2025-07-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sitting-Duck
Jvlig sak. Har hrt at dette er bortimot den mest smertefulle mten d p. Det virker rart for meg at noen som setter fyr i femseteren, kan fre til ddsfall i en buss med 15 passasjerer. Hper vi fr vite litt mer om hendelsesforlpet.
Siste jeg har hrt er at han gikk ogtrykket p stoppknappen og bussen stoppet slik at han gikk av, Fr brannen hadde startet, Og s er disse bussene p bygda annerledes enn i Oslo. Der gr du ut og inn hvor du vil, men p bygda er det bare den frste dren som er pen.
Citera
2025-07-07, 14:51
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malacay66
Man vet jo allerede at han har hengt ved Oslo S, og allerede der kan man konkludere med at han ikke er en del av et strre kriminelt milj eller noe snt. De er ikke der. Det er ungdomsgjenger som havner i brk med hverandre,ofte av sm bagatelllignende situasjoner.
ja, det r inte direkt typiskt fr en vlorganiserad milj att stta eld p en buss medan man r passagerare och fly i en stulen hjullastare, s han har troligtvis varit en del av ngot lst organiserad och instabilt milj precist som du beskriver ja...
Citera
2025-07-07, 14:58
Medlem
All informasjon om denne GM tilsier at det er en hvit, norsk kid. Ingen informasjon tilsier "innvandrer". Det betyr selvsagt ikke at han ikke kan vre "brun", og det vil selvsagt ikke overraske noen, men alle spekulasjonene her er helt off.
Citera
2025-07-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja, det r inte direkt typiskt fr en vlorganiserad milj att stta eld p en buss medan man r passagerare och fly i en stulen hjullastare, s han har troligtvis varit en del av ngot lst organiserad och instabilt milj precist som du beskriver ja...

Dette er bare en jvla idiot som er p tur. Henger du p Oslo S er du nederst p rangstigen uansett hvilket kriminelt milj du tilhrer. Du er garantert bli tatt. Jeg skal ikke si at jeg er noen ekspert, men det er ingen jordgubbe eller kurdisk rev som str bak dette. Det hadde vrt en katastrofe for dem. Dette er ikke noe annet en en jvla dum tenring.
Citera
2025-07-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frydenlund111
All informasjon om denne GM tilsier at det er en hvit, norsk kid. Ingen informasjon tilsier "innvandrer". Det betyr selvsagt ikke at han ikke kan vre "brun", og det vil selvsagt ikke overraske noen, men alle spekulasjonene her er helt off.

De er ikke noe som tilsier at han er hvit.
Omsorgssvikt er omsorgssvikt, uavhengig av hvor man er fra.
Citera
2025-07-07, 15:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frydenlund111
nu har det inte varit vad jag kallar spekulationer utan snarare frgor som jag har besvarat med ett rykte som jag har sett och gett ett tydligt budskap om att detta r ett lst rykte som absolut inte har bekrftats ngonstans...
Citera
2025-07-07, 15:12
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Dette er bare en jvla idiot som er p tur. Henger du p Oslo S er du nederst p rangstigen uansett hvilket kriminelt milj du tilhrer. Du er garantert bli tatt. Jeg skal ikke si at jeg er noen ekspert, men det er ingen jordgubbe eller kurdisk rev som str bak dette. Det hadde vrt en katastrofe for dem. Dette er ikke noe annet en en jvla dum tenring.
ja, du trffade mitt i prick hr...
Citera
2025-07-07, 15:21
Medlem
Citat:
ja, du trffade mitt i prick hr...
Drlig timing Men jeg er 100 % sikker p at dette er gjort p egenhnd uten at noe milj str bak.
Citera
2025-07-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Usch, Anna Kristin var en kollega till mig nr jag jobbade inom "Behandlingssenteret Sm Enheter". Detta tog mig tillbaks - det er manga r sedan nu, men nd... Fanns mnga privata boenden fr ungdomar p 90-talet, men mnga var tvungna att lgga ner d nya arbetstidsregler kom i r 2000, tror jag det var. Blev sjlv uppsagd d...

Kondolerer til deg. Virket som en nydelig dame. Ble drept i 2014. Forferdelig, men er det samme dame siden du ble oppsagt 14 r tidligere? (om jeg forsto deg riktig)
Senast redigerad av TigerKvinna 2025-07-07 kl. 16:09.
Citera
2025-07-07, 15:25
Medlem
100% enig i din vurdering. Det kan vre hvilken som helst bakgrunn, men nr jeg har sttt p barn og unge som er s ute har det vrt syria som bakgrunn. Dessverre en del delagte barnesinn derfra.
Citat:
Drlig timing Men jeg er 100 % sikker p at dette er gjort p egenhnd uten at noe milj str bak.
Citera
2025-07-07, 15:30
Medlem
Citat:
Utan att den politiska vrlden har mycket att gra med den hr trden s har jag ingen tro p att detta kommer att ha ngon betydelse alls fr valet, precis som alla partner-/ex-partnermord de senaste ren inte kommer att ha ngon srskild betydelse fr valet, ven om mnga har trott det nr dessa mord var frska...

Jeg tror dette kommer til vre en yepner for mange nr det gjelder alvorligheten i ungdomskriminaliteten, og hvor farlig det er nr myndighetene svikter fullstendig i beskytte sine innbyggere, i et totalt misforsttt og feilberegnet forsk p skjule problemet og lse problemet med silkehansker. At mediene er s p med detaljer som hvor mange saker og hva det dreier seg om s er det en retningsendring bare det. Drpen som fikk begeret til renne over.
Citera
2025-07-07, 15:35
Medlem
Citat:
Siste jeg har hrt er at han gikk ogtrykket p stoppknappen og bussen stoppet slik at han gikk av, Fr brannen hadde startet, Og s er disse bussene p bygda annerledes enn i Oslo. Der gr du ut og inn hvor du vil, men p bygda er det bare den frste dren som er pen.

Leste det samme i en trd p reddit, i flge han var kompisen hans p bussen. Veldig merkelig sted skulle g av, veldig f hus i nrheten. Sto i en eller annen avis at han ble pgrepet i Kirkebygda, det er et godt stykke unna stedet.
Ellers tar du feil ang drene, jeg har tatt den bussen flere ganger og de pner alltid bak ved avstigning.
Senast redigerad av Kuttut 2025-07-07 kl. 15:44. Anledning: Rettelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in