Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Det blev Chrippa igen. Otippat.
”Härligt med en ny Chrippavideo!” skriver en efterbliven följare. Vilken är det i ordningen? Borde vara uppe i 200 snart?
Väntar tills den kommer upp på lolcow.se fast antar att Axel hinner komma live före.
EDIT: latheten bekräftas om man tittar videobeskrivningen där länkar ligger till:
- memmo. Går inte beställa.
- voyd. Sidan finns inte.
EDIT2: finns uppe på lolcow.se nu!
Börjar med lite härlig bajshumor från FekalieBaronen af Ollon. Därefter reageras det på SvD. Det lär bli en 5-6 timmar om den.
Självklart fortsätter den avföringsälskande BajsBaronen att mjölka Chrippa-dramat som om det vore det sista han har kvar innan total irrelevans. Och som vanligt har han inte ens ansträngt sig att hitta på något eget, han snor konceptet rakt av från sin rundlagda inspirationskälla Anjo, som åtminstone lyckas få sina förtalsvideor att kännas som något annat än upprepningar på den förra.
BajsBaronens är så pass lat att han inte ens orkar låtsas ha en ny vinkel längre. Bara stirra in i kameran och låt svadan av upprepningar, passivt aggressiva pauser och självömkande personangrepp flöda i två timmar. Allt detta baserat på fem minuter innehåll, för AnalysBaronen kan dra ut ett citat till en hel video.
Så, med Baronens nyfunna besatthet kan vi nog se fram emot minst hundra till exakt likadana videos om Chrippa. Alla med samma budskap "Jag har alltid rätt och här är 120 minuter varför."
Citat:
Ursprungligen postat av
mullenö
Gräver är väl en underdrift?
Den smutsiga handen gräver inte utan den skrapar och stöter in och ut ur den smutsiga vaginan.
Den där vedervärdige byfånen lyckades nästan få mig att spy upp lunchen i morse . I min naiva optimism trodde jag först att det bara var några stillbilder från PorrBaronens senaste "grävarbete" med feta Therese. Det hade jag kanske kunnat överleva, men det var hela jävla filmen! Rörligt material, ljud inkluderat. En auditiv och visuell våldtäkt som inget mänskligt öga ska behöva bevittna.
Tack, Baronen, för ännu ett oåterkalleligt trauma.