2025-06-25, 15:38
  #14485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej jag menar inte att Olivia är dum i huvudet och låter sig utnyttjas! men det skulle kunna vara så att hennes arbetsgivare utnyttjar henne
Jag menar att som arbetsgivare har man ett stort ansvar.
Menar du att arbetstagare inte kan utnyttjas?

Nu fakturerar ju Olivia dock. Kan ni bevisa hon jobbat över 40 %?
Citera
2025-06-25, 15:40
  #14486
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej jag menar inte att Olivia är dum i huvudet och låter sig utnyttjas! men det skulle kunna vara så att hennes arbetsgivare utnyttjar henne
Jag menar att som arbetsgivare har man ett stort ansvar.
Menar du att arbetstagare inte kan utnyttjas?

Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Citera
2025-06-25, 15:43
  #14487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Menar du förmåner som undanhålls skatteverket?
Citera
2025-06-25, 15:45
  #14488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Finns även något som kallas för förmåner.
Förmåner betyder att få en extra fördel eller nytta utöver sin vanliga lön, antingen i form av pengar eller något annat värdefullt.
Det ska deklareras
Citera
2025-06-25, 15:46
  #14489
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu fakturerar ju Olivia dock. Kan ni bevisa hon jobbat över 40 %?
Ni? är min herre schizofren ? Jag kan inte bevisa någonting.
Konstigt är det att du verkar chatta med Jockibois om hans anställdas avtal eller hittar du på?
Citera
2025-06-25, 15:47
  #14490
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Menar du förmåner som undanhålls skatteverket?

Kan vara så.. Det vet man inte?
Varför bryr du dig ens undrar jag?
Citera
2025-06-25, 15:52
  #14491
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det ska deklareras

Det vet vi väl alla att inte allt tas upp.
Vem har inte myglat någon gång?
Och så finns det vissa som deklarerar 0 eller inte alls.
Min Farsa var expert på något som kallas för mutor.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-25 kl. 15:55.
Citera
2025-06-25, 15:52
  #14492
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Ni? är min herre schizofren ? Jag kan inte bevisa någonting.
Konstigt är det att du verkar chatta med Jockibois om hans anställdas avtal eller hittar du på?

Ja du och Pallal blir väl ni?

Ja att du inte kan bevisa någonting vet vi

Hittar på? Kolla bolagets siffror så ser du företagets anställda. Det är 2 st, Jocke och Jonna. Eller är du så dum?
__________________
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-25 kl. 15:54.
Citera
2025-06-25, 15:56
  #14493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja du och Pallal blir väl ni?

Ja att du inte kan bevisa någonting vet vi

Hittar på? Kolla bolagets siffror så ser du företagets anställda. Det 2 st, Jocke och Jonna. Eller är du så dum?
Jag har kollat bolagets siffror och jag ser inga fler anställda. Har meddelat skatteverket om Olivias eventuella andra skattepliktiga förmåner. Tack för tipset 400Ben.
Citera
2025-06-25, 15:56
  #14494
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag frågade vid 5 igår innan de åkte iväg.
Så innan han ska ut på en semester med sin familj, och assister. Så tar han sig tid att svara på dina frågor om en medlems påstående på flashback. Du förstår själv hir detta ser ut va?
Citera
2025-06-25, 15:59
  #14495
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Släpp det och försvinn din looser.




Om man inte håller med vissa här ja då är man Jockes knähund.
Är ni nervösa inför morgondagen eller vad är det frågan om?
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-06-25 kl. 16:09.
Citera
2025-06-25, 16:03
  #14496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så innan han ska ut på en semester med sin familj, och assister. Så tar han sig tid att svara på dina frågor om en medlems påstående på flashback. Du förstår själv hir detta ser ut va?

Tar 5 sek att svara när man sitter på muggen Han svarade efter en timme eller nåt. Men ni letar verkligen djupt efter saker ser jag 🙂

Oj Jocke svarar på Messenger innan semester. Vilken hemsk människa. Hoppas han får dödsstraff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in