2025-06-29, 15:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Hahaha det vore verkligen självmål.

Inte ens Orban är så dum.

1 - 0 till EU.

Självklart ska illegala demonstrationer slås ner på annars finns det ingen vits med att ha lagar. Då kan vi lika gärna införa anarki.
Citera
2025-06-29, 15:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Jag är höger men till skillnad från er går jag inte ner i spagat för en uppenbar fascistisk diktator. Orban är den mest korrupta ledaren i Europa, har tillsatt många familjemedlemmar på höga offentligt betalda positioner, har stulit miljoner från Ungerns centralbank genom att skicka pengarna till stiftelser som gynnade hans parti för fastighets- och lyxköp, styr media genom att tränga ut obekväma röster, har ändrat författningsdomstolen för att gynna sitt eget parti. Ja det finns mycket mer. Men såklart är detta något du står bakom?

Förmodar att du har källa på allt det du påstår också.
Citera
2025-06-29, 15:51
Medlem
En stor framgång för demokrati och mänskliga rättigheter och ett bakslag för demokratins dödgrävare.
Citera
2025-06-29, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
PRIDE är precis motsatsen till "Kärlek, frihet, öppenhet" Pride är kommunism och hyckleri. Dessa dårar försöker tvinga på oss deras åsikter och de försöker diktera vår politik. Bu måste protestera mot PRIDE och dessa extremister.

"Oss"? Vilka "oss"?

Endast en mycket liten minoritet bakåtsträvande nollor och backstugusittare är emot Pride. Inte ens efter gårdagens totala förnedring av Orban förstår ni backstugusittare hur löjligt hjälplösa ni är.

Jag och många med mig är för övrigt höger. Pride finns i högerliberala länder, Pride finns inte i kommunistiska länder. Inte ett jvla rätt bonndräng.
Senast redigerad av MrTyger 2025-06-29 kl. 15:55.
Citera
2025-06-29, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Självklart ska illegala demonstrationer slås ner på annars finns det ingen vits med att ha lagar. Då kan vi lika gärna införa anarki.

Folkviljan har talat.

Ungern älskar Pride, Orban är slut ..
Citera
2025-06-29, 15:54
Medlem
Ratads avatar
Jag tror inte det är korrekt att dra ett likhetstecken mellan att det blev ett trotsigt Pridetåg och att bilskojar-Orbans regim är på något sätt skulle vara ett fitthår från att falla.
Citera
2025-06-29, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Du kan tydligen tillägga en lång utläggning om hur du anser att det ligger till med dessa saker, men du kan inte tillägga en undersökning som styrker dina påståenden, trots att du menar att det finns flera stycken.

Det verkar som att du bara blir mån om att vi ska hålla oss till trådens ämne när du blir pressad att belägga dina osakliga påståenden med källor.

Jag känner mig inte det minsta pressad jag väljer bara att inte gå OT för att tillfredsställa din personliga agenda. Tråden handlar om Ungern och Pride, inte om att rada upp källor för att du inte gillar det jag skrev.
Citera
2025-06-29, 16:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Folkviljan har talat.

Ungern älskar Pride, Orban är slut ..

Folkviljan? Ungern har ca 9 miljoner invånare. Endast ca 100.000 medverkade i paraden och flera av dem var inte ens ungrare. Så nej, ser ingen folkvilja här.
Citera
2025-06-29, 16:03
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Herregud, vilken hjärndöd analys som bara kan komma från en hjärndöd putinrunkare.

Alltså, vad är det som gör att ni har så avvikande låg intelligens i ryssrunkargänget?

Citat:
Ursprungligen postat av IngvarS
Ni i dårvänstern har ett sjukt sätt att uttrycka er. Ni faller på eget grepp.
Ja, i högsta grad mental självbefläckelse av TS.....så är det när sakargumenten tryter
Citera
2025-06-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag tror inte det är korrekt att dra ett likhetstecken mellan att det blev ett trotsigt Pridetåg och att bilskojar-Orbans regim är på något sätt skulle vara ett fitthår från att falla.

Det är snarare ett tecken på motsatsen. Finns det några som helst tecken på missnöje med Orbán i Ungern? Sker det någonsin några missnöjesyttringar mot honom eller hans regering? Det årliga Pride-fjanteriet räknas ju inte ens eftersom det
A: Är en internationell demonstration snarare än nationell.
B: Inte (formellt, iaf) är en demonstration mot Orbán, utan för pedof - förlåt, hbtq.

Pride-paraden i Budapest framstår mer som ett utslag av ren vanmakt. Oppositionen i Ungern kan uppbåda en (1) demonstration på året, med internationellt stöd, i vad som vanligtvis är ett lands liberala högborg (dess huvudstad).
Wow...
Senast redigerad av alternativtkonto11 2025-06-29 kl. 16:09.
Citera
2025-06-29, 16:08
Medlem
Citat:

Jag och många med mig är för övrigt höger. Pride finns i högerliberala länder, Pride finns inte i kommunistiska länder. Inte ett jvla rätt bonndräng.
Den moderna kommunismen respekterar och stödjer Pride. Det var länge sedan kommunismen ansåg att homosexualitet är borglig dekadens, de insåg att de hade fel
Citera
2025-06-29, 16:17
Medlem
rtyuios avatar
Orban borde tillkallat militären för att få bukt med det olagliga bögeriet om inte polisen lyckades avstyra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in