2025-07-03, 05:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det är helt bissart och verklighetsfrånvänt att Anjos modigaste krigare känner sig så desperata när deras argument brister, att de på fullaste allvar försöker koppla ett flashbackkonto till en verklig identitet!

1. Jag är verkligen inte Anjo-krigare.

2. Va? Pallal drog upp Motvikt, Anjo och deras relation med Sanna. Jag svarade på det.
Citera
2025-07-03, 05:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DanneD8
Sandra nämnde ngn. Hon som älskar att ha plåster på sig utan att gjort sig illa ens som Anjo sa??

Uppmärksamhetsfreak

Vem är Sandra? Hört namnet med Anjo några gånger men aldrig förstått. En Youtuber?
Citera
2025-07-03, 05:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vem är Sandra? Hört namnet med Anjo några gånger men aldrig förstått. En Youtuber?

Inte heller så bra koll men en rödhårig wt tjej som hakat på temusäkten och vart helt manisk på Anjo ett tag.
Anjo besvarade till sist då vart det inte lika kul längre. Anjo skulle få ångra sig sa hon...

Jo säkert. Jätte mkt.

Hon är en sådär urtypisk offerkofta trots att hon inte är ett offer.

Dessutom en sån blåst tjej som tycker Lokal och Axel Öhman är smarta precis som om dom har ngt innanför pannbenet.
Citera
2025-07-03, 05:59
Avstängd
Citat:
Inte heller så bra koll men en rödhårig wt tjej som hakat på temusäkten och vart helt manisk på Anjo ett tag.
Anjo besvarade till sist då vart det inte lika kul längre. Anjo skulle få ångra sig sa hon...

Jo säkert. Jätte mkt.

Hon är en sådär urtypisk offerkofta trots att hon inte är ett offer.

Dessutom en sån blåst tjej som tycker Lokal och Axel Öhman är smarta precis som om dom har ngt innanför pannbenet.

Ungefär som jag misstänkte alltså. Får kolla upp henne
Citera
2025-07-03, 09:21
Medlem
Citat:
Varenda anmälan mot Anjo läggs ner.

Ingen kommer åt Anjo

Han kommer ånga på var så säkra.

Även Rask.

Ingen löjlig polisanmälan stoppar killar med karaktär som dessa två!

Jag tror också att det kommer sluta med att allt läggs ner.
Citera
2025-07-03, 09:33
Avstängd
Citat:
Varenda anmälan mot Anjo läggs ner.

Ingen kommer åt Anjo

Han kommer ånga på var så säkra.

Även Rask.

Ingen löjlig polisanmälan stoppar killar med karaktär som dessa två!

Inte alla anmälningar mot Anjo läggs ned.

Kommer åt Anjo?
På vilket sätt?

Både Anjo och Rask är på god väg till sin egen undergång.

Haha, mer karaktärslösa patrask får man leta efter.
Citera
2025-07-03, 09:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varken aktiv i denna tråden eller läsar inläggen här men såg detta inlägg och det är rätt sjukt att jag såg just detta inlägg.

Vad jag fått höra, vilket du princip bekräftar, så planerar Anjo och Motvikt att göra en dokumuntär om denna kvinna du pratar om. Hon var fiskare på Dumpen och kallades Sanna där.. Detta är en väldigt intressant kvinna. Hon har massviss med domar, sparkades från Dumpen hösten 2024 (?), är skyldig Dumpen 8 telefoner och 5 datorer hon inte lämnat tillbaka, det finns tex en sida på Dumpen om denna kvinnan efter att hon sparkades och de blev osamas, och det var väl hon som var med i 30 Sekunder på Aftonbladet (?). Anjo och Motvikt har även fått annat matrial från olika håll om denna kvinnan. Jag kan inte gå i god för att allt detta stämmer men ungefär något sådant här har jag fått höra i alla fall. Det ska finnas mycket på denna kvinna och det kan bli en intressant dokumuntär från Anjo där även Motvikt medverkar. Vi får se om den kommer.

Jag har också för mig att Motvikt intervjuade denna kvinnan och under/efter intervjun blev det tjafs mellan dem. Eller om Motvikt fick en dålig känsla. Att denna kvinna beter sej som en apa kan man verkligen påstå om bara hälften av allt man hört stämmer. Hon ska tydligen bara lämna koas efter sig överallt. Du drar upp "it teknikern" också vilket är väldigt intressant angående viss information jag har.

Vet inte vem Stella är men Sara kan ha skickat mycket angående Sanna/Jackie sedan det blev bråk efter att hon sparkades. Att Motvikt hotar att hänga ut henne beror ju inte på intervjun i sig nog utan allt han fått till sig om henne.

Kvinnan verkar rätt desperat och rädd att saker ska komma ut.

Lite sjukt att du pratar väldigt kryptiskt om massa saker men jag till slut ändå förstod vad du menade med allt även om det inte kopplade direkt alla gånger kanske.

Chilla lite innan du börjar bygga upp en trådsanning.

Tror inte Sara skulle skicka något alls till Anjo som anser att en dömd barnvåldtäktsman är oskyldig.

Anjo tappade den sista respekten han hade kvar när dokumentären om Antonio Toledano Book släpptes.
Citera
2025-07-03, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Inte alla anmälningar mot Anjo läggs ned.

Kommer åt Anjo?
På vilket sätt?

Både Anjo och Rask är på god väg till sin egen undergång.

Haha, mer karaktärslösa patrask får man leta efter.

Anjo har fortfarande ganska ok visningar. Dyker garanterat upp ngt drama framöver som han cashar in på. Därutöver en del jobb utanför Youtube. Han faller inte med sin kanal även om ni low lifes så gärna skulle se det 😅

Fler dokumentärer på G också som är förmodligen mer än din årslön vardera

På Antonio tjänade han 400 lax.
Citera
2025-07-03, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo är själv ganska aktiv på Flashback så jodå, han vet precis hur Flashback fungerar. Det gör hela sekten

Hur vet du det så bestämt?
Citera
2025-07-03, 09:54
Avstängd
Citat:
Anjo har fortfarande ganska ok visningar. Dyker garanterat upp ngt drama framöver som han cashar in på. Därutöver en del jobb utanför Youtube. Han faller inte med sin kanal även om ni low lifes så gärna skulle se det 😅

Fler dokumentärer på G också som är förmodligen mer än din årslön vardera

På Antonio tjänade han 400 lax.

Du snackar om Anjo som är en av Sveriges största lolcows.

400k för två års arbete är skrattretande

Väx upp, när du ska ut i arbetslivet så ser du att Anjos 400k är vad en bärplockare drar in.
Citera
2025-07-03, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Du snackar om Anjo som är en av Sveriges största lolcows.

400k för två års arbete är skrattretande

Väx upp, när du ska ut i arbetslivet så ser du att Anjos 400k är vad en bärplockare drar in.

Han omsatte 2.5 miljon ifjol.

2 års arbete du tror han la heltid på det?
Idiot.

Jöfmört med din McDonaldslön tjänar han bra iaf.
Citera
2025-07-03, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Hur vet du det så bestämt?

Jag tror helt ärligt att Anjo inte bryr sig ett dugg om Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in