2025-06-06, 20:05
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Han har sonat sitt brott och exet var inte inblandad.
Han dras till våldtäktsdömda pedofiler. Du talar om exet i singularis, i verkligheten handlar det om fyra eller fem stycken konstaterade fall. Federley tänder på just den typen av brottslingar, det är en perversitet som troligen dominerar hans liv.

Han hotade kriminalvården med Säpo i samband med att de hade ett informationsmöte med honom angående vem han släppt in i sitt hem (självklart visste han redan). Han är en mycket lömsk figur som absolut inte hör hemma i någon som helst maktposition.
Citera
2025-06-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Han har sonat sitt brott och exet var inte inblandad.
Jag förstår inte. Med "exet" menade jag han som förgrep sig på barnen.
Citera
2025-06-06, 20:47
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han dras till våldtäktsdömda pedofiler. Du talar om exet i singularis, i verkligheten handlar det om fyra eller fem stycken konstaterade fall. Federley tänder på just den typen av brottslingar, det är en perversitet som troligen dominerar hans liv.

Han hotade kriminalvården med Säpo i samband med att de hade ett informationsmöte med honom angående vem han släppt in i sitt hem (självklart visste han redan). Han är en mycket lömsk figur som absolut inte hör hemma i någon som helst maktposition.

Det fetade, håller med dig…

När det gäller Pedderley är det korta tömmar som gäller. Annars är han snart igång med ”biskolor för barn” och annan liknande skit…
Citera
2025-06-06, 21:33
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det fetade, håller med dig…

När det gäller Pedderley är det korta tömmar som gäller. Annars är han snart igång med ”biskolor för barn” och annan liknande skit…
Ja, han fattar inte själv hur anstötligt beteendet är, han inbillar sig att han ska kunna vara ständigt omgiven av våldtäktsmän och själv förbli otadlig. Har man en gång sett mönstret, går det inte att blunda för det. Den sent påklistrade Jesus-posen gör det bara ännu tydligare. På något sätt liknar han ett barn som försöker slå blå dunster i ögonen på de vuxna. Han ljuger så att han nästan tror det själv.

Det är troligt att Centerpartiet skickade ned honom till Bryssel för att få hans sexualliv på säkert avstånd från väljarna. Det räckte inte.
Citera
2025-06-07, 05:25
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Det är troligt att Centerpartiet skickade ned honom till Bryssel för att få hans sexualliv på säkert avstånd från väljarna. Det räckte inte.

Nej, partiledningen hade en annan kandidat. Då bestämde sig bögpedofilen att driva en egen personvalskampanj för att komma till EU — och vann mot partiets kandidat eftersom han är en kändis.

Det var alltså inte partiledningen som skickade Federley till Bryssel utan istället alla tusentals bögar, pedofiler och fårskallar som röstar på C som kryssade in honom.
Citera
2025-06-07, 09:24
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, partiledningen hade en annan kandidat. Då bestämde sig bögpedofilen att driva en egen personvalskampanj för att komma till EU — och vann mot partiets kandidat eftersom han är en kändis.

Det var alltså inte partiledningen som skickade Federley till Bryssel utan istället alla tusentals bögar, pedofiler och fårskallar som röstar på C som kryssade in honom.
Okej, tack. Det var en gissning från min sida.
Citera
2025-06-07, 23:49
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Okej, tack. Det var en gissning från min sida.

Federley satt i partiledningen. Som jag förstått det var han Annie Lööf högra man. Högre upp kommer man inte utan att vara partiledare.

Centern är så oerhört rutten just nu. Fälldin och Johansson skulle gråta.
Citera
2025-06-08, 00:06
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Federley satt i partiledningen. Som jag förstått det var han Annie Lööf högra man. Högre upp kommer man inte utan att vara partiledare.

Centern är så oerhört rutten just nu. Fälldin och Johansson skulle gråta.

Fan vet…om inte Pedderley var påtänkt som framtida partiledare… I stället för muslimen, skallturken… Det är vad jag tror, men nu är peddot ute ur räkningen, tack gode Gud för det.
Citera
2025-06-08, 00:16
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Fan vet…om inte Pedderley var påtänkt som framtida partiledare… I stället för muslimen, skallturken… Det är vad jag tror, men nu är peddot ute ur räkningen, tack gode Gud för det.

Det var han men jag tror inte han är ute ur räkningen. Som partiet ser ut idag kan han mycket väl göra comeback.

Han blev väl invald i någon region igen så med snyftstory kommer han sakta men säkert klättra sig upp igen.

Gamla hederliga Centerpartiet som ville att bönderna skulle få några ören mer för mjölken slåss nuförtiden för pedofiler istället.
Citera
2025-06-08, 00:30
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Det var han men jag tror inte han är ute ur räkningen. Som partiet ser ut idag kan han mycket väl göra comeback.

Han blev väl invald i någon region igen så med snyftstory kommer han sakta men säkert klättra sig upp igen.

Gamla hederliga Centerpartiet som ville att bönderna skulle få några ören mer för mjölken slåss nuförtiden för pedofiler istället.

Ja du… Jag fasar för att ormen Pedderley gör allt, precis allt för att slingra sig in i finrummen igen.

Han vill ju så gärna vara med vid köttgrytorna igen.

Men jag hoppas och ber att hans bög-eskapader och transfestit-röjande (Ursula!) och ”biskolor för barn” inte glöms bort - någonsin.

Herregud Fälldin måste snurra i sin grav…
Citera
2025-07-07, 22:24
Medlem
Citat:

Han publicerar djupt sjuka saker på sin numera stängda instaprofil. Senast bilder på teckningar han mottagit av dotterns vän. Alltid barn.
Citera
2025-07-08, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NetProwler88
Han publicerar djupt sjuka saker på sin numera stängda instaprofil. Senast bilder på teckningar han mottagit av dotterns vän. Alltid barn.
Hur kan du se vad han publicerar om hans instagram är stängd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in