Citat:
Ursprungligen postat av
Klas-Vegas
Men jag facineras över att man inte har andra åtagande som familj och liv. En del verkar kunna göra precis vad de vill.
Vilka krystade försök att miskreditera den här manifestationen. Folk borde inte ha tid att åka iväg och gå med i ett tåg! Man borde ha jobb och familj! Ytterst suspekt. Nevermind att folk har tid och möjlighet att invadera solkusten och dricka alkohol i en vecka. Eller gå på fotbollsturneringar och bråka. Detta är som när man fick slut på argument att bemöta Greta med och bara tjatade om att hon borde vara i skolan.
Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Fruktansvärt vidrigt. Hur många står bakom de där bilderna? Det där är psykisk störning deluxe. Och att ett litet barn får se det där. Vad tycker deras mamma och pappa? Horor.
Inte konstigt att vi är på väg mot jordens undergång. Dra åt helvete vilket syndanäste.
Det finns säkert många opassande inslag i vissa dylika offentliga tillställningar, men jag har tittat på en del bilder och videos från den i Budapest och inte sett något direkt upprörande. Mest folk som är glada och viftar med flaggor. Lite överdrivet att kalla det ett syndanäste.
Citat:
Ursprungligen postat av
hanenhen
Du "vimsar omkring" med den ena onelinern efter den andra.
Men...ska vi prata klarspråk ??
Du kommer givetvis inte kunna bemöta mitt inlägg med något bra svar, det vet jag redan..
Men så här.. jag kan inte för mitt liv få in i min skalle att en man ska älska med en annan man.
Att den ene kör in sin penis i den andres analhål eller i munnen.
Jag tycker ärligt det är äckligt.
Det var inte så det var menat.
Det måste ju råda någon form av "missförstånd" här??
Än värre är att du och många andra försöker få detta offentligt accepterat.
Och pracka på oss andra detta beteende!
Om ni föredrar detta så gör detta i slutna sällskap eller i ert sovrum så vi andra slipper ta del av detta.
Behovet och intresset av pridetåg har uppstått för att man blivit förföljd och trakasserad pga sin sexuella läggning. 95% av dom som sluter upp i ett pridetåg vill bara manifestera att man ska bli accepterad för den man är. Sedan drar det säkert till sig en del pervon, precis som fotbollsmatcher drar till sig huliganer.
Jag kan också upplysa dig om att även heterosexuella människor stoppar sina könsorgan i både rumpor och munnar och trivs med det, så det framstår som lite väl reaktionärt och fånigt att man ska bli så fruktansvärt fixerad kring "hur det är menat" med sexualitet. Släpp sargen lite