Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Känner Anjo nån av dumpenkvinnorna, Sara, Stella eller Sanna?
Har motvikt haft nån relation med nån av Dumpenkvinnorna han intervjuat?
Jag har fått veta att Daniel ska ha hotat att hänga ut henne och det låter konstigt att hänga ut en kvinna han bara träffat när han intervjuat henne.
Jag har fått till mig att Daniel ett tag varit nästan manisk i sektchatten och i chattar med andra om henne. Hans crew planerade eller planerar att hänga ut henne. Varför då?
Samma ”it-tekniker” som var inkopplad i Sandra the Ginger-gate är med och ”en annan del av Norrköping” crew. Förvänta er inga stordåd.
Jag känner på mig att hon har nåt på Daniel som han inte vill ska komma ut. Det kan ju också vara så att hon har betett sig som en apa, men då är det väl bara för honom att blocka henne istället för att försöka hämnas.
Kan nån förklara vad som hänt mellan Dumpenkvinnan och Daniel och vad som lett fram till att han börjat hota henne med uthängning?
Skriver inlägget i denna tråd eftersom Anjo väl intervjuat dumpenkvinnan också och varit med vid sidlinjen av planeringen i chattar om uthängningen ifall jag fått rätt information.
Varken aktiv i denna tråden eller läsar inläggen här men såg detta inlägg och det är rätt sjukt att jag såg just detta inlägg.
Vad jag fått höra, vilket du princip bekräftar, så planerar Anjo och Motvikt att göra en dokumuntär om denna kvinna du pratar om. Hon var fiskare på Dumpen och kallades Sanna där.. Detta är en väldigt intressant kvinna. Hon har massviss med domar, sparkades från Dumpen hösten 2024 (?), är skyldig Dumpen 8 telefoner och 5 datorer hon inte lämnat tillbaka, det finns tex en sida på Dumpen om denna kvinnan efter att hon sparkades och de blev osamas, och det var väl hon som var med i 30 Sekunder på Aftonbladet (?). Anjo och Motvikt har även fått annat matrial från olika håll om denna kvinnan. Jag kan inte gå i god för att allt detta stämmer men ungefär något sådant här har jag fått höra i alla fall. Det ska finnas mycket på denna kvinna och det kan bli en intressant dokumuntär från Anjo där även Motvikt medverkar. Vi får se om den kommer.
Jag har också för mig att Motvikt intervjuade denna kvinnan och under/efter intervjun blev det tjafs mellan dem. Eller om Motvikt fick en dålig känsla. Att denna kvinna beter sej som en apa kan man verkligen påstå om bara hälften av allt man hört stämmer. Hon ska tydligen bara lämna koas efter sig överallt. Du drar upp "it teknikern" också vilket är väldigt intressant angående viss information jag har.
Vet inte vem Stella är men Sara kan ha skickat mycket angående Sanna/Jackie sedan det blev bråk efter att hon sparkades. Att Motvikt hotar att hänga ut henne beror ju inte på intervjun i sig nog utan allt han fått till sig om henne.
Kvinnan verkar rätt desperat och rädd att saker ska komma ut.
Lite sjukt att du pratar väldigt kryptiskt om massa saker men jag till slut ändå förstod vad du menade med allt även om det inte kopplade direkt alla gånger kanske.