2025-06-25, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har identifierat en tillsynes lovlig tjej som infiltrerat programmet utan att introducera sig ens för
di andra tjejerna, jag har fångat henne på bild här https://imgbox.com/j9nwrYIo
och jag är öppen för era namnförslag om vad vi ska döpa henne till?
och vad ger ni henne i betyg i uppförande?

Släpp bakgrundsmusiken på CD! (barsebäck party från Eva records) hur ska man orka shazama allt?

Ser du inte att Maja är en 11'a?

Fyrkantig haka och med en utsvarvad kropp från Malmö via Ceylon, med ett tråkig flummigt onödigt kontorsjobb, allt man vill ha

Hon är en galen kvinna. Mytoman och/eller drag åt psykopat. Ska bli spännande se om nåt visar sig. Och vad säger killarna om att hon å har barn tro. Men absolut. 11/10. Personlighet 0.
Citera
2025-06-25, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HankyDory
Hon är en galen kvinna. Mytoman och/eller drag åt psykopat. Ska bli spännande se om nåt visar sig. Och vad säger killarna om att hon å har barn tro. Men absolut. 11/10. Personlighet 0.
Du får gärna tydliggöra vem vi pratar om

Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Med den mörka djupa rösten
Ja det är ju sällsynt att svarta har mörk djup röst så det var ju en behjälplig beskrivning

"Raka muttan!!" avslöjar butiksbiträdet Malin?, tänk om köparna i butiken inte vill få den rakad
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 22:46.
Citera
2025-06-25, 22:47
Medlem
Citat:

Ja det är ju sällsynt att svarta har mörk djup röst så det var ju en behjälplig beskrivning

"Raka muttan" here gu vad lågt
Vad menar du crap?
Citera
2025-06-25, 22:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vad menar du crap?
Fråga Lund
Citera
2025-06-25, 22:52
Medlem
Citat:
Fråga Lund
Jag känner ingen i Lund!
Citera
2025-06-25, 22:58
Medlem
Crapmagics avatar
Gabbe har fått med sig en straight-man till sin orientaliska yoga övning noterar jag, medans Gabbe själv står för det inte så allvarliga inslagen i vanlig ordning, han bottnar ju inte i chi gång, 63 % av alla tjejer i världen sysslar med yoga, så varför kan inte dom styra upp denna dejt och lära honom, varför ens ha gruppdejter på detta stadium??
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 23:03.
Citera
2025-06-25, 23:05
Medlem
Citat:
Gabbe har fått med sig en straight-man till sin orientaliska yoga övning noterar jag, medans Gabbe själv står för det inte så allvarliga inslagen i vanlig ordning, han bottnar ju inte i chi gång, 63 % av alla tjejer i världen sysslar med yoga, så varför kan inte dom styra upp denna dejt och lära honom, varför ens ha gruppdejter på detta stadium??
Vad har du sett för avsnitt?
Citera
2025-06-25, 23:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vad har du sett för avsnitt?
Jag ser avsnittet där vår blonda & brunbrända miniversion av Carola säger att sexskämt är kalas, avsnittet heter S09A11

Christoffer gillar ju inte svartsjuka för att det är ett hot mot den öppna relationen han vill ha, alltså måste han föregå med gott exempel och inte vara svartsjuk på tjejen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 23:15.
Citera
2025-06-25, 23:15
Medlem
Citat:
Jag ser avsnittet där vår blonda & brunbrända miniversion av Carola säger att sexskämt är kalas, avsnittet heter S09A11

Christoffer gillar ju inte svartsjuka för att det är ett hot mot den öppna relationen han vill ha, alltså måste han föregå med gott exempel och inte vara svartsjuk på tjejen, inte svårt att se igenom
Jag misstänker att du är ett avsnitt före mig
Citera
2025-06-25, 23:22
Medlem
11oängaren" Maja, pratar jag om - följer hennes resa med spänning pga anledningar.

Senast redigerad av HankyDory 2025-06-25 kl. 23:24. Anledning: Rörigt
Citera
2025-06-25, 23:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Ska Christoffer suga på allas öron?
Självklart kommer han inte sparkas ut från sin egen tävling för en metoo petting-tess när man har pretty privilegium, så han nöjer sig med att suga Malins lågkänsliga öra, jag hade verkligen hoppats att han skulle prövat flashback favoriten Kamilas öra för då hade han åkt på en örfil

Och sammantaget utkristalliserar sig i den här tråden en bild över en afrofobisk tjockis-hatande sexfixerad ytlig bachelor med taskigt öl & vin-sinne som tar fram unken kvinnosyn, som inte vill ha barn utan som enbart vill vara otrogen & suga av vackra kvinnor på Bal Palais, men nog pratat om mig nu Christoffer är av samma skrot och korn, jag känner igen en vapenbroder när jag ser honom

Jag spår att Christoffer vid slutfall kommer att vara omgiven av endast andra blondiner
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-26 kl. 00:04.
Citera
2025-06-25, 23:41
Medlem
Citat:
Självklart kommer han inte sparkas ut från sin egen tävling för en metoo petting-tess när man har pretty privilegium, så han nöjer sig med att suga Malins lågkänsliga öra, jag hade verkligen hoppats att han skulle pröva ufot Kamilas öra för då hade han åkt på en örfil

Sammantaget utkristalliserar sig en bild över en afrofobisk tjockis-hatande sexfixerad bachelor med dåligt öl & vin-sinne som inte vill ha barn som enbart vill vara otrogen, men nog pratat om mig nu Christoffer är av samma virke som mig
Crap du får ställa upp som bachelor i nästa säsong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in