2025-07-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Vi har alla hört Sara, Patrik och dom andra fiskarna ställa frågan - Varför skriver du sexuellt till barn?

Och svaret blir alltid - Jag vet inte! 😄

Men självklart så vet dom varför!!

Vad tror ni svaret skulle bli om dom var helt ärliga?

För att de vill knulla en ung och därmed fräsch tjej. De vill inte ha någon gråhårig klimakteriekärring i sin egen ålder, det duger inte.

Dåligt att de kommer undan med sitt jävla "jag vet inte". Det är ju bara en reflexmässigt fras för att det är obehagligt att säga sanningen.
Citera
2025-07-03, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamma82
Riktigt slemmig typ de där! Alltid så där läskigt supertrevlig när man kom till restaurangen för att hämta mat eller äta på plats. Supergod mat och den övriga personalen är jättetrevliga så hoppas hoppas att dom och gäddans familj slipper lida för att äcklet fastnat med handen i kakburken.
Har tipsat lokalblaskan så förhoppningsvis dyker det upp i media i närtid!

Lokaltidningen valde att inte skriva någon artikel utan istället göra en krönika om hur fel det är att göra som Dumpen och avslöja alla gäddor offentligt.
Det blir så synd om dom när vissa känner sig tvingade att begå självmord etc. Man ska hjälpa dom till vård istället.
Citera
2025-07-03, 12:11
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Lokaltidningen valde att inte skriva någon artikel utan istället göra en krönika om hur fel det är att göra som Dumpen och avslöja alla gäddor offentligt.
Det blir så synd om dom när vissa känner sig tvingade att begå självmord etc. Man ska hjälpa dom till vård istället.

Alla människor behöver nog vård på ett eller annat sätt. Ingen är ju liksom lycklig livet ut. Det dom (gäddorna) gör handlar om spärrar som dom inte har längre men som en normal person har.
Citera
2025-07-03, 14:15
Medlem
Busklubbschefs avatar
Hörde att #553 slängt in handduken. För allas vår favorit-Hassan fortfarande statistik på gäddorna som vandrat vidare?

Edit: Hittade en tråd på telegram, nevermind!
Senast redigerad av Busklubbschef 2025-07-03 kl. 14:19.
Citera
2025-07-03, 14:26
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Riktigt slemmig typ de där! Alltid så där läskigt supertrevlig när man kom till restaurangen för att hämta mat eller äta på plats. Supergod mat och den övriga personalen är jättetrevliga så hoppas hoppas att dom och gäddans familj slipper lida för att äcklet fastnat med handen i kakburken.
Har tipsat lokalblaskan så förhoppningsvis dyker det upp i media i närtid!
Jag håller med dig. Nyköping #636 är trevlig när man är där, men han har uppenbarligen en mörk baksida. Jag har inte varit där nu, men hört ryktas att hustrun tar över och fortsätter driva restaurangen. Jag hoppas hon kan få den hjälp hon behöver. Om det stämmer är jag beredd att stötta henne genom att fortsätta handla där, kanske ännu oftare än tidigare. Jag hoppas det går bra för henne trots allt som hänt.

Jag har svårt att tro att han kommer att befinna sig på restaurangen och möta kunder nu. Men de äger verksamheten i hop så hoppas att allt löser sig.
Citera
2025-07-03, 15:37
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag har tittat på om #636 har några barn och jag kan inte hitta att han har några. Kan ju va att hans thaifru har barn men det tvivlar jag på då hon liknar en ladyboy.
Thaifrun har en dotter tror jag. Såg en facebookchatt i Gräv där hon sa det till någon som hade kontaktat henne.
Citera
2025-07-03, 16:07
Medlem
Citat:

De får ju telefonnummer och grejer. Det är ju bara de lyfter på telefonen och ringer. Hur svårt kan det vara?

Men om tidningen vill hjälpa dem så står det dem fritt fram. Varför ska Dumpen göra det som de tycker är bra för?

Ingen verkar vilja ta itu med det själv, men Dumpen borde stängas för att de stackars männen inte ska få en artikel om sig. Vilka jävla tröttmössor. Gör något själv då!
Senast redigerad av Sturuf 2025-07-03 kl. 16:09.
Citera
2025-07-03, 16:42
Medlem
Citat:
Vi har alla hört Sara, Patrik och dom andra fiskarna ställa frågan - Varför skriver du sexuellt till barn?

Och svaret blir alltid - Jag vet inte! 😄

Men självklart så vet dom varför!!

Vad tror ni svaret skulle bli om dom var helt ärliga?
För att jag har en sjuk störning som gör att jag dras sexuellt till barn.
Citera
2025-07-03, 18:23
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Alla människor behöver nog vård på ett eller annat sätt. Ingen är ju liksom lycklig livet ut. Det dom (gäddorna) gör handlar om spärrar som dom inte har längre men som en normal person har.

Spärrar? Du menar att vanliga män vill ligga med minderåriga, men har spärrar som stoppar dem? Jag tror snarare att gäddorna är pedofiler (No shit Sherlock!)...
Citera
2025-07-03, 18:41
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Thaifrun har en dotter tror jag. Såg en facebookchatt i Gräv där hon sa det till någon som hade kontaktat henne.

Där hon sa Vad?.. till någon som kontaktat henne angående Vad? .. att hon hade en dotter?
Citera
2025-07-03, 18:58
Medlem
Protonic75s avatar
Vart är dagens gäddkräk, har dom semester personal hamstern är ju alltid punktlig som klockan
Citera
2025-07-03, 20:26
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Där hon sa Vad?.. till någon som kontaktat henne angående Vad? .. att hon hade en dotter?
Minns inte exakt hela konversationen. Men hon var djupt berörd av vad som hade hänt och var rädd för att hennes restaurang skulle drabbas negativt av det som har hänt.

Ja, behöver jag verkligen förklara det för dig om VARFÖR hon kontaktades?

Nej, hon nämnde att hon ville bara kunna jobba och försörja sig själv.och sitt barn. Men var rädd att hon skulle drabbas av det hennes snubbe hade pysslat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in