Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Imperialism är det USA som står för med sina 750 militärbaser världen över och det håller på att falla ihop.
Käre mytoman
Det var ditt runkobjekt KGB-Putin som erkände stölden av ukrainsk mark och hetsade med rysk imperialism
"Där en rysk soldat kliver, där är det vårt.".
Jag förstår att du slutat skriva i tråden då din idol KGB-Putin med sitt erkännande skjutit dina 1000+ inlägg med lögner i sank. Sorry, alla dina 1000+ långa off topic-inlägg med ryska lögner var förgäves och du är ett vidrigt mytoman-avskum som skämt ut dig. Du får ljuga som ett vidrigt ryssrunkade mytoman-avskum och bete dig som en psykopat på ett svenskt forum men då får du räkna med att du blir bemött på det sätt du förtjänar och blir kallad för exakt vad du är. Deal with it, mytoman-avskum.
Jag måste säga att jag blev förvånad av att en
nazist-sympatisör, fascist och russofob av din kaliber inte firade milstolpen på 1 miljon lemlästade och dödade ryssar. Du har ju gjort klart i dina inlägg ditt hyllande av massmördaren KGB-Putins imperialism och hans massmord på ryssar. Du har ju liksom inte stuckit under stol med
din russofobi och ditt förakt mot ryska folket som måste mördas i tyrannen KGB-Putins vansinniga imperialistiska krig - ett imperialistiskt krig som inga fredliga ryssar är i behov av. De har redan mark i 11 tidzoner, är världens största land till ytan och har inget behov av att stjäla mark.