2025-06-29, 12:38
Medlem
Så 98% av ungrare stannar hemma?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?

Hur vet man ens om de stämmer .. och är alla ungrare?

Alla medier säger olika siffror.. TikTok visar Ai många AI gjorda videor .. vad som stämmer och inte stämmer är svårt att säga! Det var säkert folk men vilka som var ungrare är svårt att veta. Kan lika gärna vara många gays från övriga Europa som åkte dit för att vara barnsliga och trotsiga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas

Men jag facineras över att man inte har andra åtagande som familj och liv. En del verkar kunna göra precis vad de vill.
Vilka krystade försök att miskreditera den här manifestationen. Folk borde inte ha tid att åka iväg och gå med i ett tåg! Man borde ha jobb och familj! Ytterst suspekt. Nevermind att folk har tid och möjlighet att invadera solkusten och dricka alkohol i en vecka. Eller gå på fotbollsturneringar och bråka. Detta är som när man fick slut på argument att bemöta Greta med och bara tjatade om att hon borde vara i skolan.

Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Fruktansvärt vidrigt. Hur många står bakom de där bilderna? Det där är psykisk störning deluxe. Och att ett litet barn får se det där. Vad tycker deras mamma och pappa? Horor.

Inte konstigt att vi är på väg mot jordens undergång. Dra åt helvete vilket syndanäste.

Det finns säkert många opassande inslag i vissa dylika offentliga tillställningar, men jag har tittat på en del bilder och videos från den i Budapest och inte sett något direkt upprörande. Mest folk som är glada och viftar med flaggor. Lite överdrivet att kalla det ett syndanäste.

Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Du "vimsar omkring" med den ena onelinern efter den andra.

Men...ska vi prata klarspråk ??
Du kommer givetvis inte kunna bemöta mitt inlägg med något bra svar, det vet jag redan..

Men så här.. jag kan inte för mitt liv få in i min skalle att en man ska älska med en annan man.
Att den ene kör in sin penis i den andres analhål eller i munnen.
Jag tycker ärligt det är äckligt.

Det var inte så det var menat.

Det måste ju råda någon form av "missförstånd" här??

Än värre är att du och många andra försöker få detta offentligt accepterat.
Och pracka på oss andra detta beteende!

Om ni föredrar detta så gör detta i slutna sällskap eller i ert sovrum så vi andra slipper ta del av detta.

Behovet och intresset av pridetåg har uppstått för att man blivit förföljd och trakasserad pga sin sexuella läggning. 95% av dom som sluter upp i ett pridetåg vill bara manifestera att man ska bli accepterad för den man är. Sedan drar det säkert till sig en del pervon, precis som fotbollsmatcher drar till sig huliganer.

Jag kan också upplysa dig om att även heterosexuella människor stoppar sina könsorgan i både rumpor och munnar och trivs med det, så det framstår som lite väl reaktionärt och fånigt att man ska bli så fruktansvärt fixerad kring "hur det är menat" med sexualitet. Släpp sargen lite
Citera
Medlem
Folket gör uppror mot minidiktatorn som försöker att detaljstyra deras liv och ta bort alla frihet i Ungern.
Härligt att se. Förhoppningsvis är detta början på slutet för den korrupte paddan.
Citera
2025-06-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Folket gör uppror mot minidiktatorn som försöker att detaljstyra deras liv och ta bort alla frihet i Ungern.
Härligt att se. Förhoppningsvis är detta början på slutet för den korrupte paddan.

Nja tycker förvisso det är rätt bra att man inte vill marknadsföra sådant… barn växer upp i en oerhörd förvirrad värld.
Citera
2025-06-29, 12:42
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Precis! Nu har frågan växt också och inkluderar även generellt missnöje med Orban. T o m människor som ogillar pride deltog i tåget eftersom de hatar fettot Orban desto mer.

Nazister på flashback bländar svenska folket återigen med den typiska nazistens avvikande låga intelligens.

Avskummet Orban är ett genomkorrupt avskum som under 15 år rånat ungerska folket och berikat korrupta skithögar i sin krets. Ungerska folket är fattigast i hela EU pga Orbans vanstyre.
Citera
2025-06-29, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Så bögar och bögmaffian har obegränsat med tid och kan åka till ungern och demonstrera?

De har alltså inget arbete att sköta och det skall ses som en framgång?

Ja fantastiskt. Vi har en klass av människor som är betalda aktivister.

Kul för alla inom tex vården som går på knäna och får finansiera detta vansinne. Sist jag besökte ett sjukhus blev jag förvånad att det fanns fortfarande människor i detta land som arbetade (de hade fått jobba över 3 timmar dagen före på grund av patienttrycket).

Vad har det ena med det andra att göra? Du kommenterar två helt olika saker, vård och Pride
Varför skulle alla vårdanställda åka till Ungern, för det första?
Sen brukar man få betald semester i Sverige.
Så det är inte olaglig att resa runt i världen, vara ledig i Sverige
Något som kanske inte är tillåtet i öststatsländer.
Senast redigerad av Max1494 2025-06-29 kl. 12:47.
Citera
2025-06-29, 12:44
Avslutad
Folk får göra vad dom vill men jag tycker att man ska ge fan i stora pride-tåg och skylta och stoltsera såsom man gör.
Tror t.om Svenska kyrkan har nå pride event ibland även för barn, vilket är det värsta.

https://www.svenskakyrkan.se/stockholmsstift/pride

Ge fan i att hjärntvätta barnen med sånthär, det kommer bara öka bögerier och minska barnfödandet.
Men det är väl elitens plan.

Orban var för svag men Ryssland går hårt mot sånnahär bögerier där gillar man inte fikusar.

https://www.bbc.com/news/world-europe-67601647
Citera
2025-06-29, 12:47
Medlem
Förstår att EU storsatsar på detta och skapa oreda i hatobjekt Ungern.
Citera
2025-06-29, 12:54
Avslutad
Bögasen kan naturligtvis inte respektera andra länders traditionella värderingar utan måste självklart trycka upp deras perversa böjning i normala människors ansikten. Ryssland gör helt rätt i att förbjuda sånt här. Sen att speedoskillen är flashbacks största Pro-Ukronazitroll måste han ju så klart fira såna här petitesser när det går dåligt på slagfältet för Ukraina för att kunna må lite bättre Ukraina vinner inte kriget herr kalsong. Fortsätt lipa
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Nja tycker förvisso det är rätt bra att man inte vill marknadsföra sådant… barn växer upp i en oerhörd förvirrad värld.
Det är du som är förvirrad. Pride står för förnuftiga och empatiska värden.

Jag kan försäkra dig om att barnen inte blir förvirrade utan tvärtom förstår värdet i att människor inte tvingas anpassa sig efter gamla utdaterade normer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swampdog
Förstår att EU storsatsar på detta och skapa oreda i hatobjekt Ungern.

Tror att folk i Ungern är trötta på autokrati, bakåtsträvare och dålig ekonomi
Att delta i Pride. Blir kanske ett sätt att protestera mot Orban
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in