2025-07-08, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja även när han reste med Julia så.. var hon ensam med sina föräldrar. Nej, dom där resorna är inte för barnets bästa. Dom där resorna är för hans eget ego.

Jag växte upp på landet med massa djur så jag hade inte heller så mycket vänner. Men jag hade syskon och jag hade djuren. Och visst hade jag några grannungar att umgås med. Och när jag blev lite större slängde mina föräldrar in mig på idrottsläger mm för att jag skulle få mer vänner.

Jag är också uppväxt på det viset vilket jag är oerhört tacksam för. Scouterna var väldigt bra och lärorikt.

Hundra procent var resorna för honom.
När flickan var väldigt liten skulle hon och Julia med. Men han var tydlig med att han skulle ut och roa sig och Julia skulle stanna i lägenheten med barnet.
Bara det förklarar allt. Man gör inte så. Otroligt omanligt och omoget.
Citera
2025-07-08, 09:11
Medlem
Vem fan firar sitt bröllop med att hyra en nattklubb? Fan, det är värre än zigenarna i Rumänien!
Citera
2025-07-08, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Inte ens de få dagar de faktiskt har tillsammans med dottern kan de vara nyktra:
https://pixeldrain.com/u/s3aw3dos

Nej men fy 😢 detta kan man väl göra när barnet inte är där.
Citera
2025-07-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Nej men fy 😢 detta kan man väl göra när barnet inte är där.

12 av 14 dagar har de inte ungen men måste göra det dag 13-14. Helt otroligt.
Citera
2025-07-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Fan ge ungen ett marsvin eller hund så hon har någon vettig att snacka med. Inte en svärmorsa som stirrar i sin telefon hela tiden.

Linnea är inte Svärmor utan en så kallad Styvmor. Svärmor blir ju Christofers mamma till L & L's mamma blir det till Christofer.
Citera
2025-07-08, 11:10
Medlem
Kan man kalla honom gigolo? Eller är det manlig hora som gäller?
Citera
2025-07-08, 11:48
Man kan säga och tycka vad man vill om Chrippa och Linnea, men dom rör upp känslor. Man skulle tro att dom är de enda i Sverige som lever som dom gör
Ju mer som skrivs på Flashback desto mer kommer folk vilja veta. Alla oavsett om man är för eller emot paret, ger dom uppmärksamhet och ser till att dom är en av de mest uppmärksammade paren just nu
Så fortsätt skriv, låt inte tråden dö
Citera
2025-07-08, 12:13
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Kan man kalla honom gigolo? Eller är det manlig hora som gäller?
Same same. Säljer sig gör han.
Citera
2025-07-08, 12:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea är inte Svärmor utan en så kallad Styvmor. Svärmor blir ju Christofers mamma till L & L's mamma blir det till Christofer.

Ja skrev fel där. Du har rätt såklart.
Citera
2025-07-08, 12:39
Medlem
Har kräftan slut på dineros eller? Var ett tagsen han drog en skön resa och lite vlogs från marbs
Citera
2025-07-08, 12:40
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Man kan säga och tycka vad man vill om Chrippa och Linnea, men dom rör upp känslor. Man skulle tro att dom är de enda i Sverige som lever som dom gör
Ju mer som skrivs på Flashback desto mer kommer folk vilja veta. Alla oavsett om man är för eller emot paret, ger dom uppmärksamhet och ser till att dom är en av de mest uppmärksammade paren just nu
Så fortsätt skriv, låt inte tråden dö

Tråden kommer sakta dö när han fått sin dom. Det är det 97 % väntar på. Sedan finns bara Linnea kvar att skriva om och hon har väl en egen tråd.
Citera
2025-07-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Har kräftan slut på dineros eller? Var ett tagsen han drog en skön resa och lite vlogs från marbs
Du vet ju att chrippa har reseförbud. Det har ju själv skrivit om det tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in