2025-06-29, 20:53
Medlem
Pride handlar om något så enkelt som att alla människor fritt får leva med vilka de vill och uttrycka sin åsikt om detta. Orban och nazidräggen är emot då de tar ryska mutor för att försöka orsaka splittring.

Orban förlorade stort. Ungern vann.
Citera
2025-06-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?

Om "svensk" innebär att hylla bögeri, perversitet och allt annat destruktivt och onormalt så avsäger jag mig att vara svensk. Tiden tar aldrig slut och de perversa, ruttna och onaturliga kommer aldrig vinna för det är svagt och självförstörande.
Citera
2025-06-29, 20:58
Medlem
Citat:

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?
Ska inte Svt vara opartiska i sin rapportering?

Alla utom arrangörerna rapporterar upp till 100 000 deltagare. Bara kritiker till Victor orban får komma till tals ingen och som stödjer honom. Ingen som tar avstånd från pride får komma till tals. Lite märkligt i ett land som är starkt katolskt att ingen har någon annan åsikt.
Citera
2025-06-29, 21:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Har sett rapporter om tre dårar. Källa på att de var fler? Gärna bild/film-bevis.

Ca 50 st står det här https://hungarytoday.hu/mission-accomplished-lgbtq-lobbys-humiliate-hungary-march-gets-red-carpet-in-budapest/
Citera
2025-06-29, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ca 50 st står det här https://hungarytoday.hu/mission-accomplished-lgbtq-lobbys-humiliate-hungary-march-gets-red-carpet-in-budapest/

Ser ut som att det står ca tre styck dårar där som snuten trängt in i ett hörn och kör stenhårt i tvåan.

En homosexuell vän till mig berättade för längesedan att homofober alltid är homosexuella. Oavsett så förekom inget seriöst motstånd mot Pride Budapest. Budapest vill ha Pride och frihet att leva autentiskt. Alla folk vill ha frihet, inte nationalism/homofobi. Folkviljan har talat.

Nu har vi avhandlat detta klart så lycka till med dina mikroskopiska partier och aktioner, som saknar relevans. Tackar för mig.
Citera
2025-06-29, 21:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Ser ut som att det står ca tre styck dårar där som snuten trängt in i ett hörn och kör stenhårt i tvåan.

En homosexuell vän till mig berättade för längesedan att homofober alltid är homosexuella. Oavsett så förekom inget seriöst motstånd mot Pride Budapest. Budapest vill ha Pride och frihet att leva autentiskt. Alla folk vill ha frihet, inte nationalism/homofobi. Folkviljan har talat.

Nu har vi avhandlat detta klart så lycka till med dina mikroskopiska partier och aktioner, som saknar relevans. Tackar för mig.

Nej hur ska de kunna få motstånd när polisen stödjer lagbrytare?
Citera
2025-06-29, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Om "svensk" innebär att hylla bögeri, perversitet och allt annat destruktivt och onormalt så avsäger jag mig att vara svensk. Tiden tar aldrig slut och de perversa, ruttna och onaturliga kommer aldrig vinna för det är svagt och självförstörande.

Du kan alltid joina islamisterna. De får likt dig, också hjärtklappning av regnbågsflaggor.
Citera
2025-06-29, 21:37
Avslutad
Citat:

Orban är svag.

Lika bra att Ungern lämnar EU , vad tillför dem för Europa?
Citera
2025-06-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Visst, du har en poäng i att flertalet länder inte blev civiliserade och accepterade homosexualitet föränn i modern tid. Dock så har prideparader funnits sedan cirka 1970 i flera länder. Islamister, Ryssar och fettot Orban har dock inte hängt med i den utvecklingen i och med att de inte är civiliserade.

Finns inget i Pride-parader som är civiliserat. De är organiserad dekadens. Är man det minsta mån om homosexuella borde man förbjuda dem, för de skadar både samhället och samhällets syn på homosexuella.
Citera
2025-06-29, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heisenbug
Du kan alltid joina islamisterna. De får likt dig, också hjärtklappning av regnbågsflaggor.

Vad gör vi som hatar både islam och Pride då? Eller är vi enhörningar?
Citera
2025-06-29, 21:43
Medlem
200 000? Really? Var det därför man hade 3 sec uppifrån som visade några tusen och sedan var det enbart närbilder på marknivå.

På min pappas vind, så finns det 100 00 ton guldtackor faktiskt. Nej du får inte titta på dem.
Citera
2025-06-29, 21:44
Medlem
Måste inte det. Går bra för lesbiska att slicka fitta. Rätt trevligt för oss hetero också. Prova att pröva.
Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
Pride??? Att vara stolt över att knulla varandra i raktarmen? Sjukaste någonsin! Snacka om SODOM & GOMORRA!
Homosexualitet är en allvarlig psykisk störning, sådana borde spärras in, men i Sverige styr sådana sodomiserade mentalt sjuka landet. Sverige likväl alla andra länder som propagerar sodomiserat sex kan se fram emot samma öde som Sodom och Gomorra. Sverige har länge gjort allt för att äcklas inför Gud och göra Honom arg, så vänta bara på Hans vrede!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in