Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
Det du sysslar med är bedrägeri och med andra ord är du en kriminell individ som sjukskriver dig och åker på semester, parasitjävel.
Du skrev förut att du inte vill betala för andra som inte sköter sig samtidigt som du själv missköter dig både moraliskt och fysiskt. Du har enlig dina inlägg smitit från militärtjänst, undvikit läkarbesök pga ditt höga PEth-värde, och nu säger du att du stjäl från socialförsäkringssystemet. Allt för dina egna fördelar.
Samtidigt tycker du att det är rätt att Linn blev av med körkortet pga PEth som DU själv gjorde allt för att smita i från att riskera testa. En jävla skamlös lus är du.
Hoppas du blir anmäld för bidragsfusk och annat krimminellt du sysslar med. Och att ditt körkort blir omhändertaget.

Men sådant här tycker ni är helt ok, supa o förlänga sjukskrivningen är ok men det var fel o ta hans körkort. Finns många likande, fortsätta vara sjukskriven o fortsätta supa.
Jag visar bara hur jag kan balansera på dessa regler, inget jag gör är olagligt, tar man lumpen var det läkaren som gjorde fel som skrev intyget, det är inte mitt fel, doktor bedömer, lika väl vid PEth.
Läkarbesöket är inget krav, mer än jag kände tisdagen efter Påsk som även Benny Eriksson blev kallad på kändes inte rätt för mig, men berätta jag kan komma dagen efter midsommar, det passar bättre för mig, jag har hört talas om PEth.
Genom att det är en farkt jag haft, behöver du inte vara orolig, jag kommer att vara sjuk otroligt mycket framöver, är bara 53, men har ett risk arbete, vid minsta symptom finns risker för att skadas.
Kommer inte heller byta arbete då jag trivs att vara egen o varit det större delen av livet. Samt tanken är inte o jobba heltid mer i livet.
Kan dessa PEth människor hålla på göra som dom vill, inte bry sig om hälsan, folk försvara dessa kan även jag göra det samma, bara det att effekten för mig blir helt annorlunda då jag även får sjukpenning lör-sön samt jul, påsk osv, samt jag har haft en legitim sjukdom för alla symtom jag kan referera till. eller kort, behöver inte dess peth folk följa någon moral behöver inte jag.
Benny Eriksson, 60, hade varit sjukskriven i flera månader. När han kom till vårdcentralen var det i
tron att han skulle få läkarintyg för förlängd sjukskrivning. Men när han kom in i undersökningsrummet säger sköterskan att han ska lämna prover, utan att förklara varför.
Det var tisdagen efter påsk förra året. Han hade fått besök av några vänner från en annan del av landet. De hade inte träffats på länge, och drack en del under helgen.
https://www.svd.se/a/0VykvE/benny-eriksson-blev-av-med-korkortet-efter-peth-test