grövre än den där.
Ni behöver inte vara avundsjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in