Citat:
Ursprungligen postat av
Abrakadabra77
Alltså jag vet inte. Jag tror att många tänker så som de själva har sagt att ”vi ser så lite sv dygnet”. Men samtidigt så ser vi mycket på Snapchat också osv. Jag tycker ändå att man kan få en uppfattning. Jag har följt vloggarna och det är ofta såhär. Sedan förstår jag inte varför de gång på gång tar med sådant här. Det blir ju rubriker. Det är väl det de vill ha…
Jag tror att det är något iallafall. Jag tror de har en svår och jobbig tid nu men att de inte går ut med det.
Med tanke på att de filmar varje, varje dag, så håller ju absolut inte det där med att man ser så lite av dygnet. Så är det knappast, de har lagt ut hela sitt levnadsmönster på internet och det går väl inte riktigt att leka privat när man visat upp något som kanske bara är snuttar, men dessa snuttar är från precis varje dag i typ ett och ett halvt år eller hur länge det nu är dom filmat såhär. Jag tycker det är helt orimligt att de själva och många tittare försöker förneka att vissa saker blir rätt tydliga.
Absolut att de har delar från sitt liv och personliga sidor och egenskaper som aldrig visas upp, och att en tittare således aldrig kan ha hela bilden. Men det dom visar upp, det visar dom verkligen upp, varje dag.