2025-07-09, 12:46
Medlem
Jag tippar på att Christopher väljer Louise och Gabriel väljer Filippa. Louise tycker jag inte var snäll som kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog. Jag tycker det var fult gjort. Sen verkade det lite stelt mellan dem på morgonen och mycket kan hända ännu. Jag tycker det är konstigt hur tjejerna kan hoppas så mycket på dessa två killar när det finns massor av killar därute för dem. Det blir en konstig konkurrens och vänskapen däremellan borde väga tyngre, därför ogillar jag Louise lite nu även om hon säkert är jättesöt.
Citera
2025-07-09, 14:47
Medlem
Det är alldeles för mycket alkohol. Gabriel åker med Kamila i en jeep till någon turistgata och går in i en affär där dom prövar en rad drycker som förmodligen är starksprit Skärpning TV4!.
Citera
2025-07-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon är brunett, nu blondin med mörka rötter. Plus en massa löslår som syns tydligt när det blåser. Hur tunt/kort hår har hon egentligen?
Så jävla sexigt!
Citera
2025-07-09, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Det är alldeles för mycket alkohol. Gabriel åker med Kamila i en jeep till någon turistgata och går in i en affär där dom prövar en rad drycker som förmodligen är starksprit Skärpning TV4!.
Det är för litet alkohol!
Tänk dig scenariot att Gaby fyllekör med Camilla (sluta upp med att mobba henne för att hon har dyslexi!) i en Porsche längs οδός Κουίνσταουν (Drottninggatan på grekiska) och mejar ner kretensare till höger och vänster (inga dödsoffer eller allvarligt skadade som tur är) krockar med en get (som tyvärr får sätta livet till) och raglar in på en bar där de sätter på varandra på ett av borden till alla herdars och stallknektars förvånade förtjusning. Tittarsiffrorna skjuter i höjden värre än "Irondome" och ryktet om den svenska synden tar ytterligare ett varv kring Medelhavet.
Skärpning TV 1000!
Citera
2025-07-09, 15:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon är brunett, nu blondin med mörka rötter. Plus en massa löslår som syns tydligt när det blåser. Hur tunt/kort hår har hon egentligen?
Är hennes lår lösa, du skrev löslår löslår är när man bresar på dom lätt?

Nog för att jag sätt att hon är brunett vid luggens hårfäste men det är väl inge bevis, man kan väl vara blandfärgad?
Ta gärna en skärmbild där vi kan se löshåret, det är otroligt att du kan notera när en kvinna har extensions, så nu vill jag ha bevis jag vet att svarta kvinnor gärna bär helperuk och att det är lika omöjligt för ett normalt öga att notera
Citera
2025-07-09, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Julia skulle passa som brunett
https://imgbox.com/hSnnp2tr
Hon är natrulig brunett. Det märks på hennes rötter.
Citera
2025-07-09, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift

Jag håller med de borde lugna ned sig med drickandet.
Ska de bli högfunktionella alkoholister när de kommer tillbaka til Sverige?
Citera
2025-07-09, 20:01
Medlem
mirandakerrs avatar
Såg nyss tjejerna avslöjar allt och dom censurerade vad Kamila sa till tjejerna i enrum om vad hon och Gabriel gjorde på övernattningsdejten. (Dom hade inte haft sex men gjort något annat snuskigt som beepades) Någon som vet vad de gjorde?
Citera
2025-07-09, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tippar på att Christopher väljer Louise och Gabriel väljer Filippa. Louise tycker jag inte var snäll som kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog. Jag tycker det var fult gjort. Sen verkade det lite stelt mellan dem på morgonen och mycket kan hända ännu. Jag tycker det är konstigt hur tjejerna kan hoppas så mycket på dessa två killar när det finns massor av killar därute för dem. Det blir en konstig konkurrens och vänskapen däremellan borde väga tyngre, därför ogillar jag Louise lite nu även om hon säkert är jättesöt.
Varför skiljer du inte på lek och spel? dvs det här är ett program där produktionen vill ge innehåll till tittarna genom att någon måste crasha dejter, och när någon tjej spelar med i regelboken (ungefär som att du skulle göra valet att äta din mannagrynsgröt med konventionell sked istället för att använda en vinnarpokal i brons)
då anser du att det är fult gjort av henne som att det skulle säga nånting om Louise, är det fult gjort av produktionen att införa momentet & att uppmuntra till detta också? återkom när dom slänger in möjligheten till lustmord.

