Nej jag menar inte att Olivia är dum i huvudet och låter sig utnyttjas! men det skulle kunna vara så att hennes arbetsgivare utnyttjar henne
Jag menar att som arbetsgivare har man ett stort ansvar.
Menar du att arbetstagare inte kan utnyttjas?
Nu fakturerar ju Olivia dock. Kan ni bevisa hon jobbat över 40 %?
Nej jag menar inte att Olivia är dum i huvudet och låter sig utnyttjas! men det skulle kunna vara så att hennes arbetsgivare utnyttjar henne
Jag menar att som arbetsgivare har man ett stort ansvar.
Menar du att arbetstagare inte kan utnyttjas?
Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Nu fakturerar ju Olivia dock. Kan ni bevisa hon jobbat över 40 %?
Ni? är min herre schizofren ? Jag kan inte bevisa någonting.
Konstigt är det att du verkar chatta med Jockibois om hans anställdas avtal eller hittar du på?
Det vet vi väl alla att inte allt tas upp.
Vem har inte myglat någon gång?
Och så finns det vissa som deklarerar 0 eller inte alls.
Min Farsa var expert på något som kallas för mutor.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-25 kl. 15:55.
Ni? är min herre schizofren ? Jag kan inte bevisa någonting.
Konstigt är det att du verkar chatta med Jockibois om hans anställdas avtal eller hittar du på?
Ja du och Pallal blir väl ni?
Ja att du inte kan bevisa någonting vet vi
Hittar på? Kolla bolagets siffror så ser du företagets anställda. Det är 2 st, Jocke och Jonna. Eller är du så dum?
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-25 kl. 15:54.
Hittar på? Kolla bolagets siffror så ser du företagets anställda. Det 2 st, Jocke och Jonna. Eller är du så dum?
Jag har kollat bolagets siffror och jag ser inga fler anställda. Har meddelat skatteverket om Olivias eventuella andra skattepliktiga förmåner. Tack för tipset 400Ben.
Så innan han ska ut på en semester med sin familj, och assister. Så tar han sig tid att svara på dina frågor om en medlems påstående på flashback. Du förstår själv hir detta ser ut va?
Så innan han ska ut på en semester med sin familj, och assister. Så tar han sig tid att svara på dina frågor om en medlems påstående på flashback. Du förstår själv hir detta ser ut va?
Tar 5 sek att svara när man sitter på muggen Han svarade efter en timme eller nåt. Men ni letar verkligen djupt efter saker ser jag 🙂
Oj Jocke svarar på Messenger innan semester. Vilken hemsk människa. Hoppas han får dödsstraff