2025-07-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Av det du skrivit hittills så är det ju tydligt att du innehar en ganska låq iq. Måste vara långt under 90 för att kunna bli så impulsiv imo.

Haha! Ja, det gick inte så jättebra i skolan faktiskt. Slutade när jag var 10 år.

Jag skulle säga att jag oftast förstår vad som är rätt och fel, har ganska bra instinkter. Men jag gillar spänning och tänja på gränserna.

Jag blir lätt uttråkad när allt är bra.
Citera
2025-07-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nertu
I början var han världens bästa, fick massor av presenter, blommor på daglig basis.. men med tiden började jag se alltmer skeva värderingar. Att jag inte fick ha killkompisar, inte fick ha sociala medier, inte fick ha träningsbyxor mm.

Jag är alltid mig själv från början = svårt att få till varaktiga relationer. Jag är alltså "aldrig världens bästa" - bjuder inte på sånt som jag inte har råd att bjuda på typ varje dag.

Till TS - hur hittade han bostad - hur bor han - hur har han råd att supa så mycket - vad gör han för att försörja sig o hur väl försörjer han sig
Citera
2025-07-06, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aningencynisk
Om du själv säger att du är likasinnad med våldsamma kriminella och samtidigt försöker få sympati och råd för att inte ha kontakt med just en sån människa skulle jag säga att du kan ge upp. Istället för att försöka slippa vara fejk så kanske du skulle förändra dig själv från grunden så skulle du både slippa vara fejk och också kunna bli förstådd av någon som är ”vanlig”.

För ungefär 10 år sedan så levde jag det livet till hundra procent. Med gängkriminalitet osv. Men idag har jag ett mer ordnat liv, men jag har fortfarande en fot i mitt gamla liv.

Jag skulle bli så fruktansvärt uttråkad av att leva Svenssonlivet på heltid. Det känns nästan inte värt att leva isåfall.

Men idag är det rätt så milt, nästan oskyldigt skulle jag säga.

Jag mår alltid som bäst när jag är singel. När jag styr mitt skepp helt själv.

Jag vill bara att tiden går nu, så att jag verkligen kan se denna relation som ett avslutat kapitel. Ska aldrig mer ge mig in i en relation igen.
Citera
2025-07-06, 13:05
Medlem
Citat:
Jag har ganska bra instinkter skulle jag säga. Trots det liv jag levt, så har det aldrig gett mig nå större konsekvenser.

Jag vet när det är dags att backa, och gör det på ett kalkylerat strategiskt sätt.

Men ja, någon gång kan ju turen vända.

Skönt att du kunde ta till dig det jag skrev utan att bli defensiv. Tyvärr händer det där allt för ofta. Du är förmodligen beroende, precis som en narkoman har du vant dig vid ett beteende som genererar kraftiga kickar av dopamin.

Vill du förändra din situation kommer det bli jävligt svårt men det är säkert inte omöjligt. Vi människor klarar extremt mycket om viljan är genuin och stark.

Den där känslan av kontroll är så typisk en missbrukare. De har kontroll, vet hur mycket de klarar. Men en dag släpper det och konsekvenserna är tragiska.
Citera
2025-07-06, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Skönt att du kunde ta till dig det jag skrev utan att bli defensiv. Tyvärr händer det där allt för ofta. Du är förmodligen beroende, precis som en narkoman har du vant dig vid ett beteende som genererar kraftiga kickar av dopamin.

Vill du förändra din situation kommer det bli jävligt svårt men det är säkert inte omöjligt. Vi människor klarar extremt mycket om viljan är genuin och stark.

Den där känslan av kontroll är så typisk en missbrukare. De har kontroll, vet hur mycket de klarar. Men en dag släpper det och konsekvenserna är tragiska.

För att vara helt ärlig så är det oftast sexet som får mig att gå tillbaka. Vi hade helt sjukt bra sex. Det är det som är den svåra biten. Och jag vill inte vara intim med någon jag inte har en relation med..

Men får väl inse att det är ett liv i celibat som kommer gälla framöver🥲
Citera
2025-07-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Jag är alltid mig själv från början = svårt att få till varaktiga relationer. Jag är alltså "aldrig världens bästa" - bjuder inte på sånt som jag inte har råd att bjuda på typ varje dag.

Till TS - hur hittade han bostad - hur bor han - hur har han råd att supa så mycket - vad gör han för att försörja sig o hur väl försörjer han sig

Jag har väldigt många olika sidor, likt en kameleont. Jag vet inte vilken som är den ”sanna” det är som att jag är rätt så tom i personligheten, så jag kan välja vadsomhelst.

Detta gör mig riktigt bra på mitt yrke dock, så det finns mycket fördelar.. men ja, även nackdelar, eftersom att jag förändrar mig hela tiden.
Citera
2025-07-06, 13:16
Medlem
Citat:
Jag har väldigt många olika sidor, likt en kameleont. Jag vet inte vilken som är den ”sanna” det är som att jag är rätt så tom i personligheten, så jag kan välja vadsomhelst.

Detta gör mig riktigt bra på mitt yrke dock, så det finns mycket fördelar.. men ja, även nackdelar, eftersom att jag förändrar mig hela tiden.

Dricker du starkt kaffe?
Citera
2025-07-06, 13:17
Medlem
Varför heter du just "horan" om man får fråga?

Kan det delvis vara ditt fel om du springer runt och blir påsattt av andra snubbar och krossar din killes självkänsla? Och sen kryper du ändå tillbaka till han fast du vet att han är arg och lessen och eventuellt berusad?

Du får fan skylla dig själv när du leker med han på det viset.

Den med "skev världsbild" kanske är du som tror att "vi hade paus" och att han ska helt släppa och förlåta att du knullade runt med andra?
Senast redigerad av Tarkov 2025-07-06 kl. 13:21.
Citera
2025-07-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathisfakenews
Dricker du starkt kaffe?

Hahah! Om du syftar på droger så är svaret nej. Brukade dock röka cannabis om kvällarna men det har jag inte gjort nu på ett tag. Saknar det dock.
Citera
2025-07-06, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Varför heter du just "horan" om man får fråga?

Kan det delvis vara ditt fel om du springer runt och blir påsattt av andra snubbar och krossar din killes självkänsla? Och sen kryper du ändå tillbaka till han fast du vet att han är arg och lessen och eventuellt berusad?

Du får fan skylla dig själv när du leker med han på det viset.

Han är från Mellanöstern och anser att alla tjejer som har träningskläder är horor.

Jag följer inte hans regler om kläder. Men jag är alltid fullt påklädd så att ingen hud visas.
Citera
2025-07-06, 13:22
Medlem
Citat:
Han är från Mellanöstern och anser att alla tjejer som har träningskläder är horor.

Jag följer inte hans regler om kläder. Men jag är alltid fullt påklädd så att ingen hud visas.
Men HERREGUD är du helt från vettet?
Han är muslim och förväntar sig inget annat från vita slynor. Det är bara att lyda eller bryta med han.

Annars kan de gå jävligt illa för dig
Citera
2025-07-06, 13:23
Medlem
Citat:
Hahah! Om du syftar på droger så är svaret nej. Brukade dock röka cannabis om kvällarna men det har jag inte gjort nu på ett tag. Saknar det dock.

Nej jag är seriös med om du dricker starkt kaffe eller energidryck Bra, cannabis är inte nyttigt för ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in