2025-07-03, 13:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Chilla lite innan du börjar bygga upp en trådsanning.

Tror inte Sara skulle skicka något alls till Anjo som anser att en dömd barnvåldtäktsman är oskyldig.

Anjo tappade den sista respekten han hade kvar när dokumentären om Antonio Toledano Book släpptes.

Aldrig sagt att Sara skickar till Anjo. Det är din feltolkning.
Citera
2025-07-03, 13:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Har du kollar hur mycket han har kvar i företaget? Hur mycket pengar är kvar sen han plockade ut sin lön?

Men han har inte tagit ut någon utdelning eller annan förmån så vitt jag kunde se.

Givetvis är omsättning intressant. Men som idioten skrev, "hon omsatte 1.6"
Jag kan omsätta 15 miljoner och endast ha en vinst på 1% och 5k i likviditet.
För.mig handlar det inte om omsättning utan vinst.

Ditt scenario säger ingenting, samma bolag med 5k i likvida medel kan också sitta på ett 100 miljonerskontrakt fördelat på x år.

Anjo’s bolag i sig är inte värt ett skit då han själv är produkten.
Så det relevanta för Anjo är återigen baserat på.
- Lön
- Utdelning
- Förmåner

Hans siffror för 2024 vet vi inte än, om hans räkenskapsår slutade 31 dec 2024 så har han tills 31 juli på sig.
Citera
2025-07-03, 14:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DanneD8
Han omsatte 2.5 miljon ifjol.

2 års arbete du tror han la heltid på det?
Idiot.

Jöfmört med din McDonaldslön tjänar han bra iaf.

Fakta är inte viktigt för dessa användare. Deras vanstillesföreställningar är viktigare.
Citera
2025-07-03, 14:03
Avstängd
Citat:
Vad han omsätter är rätt irrelevant. Det intressant är vinsten, inte omsättningen.
Jävla idiot!

Anjo deklarerade 900k eller nåt 2004 har jag för mig. Iaf inga 400k på 2 år.
Citera
2025-07-03, 14:04
Avstängd
Citat:
Men nu snackar vi inte om jockibooooi ( så som Olof K säger det) eller mig. Utan om fläskanjo.

Men ja. Jag tror nog idioten har jobbar heltid.
Dvs 160h i månaden.

Men du verkar tro en heltidstjänst är 160h i veckan. Och med dina extremt korkade kunskap om arbetslivet så förstår jag du inte tror han jobbat heltid. För det är rätt svårt att jobba 160h i veckan. Då en vecka innehåller 168h.

Han har ju faktiskt jobbat med annat under dessa 2 år också. Tex sin kanal. Eller ett projekt med Jonna och Olivia.
Citera
2025-07-03, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Anjo deklarerade 900k eller nåt 2004 har jag för mig. Iaf inga 400k på 2 år.

De där 400k avsåg dokumentären.
Citera
2025-07-03, 17:48
Medlem
Dr.mjaos avatar
Att han orkar prata om att han gjorde pengar förra året.

Någon som orkat ta ut vad han tagit ut i snitt senaste 5-10åren?
Citera
2025-07-03, 21:54
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Precis han har gjort annat också. Men det fattar inte du.

Du gillar alltså folk som mobbar på YouTube, dvs Rask och Anjo.

Det är noterat, med tanke på vem du är, så är det förståeligt. En äkta incel.
Citera
2025-07-04, 12:18
Medlem
Man tycker att det vore klokt av jättebebisen Anjo att ligga lite mer lågt angående innehållet i sina videor numera. Detta med tanke på att han misstänks för grovt förtal.

Men...det är ju Anjos standardförfarande när det gäller kritik, något han bevisligen är oförmögen att ta till sig; att gå till motattack.
Citera
2025-07-04, 12:39
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Men...det är ju Anjos standardförfarande när det gäller kritik, något han bevisligen är oförmögen att ta till sig; att gå till motattack.
”Aj dånt give ä fakk!” kommer stå på hans gravsten. Han är så otroligt pantad och lättkränkt. Det kan vara en av de farligaste kombinationerna och borgar för att han kommer gå under fortfarande mumlandes de orden.

Vissa lär sig aldrig, inte ens efter det är över. Anjo är sån och därför följer man för att se det hela.

Alla tre i Josefssonligan har samma motto:
”Istället för att hålla käft är jag övertygad om att jag kan göra det värre för mig! Hold my beer!”
Citera
2025-07-04, 13:17
Medlem
barbiefacebook1s avatar
Anjo är ju ändå aktiv på Youtube och lägger ju ut många videos per månad. Vissa månader håvar han in några hundra tusen visningar totalt per månad, vissa runt och över miljonen. Jag tittade ändå på siffrorna lite och såg att juni månad har han en ungefärlig total visningasiffra på ca 430 000.

Youtube betalar ut mellan 30-120 kr per 1000 visningar. Om man är på högre sidan av de två intäktsalternativen beror på hur mycket ads man har och hur många, och då Anjo har långa videos ofta så får vi utgå ifrån att han är närmre 120 kr per 1000 visningar, snarare än 30 kr.

Så…

430 000 visningar

120 kr per 1000 visningar

430 000 delat på 1000 = 430

430 x 120 = 51 600

+ extra om folk tittar klar på hela annonserna (vilket de flesta göra då det sällan går att skippa de, vet inte om det är någon annonsinställning för det) och då får man givetvis mer pengar. Så säg då att han kanske får in några tusen till där också.

Då pratar vi en sämre månad (vilket detta är tror jag???) någonstans mellan 50-60/70 tusen kronor in bara via youtube. Han har väl även annat han gör vid sidan om?

Sammantaget, jag tror han klarar sig bra om detta får ses som en ”dålig månad”.
Citera
2025-07-04, 13:23
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbiefacebook1
Anjo är ju ändå aktiv på Youtube och lägger ju ut många videos per månad. Vissa månader håvar han in några hundra tusen visningar totalt per månad, vissa runt och över miljonen. Jag tittade ändå på siffrorna lite och såg att juni månad har han en ungefärlig total visningasiffra på ca 430 000.

Youtube betalar ut mellan 30-120 kr per 1000 visningar. Om man är på högre sidan av de två intäktsalternativen beror på hur mycket ads man har och hur många, och då Anjo har långa videos ofta så får vi utgå ifrån att han är närmre 120 kr per 1000 visningar, snarare än 30 kr.

Så…

430 000 visningar

120 kr per 1000 visningar

430 000 delat på 1000 = 430

430 x 120 = 51 600

+ extra om folk tittar klar på hela annonserna (vilket de flesta göra då det sällan går att skippa de, vet inte om det är någon annonsinställning för det) och då får man givetvis mer pengar. Så säg då att han kanske får in några tusen till där också.

Då pratar vi en sämre månad (vilket detta är tror jag???) någonstans mellan 50-60/70 tusen kronor in bara via youtube. Han har väl även annat han gör vid sidan om?

Sammantaget, jag tror han klarar sig bra om detta får ses som en ”dålig månad”.
Tänk bara på att YouTube är inte en arbetsgivare utan pengarna betalas ut till ditt företag. Vill du sen plocka ut de behöver du minst betala skatt på det (ca 30%).
Sen är Anjo med i ett nätverk som tar 20% av hans intäkter.

Det går att klara sig men det kostar både tid och pengar att driva ett företag så det blir fel att räkna enbart på visningar som ”cash i fickan”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in