"Samma dag som han muckade från fängelset gick bodensaren bärsärk. Han bröt sig in på ett äldreboende och ett apotek genom att krossa rutor och stal medicin innan han kraftigt berusad och blodig greps.
Mannen var djupt ångerfull när han häktades.
– Jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv, sade han till rätten."
Det är sådana människor som hör hemma i fängelse. Inte kriminella människor, utan kriminella som inte kan kontrollera sig övht.
Män som gör såhär är alfa-män, högt testosteron, som får dom snyggaste brudarna, företag vill samarbeta med dom, men tyvärr är det mot lagen att vara för chad som denna kille.
"Samma dag som han muckade från fängelset gick bodensaren bärsärk. Han bröt sig in på ett äldreboende och ett apotek genom att krossa rutor och stal medicin innan han kraftigt berusad och blodig greps.
Mannen var djupt ångerfull när han häktades.
– Jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv, sade han till rätten."
Om någon kan läsa den låsta artikeln så får den gärna citera texten. Undrar om det är någon lokal förmåga som tappat det. Låter som nån från Luleå lr Piteå
Det finns en video från nsd som visar när han löpte amok på apoteket och krossade rutan.
Ingen aom vet vem det är eller känner igen han utifrån klädsel från video?
Det finns en video från nsd som visar när han löpte amok på apoteket och krossade rutan.
Ingen aom vet vem det är eller känner igen han utifrån klädsel från video?