Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
han har inte gått från att vara svetsare i vadstena till att bli något annat än en fåne som har handlat på andras pengar, samtidigt som han kastat skit på andra som inte köper t-shirts för sina pengar. han är ju bara en ett stort skämt. fake! ingenting. en pundare som flaxar omkring med stora skulder. gapar och skriker ord han inte själv vet vad dom betyder. en iq fiskpinne helt enkelt.
han kommer aldrig kunna leva det livet jag har. hur mycket han än vill. och inte fan skulle jag flasha omkring med pengar. och jag skulle definitivt inte köpa ett klädesplagg med en stor logotyp på, utan att dom skulle få betala mig för att bära deras logotyp. har man pengar så behöver man aldrig visa det utåt. man håller en låg profil men lever gott. det är första gången plånboken är större än en månadslön och han spårar ur för han har aldrig i hela sitt liv haft pengar tidigare.
Exakt detta.
Hans beteende och viljan att VERKLIGEN utstråla W-T med fake kläder och stora loggor, hahahaha, fyfan va patetiskt. Rappa i fiskehatt på orten-språk, trots att man är en enkel svetsare från Mjölby som inte klarade gå ur grundskolan. Och strax är pojken 40år. Stora skulder hos fogden, verklighetsfrånvänd och lät tänderna ruttna på sitt barn.
Riktar hat mot Jocke och hela Sverige skrattar åt den största byfånen och clownen vi har i landet. Just de, i landet är väldigt viktigt. Den stora killen som är så ”vettig” får inte resa utanför gränser och landet. Flickvännen svarar ” din mamma” på allt som gör ont. (Allt) . Är lika jag-svag och formbar som fästmannen och byter dialekt, stil och approach utefter känsla . Och sånt sysslade de flesta med som BARN, innan man fann sin identitet som ung vuxen.
Det är verkligen så tydligt att de är intellektuellt och socialt funktionsnedsatta.
Helvete vilken lowlife han är pajasen.
100% LOLCOW. Sveriges LOL-COUPLE.
S i n n e s .
Och så pinsamt , Utan att fatta det.