2025-07-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har lyssnat i långt över tio år på sånt här trams här på Flashback - hittills har inget av tramset visat sig vara korrekt.
Ska du bli den första att lyckas?

Du tror väl inte att det räcker att läsa den här tråden för att förstå vad det här handlar om?
Citera
2025-07-05, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är ju det senaste brevet hon fick.

Det FÖRSTA är på 100 sidor och hela ska ligga ute men jag tror man måste vara medlem för att kunna läsa det.
Ja, jag vet att det som jag länkade, var det senaste brevet.
Och inte fn tänker jag bli medlem hos den scammern, för att läsa det 100-sidiga brevet.
Citera
2025-07-05, 09:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Kan någon förklara varför bänghögern är så besatta av sina homoerotiska drömmar?

Ena dan är det Macrons fru, nästa dag är det Obamas fru.

Man kan fråga sig vad det spelar för politisk roll oavsett Brigitte Macron föddes som Jean-Michel Trogneux eller inte?

Mike är OT.
Citera
2025-07-05, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ja, jag vet att det som jag länkade, var det senaste brevet.
Och inte fn tänker jag bli medlem hos den scammern, för att läsa det 100-sidiga brevet.
Hon läser/visar ganska mycket av brevet i nån episod.
Citera
2025-07-05, 19:25
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Så bara för man är akademisk utbildad så betyder det att personen går att lita på? Herregud vad naiv du måste vara.

Läser du tex historia på College/Högskola/ grund skola så programmeras du bara med lögner, vinnarna skriver "historian" och samma gäller andra utbildningar.

Nej det där var en hamlgubbe, men den här tjejen är en sådan uppenbar klåpare.
Citera
2025-07-06, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Kan någon förklara varför bänghögern är så besatta av sina homoerotiska drömmar?

Ena dan är det Macrons fru, nästa dag är det Obamas fru.

Så jag är "höger" för jag är övertygad att B.M är man? Höger och "vänster är bara en "divide and conquer" metod för att vi ska delas upp och bråka med varandra som all annan skit är, de flesta är inte vänster eller höger.

Det handlar inte om att folk är besatta utan att sådana här lögner gör politiker till offer för utpressning mm.

Ps jag vet inget om Obamas fru men B.M är en man och ni som fortfarande tror han är en kvinna lever i förnekelse.
Citera
2025-07-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Är det DITT jobb att sitta på Flashback och sprida hopplösa foliehatteorier, för att försöka distrahera västvärlden på order från Putin? Vad får du betalt?

You see, den där sortens tänk kan användas även mot dig, om man inte har något annat att komma med.

Det finns många foliehatt teorier på nätet men detta är en helt annan sak, och vad har Putin med saken att göra? Det är inte Putin/Ryssland vi diskuterar nu och jag har aldrig visat mitt stöd för Putin eller för Zelenskyj för den delen heller!
Citera
2025-07-06, 18:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Det finns många foliehatt teorier på nätet men detta är en helt annan sak, och vad har Putin med saken att göra? Det är inte Putin/Ryssland vi diskuterar nu och jag har aldrig visat mitt stöd för Putin eller för Zelenskyj för den delen heller!
Självklart kommer du aldrig erkänna att du får pengar från Putin.

You see, foliehattlogik kan tillämpas även mot dig själv, och hela den där galna foliehattrörelsen som härjar på nätet. Vem tjänar på att detta, t ex just detta knasiga trams om fru Macron?
Citera
2025-07-06, 18:58
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Så jag är "höger" för jag är övertygad att B.M är man? Höger och "vänster är bara en "divide and conquer" metod för att vi ska delas upp och bråka med varandra som all annan skit är, de flesta är inte vänster eller höger.

Det handlar inte om att folk är besatta utan att sådana här lögner gör politiker till offer för utpressning mm.

Ps jag vet inget om Obamas fru men B.M är en man och ni som fortfarande tror han är en kvinna lever i förnekelse.

Det är ju bara bänghögern som drömmmer våta drömmar om att ragga upp en 60-årig kärring för att sen få känna den dolme under kjolen. Ni är sjuka
Citera
2025-07-06, 19:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Jag tycker Putin ser ut som en rymdödla - så varför berättar han inte att han är människ? Hur ska vi kunna lita på någon som inte svarar på att han inte är rymdödla? Varför låter vi rymdödlor bestämma över oss ??
Citera
2025-07-07, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tycker Putin ser ut som en rymdödla - så varför berättar han inte att han är människ? Hur ska vi kunna lita på någon som inte svarar på att han inte är rymdödla? Varför låter vi rymdödlor bestämma över oss ??

Som sagt du är så jävla oärlig. Har du bevis för det så starta en tråd, nu är du bara löjlig.
Citera
2025-07-07, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Självklart kommer du aldrig erkänna att du får pengar från Putin.

You see, foliehattlogik kan tillämpas även mot dig själv, och hela den där galna foliehattrörelsen som härjar på nätet. Vem tjänar på att detta, t ex just detta knasiga trams om fru Macron?

Eller så är det du som är en foliehatt som litar på mainstream media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in