Du tycker att det är fult gjort att istället för att krascha dejten så frågar hon bara Christoffer underdånigt & demokratiskt "jag undrar om jag kan få ta över dejten"
(inget allvarligare än när man som tärna frågar samma sak till bruden när man går baklänges ut ur kyrkan under ett bröllop det vet väl du själv? )
Alltså börjar ju det fula hos Christoffer ifall han tackar ja till att byta upp sig, det börjar alltså inte hos henne.

Hon uppmuntras dessutom av hela tjejgänget som vill att det ska hända någonting utöver att ligga i string på divanerna som det aldrig sker några olyckor med så att dom kläms ihop, så ingen av tjejerna bör går fri här enligt dig kan man tycka

Citat:
kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog
Är det verkligen konstigt att han gillar den komplimangen att 2 lika bystiga blondiner med likartad BMI vill ligga och snarka bredvid honom en hel natt, det är ju synd om karln som måste välja, och han valde Louise eftersom han har mer än halva inne genom att ha hånglat med henne redan, hade Carla kontrat med att hoppa upp på alla fyra och vifta på röven (tvi-rka) i länstolen så hade han kanske gjort ett annat val.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-09 kl. 20:37.
Citera
2025-07-09, 20:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Kvar skulle det vara.
Får dock lite lajvar-vibbar av henne. Känns som en riktig nörd. Är inte GVFÖ mer hennes grej om man bortser från den gudomliga kroppen då?
Jag förstår inte varför GVFÖ skulle vara mer hennes grej? hon är inte seriösare med att vilja hitta en partner bara för att hon är fältbiolog samtidigt, hon vill vara här med för att konkurrera i rutan med den gudomliga kroppen

Hon är den enda i årets säsong som har ett riktigt jobb, varenda tjej i detta program samt GVFÖ jobbar ju med samma flum transferiat inom privat sektor men titeln har lite olika namn på olika kommunikations-byråer bara

Citat:
Jättevackert kattansikte och pondus har hon. Lite av den självkänslan hoppas jag att vissa andra tjejer skaffar sig, framförallt Malin som är fin, söt och vacker men nog lätt skulle kunna råka ut för någon mindre snäll man.
Alla tjejer i sällskapet har lika stor chans att råka ut för någon mindre snäll man, skulle du fråga dom inklusive Maja skulle hon säga samma sak att hon har varit där, det är bara olika grader av mindre snällhet som alla har råkat ut för när dom jagat Chad högst troligt

Jag har förövrigt väldig svårt att se katten i Maja vilket jag är tacksam för, hennes ansikte är för bra för att likna en kattdjävuls
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-09 kl. 20:52.
Citera
2025-07-09, 21:08
Medlem
NamnlosBarns avatar
Alltså är Filippa socialt handikappad ?
Hon pratar för fort och avbryter hela tiden, eller är det jag som
Inbilla mig ?
Citera
2025-07-09, 21:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
Hon är natrulig brunett. Det märks på hennes rötter.
Alla människor är väl svarta i rötterna

Hennes pubis får avgöra vilken färg hon e, iof hennes benstomme är ju inte färdigväxt ännu så det är ju för tidigt däremot hennes röst går inte av för hackor, 5 av 5 i djuphet, paradox-kvinna

Ingen av tjejerna vill bli buksvägerskor tydligen, Miranda med den allra
snyggaste munnen hotar att åka hem ifall Christoffer låg vaken under natten
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-09 kl. 21:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in