2025-06-27, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men Linnea då? Trodde hon hade lite hjärna.
Kul skämt. Det har snöat för mycket.
Citera
2025-06-27, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jocke har nog ändå rätt när han säger att hans 6 åriga dotter är smartare än Christopher.

Det är hon garanterat.
Citera
2025-06-27, 01:49
Medlem
Citat:
Men Linnea då? Trodde hon hade lite hjärna.

Har du sett Linneas intelligens?

Den sträcker sej till "din mamma" nivå och "dina föräldrar måste vara stolta att ha en så ful.unge som dej" på hennes lives.

Skulle ge Christopher åk2 mattebok och Linnea åk5.
Citera
2025-06-27, 01:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Kul skämt. Det har snöat för mycket.

Äh jag tror dom driver. Det måste dom göra.
Blir det borgerligt bröllop?
Inget i Kyrkan?
Citera
2025-06-27, 01:53
Medlem
FruKrokodils avatar
Chrippa har garanterat en plan, och den handlar säkerligen om att dra utomlands innan åtal väcks.
Möjligt att hela bröllops-tramset bara är en fasad så polisen tror att han håller sig kring Sverige. För Linnea kan inte vara så jävla korkad att hon gifter sig till en miljonskuld då hon själv är clean.
Chrippa Kriminell Berg klarar inte ens av en vanlig häktning på två veckor utan att rasa i vikt och gråta enorma floder. Självklart kommer han inte gå i fångenskap på egen hand.
Citera
2025-06-27, 01:55
Medlem
Citat:
Blir det borgerligt bröllop?
Inget i Kyrkan?
Nu kommer dom ju inte gå igenom hindersprövningen iofs eftersom dom är syskon.
Men om dom hade gått igenom hindersprövningen så hade det blivit knytkalas med borgerlig vigsel (gratis) i Stadshuset, problemet blir ju dock att få fram två vittnen för idioten då.

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Chrippa har garanterat en plan, och den handlar säkerligen om att dra utomlands innan åtal väcks.
Möjligt att hela bröllops-tramset bara är en fasad så polisen tror att han håller sig kring Sverige. För Linnea kan inte vara så jävla korkad att hon gifter sig till en miljonskuld då hon själv är clean.
Chrippa Kriminell Berg klarar inte ens av en vanlig häktning på två veckor utan att rasa i vikt och gråta enorma floder. Självklart kommer han inte gå i fångenskap på egen hand.
Det är såklart hans plan A, som aldrig kommer att funka. Ja det är lite jobbigt för honom när han inte kan trycka i sig testo och motverka bröstutvecklingen. Tyvärr är hon så korkad, utvecklad hjärna som en 12-åring.
Senast redigerad av frason 2025-06-27 kl. 01:57.
Citera
2025-06-27, 01:56
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
han har inte gått från att vara svetsare i vadstena till att bli något annat än en fåne som har handlat på andras pengar, samtidigt som han kastat skit på andra som inte köper t-shirts för sina pengar. han är ju bara en ett stort skämt. fake! ingenting. en pundare som flaxar omkring med stora skulder. gapar och skriker ord han inte själv vet vad dom betyder. en iq fiskpinne helt enkelt.

han kommer aldrig kunna leva det livet jag har. hur mycket han än vill. och inte fan skulle jag flasha omkring med pengar. och jag skulle definitivt inte köpa ett klädesplagg med en stor logotyp på, utan att dom skulle få betala mig för att bära deras logotyp. har man pengar så behöver man aldrig visa det utåt. man håller en låg profil men lever gott. det är första gången plånboken är större än en månadslön och han spårar ur för han har aldrig i hela sitt liv haft pengar tidigare.

Exakt detta.
Hans beteende och viljan att VERKLIGEN utstråla W-T med fake kläder och stora loggor, hahahaha, fyfan va patetiskt. Rappa i fiskehatt på orten-språk, trots att man är en enkel svetsare från Mjölby som inte klarade gå ur grundskolan. Och strax är pojken 40år. Stora skulder hos fogden, verklighetsfrånvänd och lät tänderna ruttna på sitt barn.
Riktar hat mot Jocke och hela Sverige skrattar åt den största byfånen och clownen vi har i landet. Just de, i landet är väldigt viktigt. Den stora killen som är så ”vettig” får inte resa utanför gränser och landet. Flickvännen svarar ” din mamma” på allt som gör ont. (Allt) . Är lika jag-svag och formbar som fästmannen och byter dialekt, stil och approach utefter känsla . Och sånt sysslade de flesta med som BARN, innan man fann sin identitet som ung vuxen.
Det är verkligen så tydligt att de är intellektuellt och socialt funktionsnedsatta.
Helvete vilken lowlife han är pajasen.
100% LOLCOW. Sveriges LOL-COUPLE.
S i n n e s .
Och så pinsamt , Utan att fatta det.
Citera
2025-06-27, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Och sånt sysslade de flesta med som BARN
Inte ens barn sysslar med sånt.
Vi pratar lågintelligenta deluxe-variant. Så sjukt korkade individer.
Citera
2025-06-27, 02:00
Medlem
Citat:

Trott länge allt bara är ett stort skämt då det är så mkt sjukt kring Christopher. Men tyvärr ser det inte ut att vara så. Förhudsundersökning ser ut att vara geniunt. Även spelar skenhelig. Utdragna tänder ungen. Ekonomisk brottslighet. Bedrägerier. Desperata samtal till Jocke. Flykt till andra länder. Helt bisarra klipp på Youtube, TT och IG.

En gammal viss man lärde mig en gång att verkligheten slår dikten. Det stämmer verkligen i detta fall.
Citera
2025-06-27, 02:00
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nu kommer dom ju inte gå igenom hindersprövningen iofs eftersom dom är syskon.
Men om dom hade gått igenom hindersprövningen så hade det blivit knytkalas med borgerlig vigsel (gratis) i Stadshuset, problemet blir ju dock att få fram två vittnen för idioten då.

Nääh inte kan dom vara syskon? Nu känner jag att det blir lite fmkt hära..
Du skojar med mig?
Jag börjar också tro som ovan skrev.. Det planeras nog en flykt.
Citera
2025-06-27, 02:01
Medlem
Citat:
Nääh inte kan dom vara syskon? Nu känner jag att det blir lite fmkt hära..
Du skojar med mig?
Jag börjar också tro som ovan skrev.. Det planeras nog en flykt.
Med tanke på intelligensnivån så kan dom nog vara både syskon eller kusiner och den ena är pappa eller mamma till den andra. Oklart vilket.
Yep, lycka till med det för idioterna.

Hon kanske ska skrika lite i affekt på Arlanda igen som förra gången.
Senast redigerad av frason 2025-06-27 kl. 02:04.
Citera
2025-06-27, 02:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Med tanke på intelligensnivån så kan dom nog vara både syskon eller kusiner och den ena är pappa eller mamma till den andra. Oklart vilket.
Yep, lycka till med det för idioterna.

Hon kanske ska skrika lite i affekt på Arlanda igen som förra gången.

Undrar om jockibooooi ( så som Olof K säger det) har gett anjo ensamrätt gällande chrippa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in