2025-06-25, 21:37
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
.
Det var dock längesen nu om vi tänker på samma klipp, så är det från förra året. Han lade upp något i Alby för typ två månader sen däremot. Men fittja var förra året

Citat:
Ursprungligen postat av Shhheo
Det finns ett annat insta konto ”g2ocatore” som lägger ut gammal händelser/ bilder som han har lagt ut tidigare men på g2ocatore kontot. Så alla videos dom lägger ut på är gammalt

Tack då vet jag, det var g2o jag spanade in. så fittja inlägget som ligger typ 5e är ett år gammalt? Trodde det var klockslag och inte år.
Citera
2025-06-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Tack då vet jag, det var g2o jag spanade in. så fittja inlägget som ligger typ 5e är ett år gammalt? Trodde det var klockslag och inte år.
Ja, som personen tidigare skrev, så är det gamla stories som läggs upp där. Det är klockslag, men videon är från förra året. Lite förvirrande att både året och klockslaget var 2024, kanske.
Citera
2025-06-25, 23:00
Medlem
Sneeviltrons avatar
Att folk på riktigt tror att det är G1ocatore som har gjort det här...

Nej, det är INTE han.
Citera
2025-06-25, 23:27
Citat:
Du tog upp ljussättning och vinklar, om du inte menar att hans färg inte stämmer överens med skyttens så får du gärna förklara vad du menar.
Jag stänger inte dörren för varken hezzy, g1o eller ens jojo (fast jag inte undersökt honom ordentligt än)

Jojo dömdes btw hösten 2024 till fängelse, vet inte när han avtjänade straffet. Återkommer med det.
Jag tror verkligen inte att det är Jojo. Bredäng är väl allierade med Foxtrot? 23 är Foxtrot-kopplad och har visat upp Bredäng i Kod Röd musikvideon, där han visar sina kopplingar till det området.
Citera
2025-06-26, 12:48
Medlem
Sickan är ju en annan rappare, miljoner streams på spotify och youtube.
Senast redigerad av Sleepy323 2025-06-26 kl. 12:55.
Citera
2025-06-26, 14:26
Medlem
Citat:
Du tog upp ljussättning och vinklar, om du inte menar att hans färg inte stämmer överens med skyttens så får du gärna förklara vad du menar.
Jag stänger inte dörren för varken hezzy, g1o eller ens jojo (fast jag inte undersökt honom ordentligt än)

Jojo dömdes btw hösten 2024 till fängelse, vet inte när han avtjänade straffet. Återkommer med det.

Menar du för inblandning i mordet i Sätra centrum? För grovt vapenbrott? Blev väl släppt i det fallet men hade avtjänat straff för grovt vapenbrott innan.
Citera
2025-06-26, 14:52
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Menar du för inblandning i mordet i Sätra centrum? För grovt vapenbrott? Blev väl släppt i det fallet men hade avtjänat straff för grovt vapenbrott innan.

Rapparen Jojo, döms för Brott mot vapenlagen, Narkotikabrott, Ringa narkotikabrott och frikänns från grovt vapenbrott. Rapparen döms till 1 månads fängelse. - har begärt ut dom för att säkerställa att det stämmer.
Citera
2025-06-26, 18:46
Medlem
Vet inte om det tagits upp redan, men det fanns väl vissa delar ur chattkonversationen mellan hezzy och hans polare som starkt indikerade att han låg bakom detta? Från fup ang. mordplanerna på bb29

Någon måste väl ha snappat upp det med tanke på hur ni sitter och snackar om videovinklar och annat irrelevant skit. Orkar inte bläddra igenom tråden men är ju otroligt svagt annars

Edit:
https://imgur.com/a/4lR8d9e

KING VON = Hezzy
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-06-26 kl. 18:57.
Citera
2025-06-26, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Vet inte om det tagits upp redan, men det fanns väl vissa delar ur chattkonversationen mellan hezzy och hans polare som starkt indikerade att han låg bakom detta? Från fup ang. mordplanerna på bb29

Någon måste väl ha snappat upp det med tanke på hur ni sitter och snackar om videovinklar och annat irrelevant skit. Orkar inte bläddra igenom tråden men är ju otroligt svagt annars

Edit:

KING VON = Hezzy

Hur indikerar det att han låg bakom det? Han tillhör dalen nätverket som för övrigt ganska öppet och tidigt tagit på sig mordet. Så att Gaboros sida ska hämnas mot någon i det nätverket är självklart, och hezzy är en så kallad ”influencer” och därför riskerar att vara en större måltavla. Tycker mer att dessa chattar tyder på att han inte är skytten, då han blir chockad.

Han skriver något i stil med att det stämmer att han tagit många, men inget som gör att priset på hans skalle ska vara miljoner. Och jag tror inte det skulle låta så om han låg bakom detta.

Men ja, svårt och veta och allt är trots allt bara spekulationer.
Citera
2025-06-26, 22:01
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga

Edit:

KING VON = Hezzy

Tog upp det i mitt första inlägg om hezzy, men mer återhållsam. Hävdar fortf inte att han tar på sig det fullt ut.
Senast redigerad av zarrelito 2025-06-26 kl. 22:44.
Citera
2025-06-27, 08:27
Medlem
Citat:
Tog upp det i mitt första inlägg om hezzy, men mer återhållsam. Hävdar fortf inte att han tar på sig det fullt ut.

Om någon är häktad varför finns inte FUP på över ett halvår?
Citera
2025-06-27, 08:33
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dadju
Om någon är häktad varför finns inte FUP på över ett halvår?

För åklagaren har ej väckt åtal än. Endast då släpps förundersökningsprotokollet.

Just nu så arbetar dem fortfarande med förundersökningen, så det arbete dem gör idag kommer finnas tillgängligt i framtida protokoll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in