2025-06-26, 12:00
Medlem
Om nu Åkesson menar vad han säger , varför kommer ursäkten först nu, och inte tex 2010 när SD kom in i riksdagen första gången?

Jag menar ;
Åkesson har varit ordförande i 20 år och medlem sedan 1994.
Det som beskrivs måste ju ha varit välkänt för honom långt innan det skrevs någon vitbok.
Men han väntar till nu innan han framför sin mer eller mindre uppriktiga ursäkt.
Citera
2025-06-26, 12:09
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Om nu Åkesson menar vad han säger , varför kommer ursäkten först nu, och inte tex 2010 när SD kom in i riksdagen första gången?

Jag menar ;
Åkesson har varit ordförande i 20 år och medlem sedan 1994.
Det som beskrivs måste ju ha varit välkänt för honom långt innan det skrevs någon vitbok.
Men han väntar till nu innan han framför sin mer eller mindre uppriktiga ursäkt.

Jimmy ”jag vet inte” Åkesson kände antagligen inte till det då….
Citera
2025-06-26, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spelatennis
Att de inte släpper vitboken som pdf eller möjlighet att köpa den i papper tyder på att de vill att den glöms bort så fort som möjligt. Vänsterpartiets vitbok kan man ladda hem på deras sida, SDs vitbok trycktes i hundra exemplar och ska sedan falla i glömska.

Du kan räkna med att den kommer att finnas tillgänglig.
Citera
2025-06-26, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Jimmy ”jag vet inte” Åkesson kände antagligen inte till det då….

Då fanns det inte feta pengar att tjäna på att be om ursäkt
Citera
2025-06-26, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Du kanske missade att oenigheter finns mellan alla partier?
Alltså ingen kartellbildning i riksdagen.

Spelar du allan? Jag tror det.

SD är det enda partiet som inte vill förstöra vårt land som de andra. 49 års våldtäkt av Sverige.
Citera
2025-06-26, 12:18
Medlem
Jofs avatar
Jämför med tyska Nazi partiet.
Hade nytta av SA i början. Men ville bli rumsrena så dom kvittade sig med SA.
Men judevänner blev dom aldrig.

Men ville locka skötsamma borgare, som SD.

Jag för min del har sett det som att SD väljer mellan två onda. Muslimer och judar och väljer det minst onda 😏.
Sen att judar gillar att döda muslimer ger dom ett plus.
Citera
2025-06-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Ett välavlönat litet tjänstehjon. Någon som på minsta vis är förvånad?
Ja faktiskt lite, Jimmie är trots en av få som vågat prata om faran med islam. Medans övriga partier totalt kapitulerat infär skiten ochvkruåit runt på knäna. Som små slagna offer.
Citera
2025-06-26, 12:25
Medlem
goofers avatar
Fiendens fiende, det är bättre att hålla sig väl med judar och Israel då vi vet att de är fiender med våra terroristfiender i Palestina och Iran.

Smart.
Citera
2025-06-26, 12:36
Medlem
Hellesylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Fiendens fiende, det är bättre att hålla sig väl med judar och Israel då vi vet att de är fiender med våra terroristfiender i Palestina och Iran.

Smart.

På vilket sätt menar du Palestina och Iran är våra fiender?

Åkesson ber om ursäkt till de, som har förstört Sverige. Demokratin har spelat fallit.
Citera
2025-06-26, 12:37
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
På vilket sätt menar du Palestina och Iran är våra fiender?

Åkesson ber om ursäkt till de, som har förstört Sverige. Demokratin har spelat fallit.
Ja inte fan är de våra vänner islamisterna i nämda länder.
Citera
2025-06-26, 12:43
Medlem
Fru Andersson i (s)-kampartiet tycker ursäkten är hyckleri… Hon är ju själv värsta hycklaren som finansierar en del av sin ersättning med pengar från bedragna äldre i ett brottsligt lotteri. Och försvarar det. Har haft illegal arbetskraft hemma, osv. Hon är Hamaskramare!!!

Hon har ingen uppfattning om demokratiska regler utan föreslår att Åkesson ska avsätta en riksdagsman!!! Hon beter sig som en svensk Trump. Hon kan ju föreslå sin eget parti att avsätta Baudin som förfarit bedrägligt. Något som går att göra.
En riktig jävla skithög är hon. En lögnerska.
Hur kan HON uttala sig i frågan?
Citera
2025-06-26, 12:59
Medlem
Nonkonformists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imaginary689
Varför är du emot SD? Tror du Socialdemokraterna kan städa upp i detta landet? Dess väljare är till hälften islamister. Det blir bara värre.

Åkesson och hans parti är duktiga goyim, de har inte och kommer inte begränsa migrationen till Sverige. Ingen politisk lösning existerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in