2025-07-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Enda "media" som hängt ut någon är Proletären en kommunistisk variant av samnytt. Ungefär liknade pressetik hos dessa två.

Jag vet inte, expo är en egen aktör som bedriver en tidning med fokus på högerextremist. Dom har egna prenumeranter (Läs kunder).

Vad Expos syfte är kan kanske deras VD och ansvariga utgivare svara på om du är så nyfiken? Så bara du ringer eller mailar honom. Skickar hans kontaktuppgifter här så slipper du leta.

Du är en sådan jävla tönt som undviker att svara på frågan.. men jag tolkar det som att du håller med mig, du skäms bara för att säga det.
Citera
2025-07-06, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Du är en sådan jävla tönt som undviker att svara på frågan.. men jag tolkar det som att du håller med mig, du skäms bara för att säga det.

Jag kan inte svara för Expo. Jag har gett dig kontaktuppgifter till en som kan svara på dina frågor.

Jag håller inte med dig. Men posta gärna svaret du får från Poohl.
Citera
2025-07-06, 12:47
Avstängd
Tanachs avatar
Regeringen vill göra mycket men att kritiserar en av sina egna efter avslöjanden om att en nära anhörig agerar rekryterare för ett nazistnätverk, stoppar regeringen huvudet i sanden.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Regeringen vill kriminalisera samröre med extremistiska organisationer så Johan vill nog att hans son ska ses som kriminell. Han är 17 också och skall betraktas som vuxen. Om vi nu väljer Tidös narrativ
Citera
2025-07-06, 12:49
Avstängd
Tanachs avatar
Den politiska karriären är skadad och när opinionsundersökningarna kommer ut kommer det att hända saker med Johan från partiets sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Varför skulle det vara det? Inget tyder på att hans politiska karriär skadats över huvud taget. De vänsterextremas önsketänkande är en annan sak.
Citera
2025-07-06, 12:53
Avstängd
Tanachs avatar
Det handlar inte om ett barn eller att hänga ut ett barn.

Expos följde pojken i över ett år och när Expos såg att pojken fungerade som en viktig länk i verksamheten som rekryterare släppte de avslöjandena.

Den som hänger ut sonen är Johan, som gömde sig och lät sin son ta smällen själv för att rädda sin politiska karriär.

Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Hade det varit EXPOS största oro, att barn far illa. Då hade dom berättat det för Johan och Soc. Inte hängt ut en 14åring i riksmedia.

Det fattar till och med en efterbliven.
Citera
2025-07-06, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Regeringen vill göra mycket men att kritiserar en av sina egna efter avslöjanden om att en nära anhörig agerar rekryterare för ett nazistnätverk, stoppar regeringen huvudet i sanden.

Läser vi vad nazisterna skriver själva helt öppet på Flashback om detta nätverk, verkar det vara att likställa med en ren terrororganisation.

Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Må så vara, men krävs ju knappast något geni för att förstå att ju större organisation, desto mer kan åstadkommas.

Citat:
Ursprungligen postat av Goudreau
Håller inte riktigt med, små oberoende celler som arbetar mot ett gemensamt mål är nog mer effektivt och robust.

(FB) Aktivklubb sverige osv
Citera
2025-07-06, 12:54
Medlem
Citat:
Det anges nu att gossen har ångrat sig efter ett innerligt samtal med fadern. Det samtalet borde ha ägt rum mycket tidigare och frågan är om det räcker.
Citera
2025-07-06, 12:55
Avstängd
Tanachs avatar
Johan är redo att offra sina barn för att rädda sin politiska karriär och det säger en hel del om en sådan person.

Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Hans pappa borde kanske skaffa ett annat jobb än att just jobba med att begränsa sonens mänskliga rättighet att engagera sig som han vill.
Citera
2025-07-06, 12:57
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Den politiska karriären är skadad och när opinionsundersökningarna kommer ut kommer det att hända saker med Johan från partiets sida.
Det är möjligt att den politiska karriären kan påverkas negativt, om det vi vet möts med tystnad eller otillräckliga förklaringar.
Citera
2025-07-06, 12:57
Avstängd
Tanachs avatar
Vet inte vad som har sagts än att det har varit locket på och det som har lämnats ut är sanningen med modifikation.

Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det anges nu att gossen har ångrat sig efter ett innerligt samtal med fadern. Det samtalet borde ha ägt rum mycket tidigare och frågan är om det räcker.
Citera
2025-07-06, 13:03
Avstängd
Tanachs avatar
Till Gustaf om du läser den här tråden och har tillgång till internet: Ring socialtjänsten! Du har inte gjort något fel!
Citera
2025-07-06, 13:06
Avstängd
Tanachs avatar
Jag hoppas att grabben ringer socialtjänsten, för det finns hjälp att få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in