Citat:
Ursprungligen postat av
Oldg
"Mikael Eriksson, styrelseordförande, Håkan Bergmark, vice ordförande, Henning Witte,talesperson, Johan Holmgren, ledamot"
http://www.whitetv.se/sv/inget-fritt-medium-i-sverige/1849-populisterna-vart-nya-parti-tystas-ner-av-gammelmedia.html
Vice var han vet jag men vet inte om han blev "Führer" är jag mera osäker på, så jag lämnar frågan öppen tillsvidare!
När det gäller Estonia, HB och Witte, så kolla in nedan inlägg ett klipp ifrån Swebbtvs kommentarsfält rörande Estonia och dessa 2 herrar. Det skall finnas en tråd på Reddit om hela affären men jag har tyvärr inte hittat den.
Han hävdade själv iaf att han var Ledaren i partiet.
Var mycket om det på hans gamla Anal menar Kanal.
Det är jag hundra procent säker på.
Men han överdriver ofta sin betydelse milt sagt.
Det har varit lite Tyst om Estonia från Sekten sen Evertsson fick erkänna att han saltat och ändrade lite så det passade hans agenda.
Att HB använde Evertsson som referens för att det han sett på botten stämmer stärker ju inte HBs trovärdighet direkt😂
Sen visade Bilderna inifrån Däck osv att HBs utsagor inte stämmer.
Vid de senaste dukningarna.
Även Dykningarna som Ester gjorde som skulle bevisa massa trams som påstås visade ju inte det.
Något HB självklart inte låtsas om.
Finns nog här i tråden om man orkar leta om Sjärtis skap.
Tror han tog över det helt och blev Ledaren.?
HB berättade om att han löste Ett korsord på fem minuter som barn som hans mamma som var Proffesor behövde flera timmar på sig att lösa.
Han mamma var väl lärare?😂😂😂