2025-06-25, 11:53
Medlem
Kerstin ska vara med i nästa säsong
Citera
2025-06-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hur är det ens möjligt ?? Hon är väl knappast nån bonde ???
Citera
2025-06-25, 11:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Haha! Såg precis det också
https://www.na.se/2025-06-25/orebrobonde-far-ny-chans-att-hitta-karleken/
Länk till låst artikel men det är en bild där man kan se vilka som delta. Ska bli kul att följa tycker jag.
Citera
2025-06-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Hon bor i en lägenhet i Stockholm så det är så långt ifrån bonde man kan komma, men hon säger att kriterierna för att vara med är att man har varit med i Bonde söker fru och vill få en ny chans!
Citera
2025-06-25, 13:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobrah
Enligt döttrarnas podd på tidningen ridsport låter det som att pappan var våldsam och kontrollerade. Det har hintats om både psykiskt och fysiskt våld, ingen av dom ska ha kontakt med sin biologiska pappa.
Alla döttrar har stora instagramkonton och somsagt haft podd där man berört ämnet

Hm, ändå känns det som att hon skulle behöva en karl med egen pondus. Någon som sätter henne på plats.

Blir så fånigt med de här tofflarna till män som svassar omkring henne. De lockas av hennes rivighet i kombo med någon sexuell attraktion?
Och när de tänker med kuken blir de så förblindade, så de bortser ifrån hur jävla rabiat hon är?
Även om det så skulle bli ett val av någon på slutet, så tror jag att det blir en kortvarig relation.
Pain in the ass, med hennes dogmatik. Det blir inte ett lustfyllt och avslappnat liv med hennes hårt inrutade tillvaro.

Hon kanske knullar den där Peter hårt, men så fan heller att han står ut med hennes strikt inrutade schema. Hon trivs att jobba hårt på den där gården, och han verkar å sin sida, lat. Inget fel att vara lat, men det blir inte en bra kombo med Sigrid.

Men det blir lite hopp i sänghalmen, med en karl tillfälligt, för Sigrid.
Fint att Tv 4 anordnar lite sexuella äventyr för manslukerskan.
Senast redigerad av dialektiker 2025-06-25 kl. 13:06.
Citera
2025-06-25, 14:02
Medlem
Erki122s avatar
Citat:

Det ska bli otroligt spännande att se hur Kerstin förvandlar sin lägenhet till en äkta bondgård. Jag kan se framför mig hur några av männen står och mockar koskit i vardagsrummet, medan Kerstin tagit ut en av männen på dejt i trapphuset där hon visar upp sina gårdsdjur.
Citera
2025-06-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Jag förstår verkligen inte varför folk söker till bönderna för att sen kräva att bonden i fråga (Per i detta fallet) ska ge upp sin gård. Hon den där med brillor ville plötsligt inte ”rycka upp sina barn” utan tänker seriöst att han ska flytta från sin gård! Det är ju fan hela poängen med programmet.. Tycker det var otroligt vidrigt att ens tänka tanken.
Jag satt och skrek in i min kudde.
Citera
2025-06-25, 15:33
Medlem
Peace2023s avatar
Hjärtskärande avslut!!

Dan var så fin och seriös, det gjorde så ont att se hur ledsen han blev!!
Han är en vacker man och så trygg så jag tror han snart hittar kärleken.

Och göteborgaren, det gjorde lika ont, han hade verkligen känslor för Sigrid. Jag hoppas och tror att även han hittar kärleken. Det var romantiskt dock när Sigrid valde Peter för han var också kär i henne och en väldigt fin man även han.
Citera
2025-06-25, 15:36
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon bor i en lägenhet i Stockholm så det är så långt ifrån bonde man kan komma, men hon säger att kriterierna för att vara med är att man har varit med i Bonde söker fru och vill få en ny chans!

Då hoppas jag att fina Dan får en ny chans, och sexige göteborgaren!! Två väldigt fina och seriösa män.
Citera
2025-06-25, 15:39
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Om Sigrid inte väljer Peter är hon inte klok. Han verkar helt fantastisk. Eller har jag missat något? Frågan är om det i längden inte vore bättre för honom att inte bli vald.

Jag tycker också att han verkar väldigt fin och seriös. Men Magnus var också väldigt fin. Och seriös. Så hemskt att se honom sårad. Men Peter blev så lycklig, härligt.
Citera
2025-06-25, 16:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan

Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Det ska bli otroligt spännande att se hur Kerstin förvandlar sin lägenhet till en äkta bondgård. Jag kan se framför mig hur några av männen står och mockar koskit i vardagsrummet, medan Kerstin tagit ut en av männen på dejt i trapphuset där hon visar upp sina gårdsdjur.

I andra sommaren handlar det inte bara om bönder utan deltagare över huvud taget.
Citera
2025-06-25, 16:35
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Jag förstår verkligen inte varför folk söker till bönderna för att sen kräva att bonden i fråga (Per i detta fallet) ska ge upp sin gård. Hon den där med brillor ville plötsligt inte ”rycka upp sina barn” utan tänker seriöst att han ska flytta från sin gård! Det är ju fan hela poängen med programmet.. Tycker det var otroligt vidrigt att ens tänka tanken.

Du läste inte senaste inlägget innan du postade?

Hon ställde den frågan för att hon ville att han skulle avsluta det åt henne. Klassisk kvinnotaktik

Per såg inte igenom det, utan trodde att han var den som dumpade henne!

- Det är nog det svaret du inte vill höra.

Fel Per, det var precis det svaret hon ville höra - och visste skulle komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in