2025-07-07, 19:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Har en nyanställd lesbisk på jobbet som jag skrev, gillar inte att hon beskriver sig som "man"

Har du pratat med henne om detta, hur du känner?
Citera
2025-07-07, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag ser inga bögar, lebbar eller transor. Kollar du bögrullar eller vad? Varför ens bry sig, ingen tvingar på dig sin sexualitet. Vill du sitta där med dina gamla heterokärringar så väl bekomme!
Eh vad skrev du just? "Ingen tvingar på dig sin sexualitet" Är inte all jävla Woke, Pride, medias glorifiering av detta degenererade beteende att just tvinga på?
Citera
2025-07-07, 19:54
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Har du pratat med henne om detta, hur du känner?
Nej varför skulle jag göra det, frågan är vilken idiot som anställde henne
Citera
2025-07-07, 19:56
Avstängd
Har inte Mark LeverGottpåarvTVbögeri blivit allt slemmigare över tid (o blivit allt bögigare)
i takt med Gay galor BumBoy-Shame-Dagarna mm
Citera
2025-07-07, 19:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Har inte Mark LeverGottpåarvTVbögeri blivit allt slemmigare över tid (o blivit allt bögigare)
i takt med Gay galor BumBoy-Shame-Dagarna mm
Fråga din chef istället för att sitta på Flashback och undra..

Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Ja exakt, detta degenererande beteendet ska verkligen påtvingas oss andra, som sagt jag skiter i vad de gör hemma hos sig, men allt med pride och annat skit, regnbågsflaggor, bögar som i media verkligen ska på alla möjliga vis visa att de är bögar.
Jag undrar hur du lyckas med att komma gående varenda gång ett pridetåg kommer på gatan, jag har inte deltagit i några pridetåg och jag har heller inte sett ett enda, inte ens av en slump. Hur stor är sannolikheten egentligen att du tvingas se ett pridetåg då du är ute på en promenad? Samma sak med media, det är ganska sällan jag ser en regnbågsflagga el liknande på TV men en rebell som du kollar väl inte ens på PK-media så vad fan gnäller du om va? Vilka filmer du ser avgör du ju själv. Nej, det där lever inne i din hjärna... Upp och hoppa ur internetfåtöljen och upplev livet istället för att bygga upp en pseudoverklighet på internet.
Citera
2025-07-07, 19:59
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Vad är det för skillnad om en kvinna berättar om sin familj eller om en lesbisk kvinna berättar om sin familj? Det ena är inte att "trycka upp sin sexualitet" i ditt ansikte mer än det andra?
Citera
2025-07-07, 20:00
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Jag undrar hur du lyckas med att komma gående varenda gång ett pridetåg kommer på gatan, jag har inte deltagit i några pridetåg och jag har heller inte sett ett enda, inte ens av en slump. Hur stor är sannolikheten egentligen att du tvingas se ett pridetåg då du är ute på en promenad? Samma sak med media, det är ganska sällan jag ser en regnbågsflagga el liknande på TV men en rebell som du kollar väl inte ens på PK-media så vad fan gnäller du om va? Vilka filmer du ser avgör du ju själv. Nej, det där lever inne i din hjärna... Upp och hoppa ur internetfåtöljen och upplev livet istället för att bygga upp en pseudoverklighet på internet.

Kom till Sthlm, också kallad bögarnas stad, så ska du få se på Pride och annat, en av mina tidigsre arbetsgivare flaggade öppet med Pride flagga året runt på huvudkontoret, alla hade passerkort med pridefärgerna på halsbandet.
Citera
2025-07-07, 20:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Kom till Sthlm, också kallad bögarnas stad, så ska du få se på Pride och annat, en av mina tidigsre arbetsgivare flaggade öppet med Pride flagga året runt på huvudkontoret, alla hade passerkort med pridefärgerna på halsbandet.

I storstäder har alltid subkulturer som bögar haft fäste, mer i andra länder än i Sverige. Jag har bott i Stockholm förr i tiden, men jag såg inga bögar. (Jag antara att bög inte är stämplat i pannan) Men det kanske finns en anledning till att ni kallas för Fjollträsk...
Citera
2025-07-07, 20:02
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayoka
Vad är det för skillnad om en kvinna berättar om sin familj eller om en lesbisk kvinna berättar om sin familj? Det ena är inte att "trycka upp sin sexualitet" i ditt ansikte mer än det andra?
För att hon benämner sig som man vilket är fel.

Fatta, dessa dårar kan inte ens sköta det snyggt, de ska provocera istället för att istället snyggt säga min partner, nej de ska minsann också vara man och fru, en man är ingen kvinna, det är ett hån mot gamla bibliska termer
Citera
2025-07-07, 20:04
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
I storstäder har alltid subkulturer som bögar haft fäste, mer i andra länder än i Sverige. Jag har bott i Stockholm förr i tiden, men jag såg inga bögar. (Jag antara att bög inte är stämplat i pannan) Men det kanske finns en anledning till att ni kallas för Fjollträsk...

Som sagt, bögarna började dyka upp i flock efter 2000-talet, Sthlm var ganska befriat innan och de som var bögar skötte sig snyggt.
Citera
2025-07-07, 20:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Som sagt, bögarna började dyka upp i flock efter 2000-talet, Sthlm var ganska befriat innan och de som var bögar skötte sig snyggt.

Var mycket i Stockholm 1990-1999. Jag var mycket i Stockholm åren 2005-2018, bodde en hel del på Södermalm till & från. Men jag såg inga bögar. Men jag hade väl inte bögglasögonen på mig, antar jag.
Citera
2025-07-07, 20:07
Medlem
Citat:
Skulle säga innan 1985
Där håller jag absolut med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto