2025-07-07, 08:47
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kantorsgäddan Umeå #637. Jag vet vem han är. Han är en välrenommerad person inom Svenska Kyrkan och har figurerat i många olika kyrkliga sammanhang. Detta måste bli en stor chock för bekanta och kollegor, en riktigt otäck chatt med snack om tandborste i könet/anus på småbarn och annat vidrigt, men däremot så är han en rättskaffens man, han vill ju trots allt inte ha med droganvändare att göra.

Den välrenommerimgen är det nog inte så mycket med efter detta när det visat sig att han är en lortig Gädda som vill köra upp tandborstar i underlivet på barn.
Ut med svintot från svenska kyrkan.
Citera
2025-07-07, 08:54
Medlem
Protonic75s avatar

Det är väldigt gott om gubbar som åldersmässigt strax ska gå i pension.
Vilket fint sätt att fira pensionen med en Dumpen uthägning och bli paria samt uppleva stress och utfrysning, i en tillvaro som var tänkt att bli vilsam och rofylld.
Citera
2025-07-07, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

Det är väldigt gott om gubbar som åldersmässigt strax ska gå i pension.
Vilket fint sätt att fira pensionen med en Dumpen uthägning och bli paria samt uppleva stress och utfrysning, i en tillvaro som var tänkt att bli vilsam och rofylld.

AVSLÖJANDE heter det. Ha respekt för världsmästarens målvakt. Ja det är ju perfekt helt enkelt. Inte ens i det knallröda Umeå kan de se mellan fingrarna med det.
Citera
2025-07-07, 12:09
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Den välrenommerimgen är det nog inte så mycket med efter detta när det visat sig att han är en lortig Gädda som vill köra upp tandborstar i underlivet på barn.
Ut med svintot från svenska kyrkan.

Håller med dig, den här snubben är extra obehaglig. Kantorsgäddan Umeå #637 är högvilt i sammanhanget och här har Dumpen gjort ett jävla scoop anser jag, här har vi både hög fallhöjd och uppseendeväckande nyhet. Kantorsgäddan ligger i höjd med Rektorn med hallus-valgusfötter gädda #180, Centerns kapten gädda #375, Konstprofilen i Tranås gädda #438 och Advokaten i Stockholm gädda #609, Brandmannen Kristian, Moderatpolitikern.. ... mfl.

Tur för Kantorsgäddan att Flashback ändrat sina regler för rebusar & dylikt nu, annars hade han snabbt blivit avslöjad, men han kommer sannerligen att få sina fiskar varma ganska snart. Det är vid sådana här tillfällen Dumpen är som bäst. Jag tycker dessutom att Sara blir bara bättre och bättre.
Citera
2025-07-07, 15:03
Avslutad
Nu har den ryggradslösa ynkryggen #612 (Rally-Kalle, som kvaddade Dumpenbilen) ny folkbokföringsadress sedan i fredags 4/7. På en ännu mindre ort i närheten. Undrar vad som kommer bli bättre där? I sitt ynkliga försvarstal efter konfrontationen så mer eller mindre lovade han att ta livet av sig, men flyttade alltså istället. Jag väntar fortfarande.
Citera
2025-07-07, 15:56
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
När man ser ut som #638 och ett barn kallar en för söt, borde man börja ana ugglor i mossen.

Tror att det är så att dessa gubbar fortfarande känner sig som 25 och har en inre bild av att dom ser ut som dom gjorde då. Någon form av vanföreställning alltså men tror detta fenomen är vanligt. Att åldras är ingen rolig historia.
Citera
2025-07-07, 16:09
Medlem
Protonic75s avatar
[quote=Protonic75|92373142]
Tror att det är så att dessa gubbar fortfarande känner sig som 25 och har en inre bild av att dom ser ut som dom gjorde då. Någon form av vanföreställning alltså men tror detta fenomen är vanligt. Att åldras är ingen rolig historia, men givetvis ingen ursäkt för att förgripa sig på minderåriga. Vad dom ska göra är att ragga tag på något gammalt troll som matchar dom själva.
Citera
2025-07-07, 16:18
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Håller med dig, den här snubben är extra obehaglig. Kantorsgäddan Umeå #637 är högvilt i sammanhanget och här har Dumpen gjort ett jävla scoop anser jag, här har vi både hög fallhöjd och uppseendeväckande nyhet. Kantorsgäddan ligger i höjd med Rektorn med hallus-valgusfötter gädda #180, Centerns kapten gädda #375, Konstprofilen i Tranås gädda #438 och Advokaten i Stockholm gädda #609, Brandmannen Kristian, Moderatpolitikern.. ... mfl.

Tur för Kantorsgäddan att Flashback ändrat sina regler för rebusar & dylikt nu, annars hade han snabbt blivit avslöjad, men han kommer sannerligen att få sina fiskar varma ganska snart. Det är vid sådana här tillfällen Dumpen är som bäst. Jag tycker dessutom att Sara blir bara bättre och bättre.

Ja detta blev nog inte roligt för honom allt anseende borta över en natt.
Sara och Dumpen som sådant har ju vartefter blivit mer och mer seriöst. När dom precis började såg ju hemsidan ut att vara gjord av en 9 åring och Sara skällde gormade som en bandhund på Gäddorna
Citera
2025-07-07, 17:37
Medlem
Vilket nummer är gäddan som Sara kramade?
Citera
2025-07-07, 17:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vilket nummer är gäddan som Sara kramade?
En norsk gädda #390

https://dumpen.se/2024/03/12/stavangermannen-napp-390-oslo-stavanger/
Citera
2025-07-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
En norsk gädda #390

https://dumpen.se/2024/03/12/stavangermannen-napp-390-oslo-stavanger/
Han hade jag glömt med det va en riktigt äcklig jävel. Han ville slicka och våldta en 4 åring och skickade även övergreppsmaterial. Undrar vad som hände med honom.
Citera
2025-07-07, 18:40
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han hade jag glömt med det va en riktigt äcklig jävel. Han ville slicka och våldta en 4 åring och skickade även övergreppsmaterial. Undrar vad som hände med honom.

Är så många gäddor nu att det är en del jag inte ens minns, denna var en sådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in